Cid Skrevet 16. mai #130421 Del Skrevet 16. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ehh...var det? Påminn meg? Vil det si at jeg må spise litt av alle sammen for å se om de er helt friske og gode og kan serveres? Jeg sa du skulle feire Hennig Olsens 100 årsdag med masse iskrem og du sa det var løgn sammen med de andre innleggene så Isene ble spist av andre 🍨😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai #130422 Del Skrevet 16. mai Cid skrev (3 minutter siden): Jeg sa du skulle feire Hennig Olsens 100 årsdag med masse iskrem og du sa det var løgn sammen med de andre innleggene så Isene ble spist av andre 🍨😋 Å?!? Jammen jeg leste det jo, men svarte visst ikke. NÅ skal jeg trekke meg bort og gråte.... 🌳 🌳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #130423 Del Skrevet 16. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Å?!? Jammen jeg leste det jo, men svarte visst ikke. NÅ skal jeg trekke meg bort og gråte.... 🌳 🌳 Ble demonene rasende på meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai #130424 Del Skrevet 16. mai Nå er hun helt alene med denne utsikten: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #130425 Del Skrevet 16. mai Anton og hans ektemann Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai #130426 Del Skrevet 16. mai Cid skrev (2 timer siden): Ble demonene rasende på meg nå? Ja, selvsagt!!! 👺 SVK skrev (1 time siden): Nå er hun helt alene med denne utsikten: Makan til vakker plass og så har jeg luxusen å være helt alene i masse natur. Cid skrev (49 minutter siden): Anton og hans ektemann Ordet. Det er forbrytersk å snakke sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #130427 Del Skrevet 16. mai Nå har Hoppe også vist silikonimplantatene sine til Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #130428 Del Skrevet 16. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, selvsagt!!! 👺 Makan til vakker plass og så har jeg luxusen å være helt alene i masse natur. Det er forbrytersk å snakke sånn! 🔑🛖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #130429 Del Skrevet 16. mai Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, selvsagt!!! 👺 Makan til vakker plass og så har jeg luxusen å være helt alene i masse natur. Det er forbrytersk å snakke sånn! Så de er ikke gift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai #130430 Del Skrevet 16. mai Du vet svaret der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #130431 Del Skrevet 16. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Du vet svaret der. Har dere fylt garasjen og boden med grønnsåpe nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai #130432 Del Skrevet 16. mai 14 minutter siden, Hoppetaujenta said: Makan til vakker plass og så har jeg luxusen å være helt alene i masse natur. Elsker bilder av sveitsisk natur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai #130433 Del Skrevet 16. mai ...og litt niste med på turen: sveitisisk sjokolade: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai #130434 Del Skrevet 16. mai 1 hour ago, Hoppetaujenta said: ...og litt niste med på turen: sveitisisk sjokolade: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai #130435 Del Skrevet 16. mai Får Håpe Hoppe ikke havner i fyllearresten på 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #130436 Del Skrevet 16. mai SVK skrev (7 minutter siden): Får Håpe Hoppe ikke havner i fyllearresten på 17. mai. Hun har vesken full av arrestanten løslates-kort og slipper nok en gang unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai #130437 Del Skrevet 16. mai Just now, KnekkeBørre said: Hun har vesken full av arrestanten løslates-kort og slipper nok en gang unna. Det stemmer Jeg har sett politiet riste knyttneven og rope at en eller annen gang så må Hoppe gå tom for de løslates-kortene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #130438 Del Skrevet 16. mai SVK skrev (4 minutter siden): Det stemmer Jeg har sett politiet riste knyttneven og rope at en eller annen gang så må Hoppe gå tom for de løslates-kortene. Jeg prøvde engang å stjele kortene fra henne, men tror du ikke at hun da hadde gjort en såkalt "switch-a-roo" og byttet alle kortene med "Gå like i fengsel. Selv om du passerer start mottar du ikke 20.000 kroner" a'gitt!!? Hun er fanden så slu denne Hoppen.. Man kan ikke annet enn å ta av seg buksen. Eller var det hatten...? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai #130439 Del Skrevet 16. mai Just now, KnekkeBørre said: Jeg prøvde engang å stjele kortene fra henne, men tror du ikke at hun da hadde gjort en såkalt "switch-a-roo" og byttet alle kortene med "Gå like i fengsel. Selv om du passerer start mottar du ikke 20.000 kroner" a'gitt!!? Hun er fanden så slu denne Hoppen.. Man kan ikke annet enn å ta av seg buksen. Eller var det hatten...? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #130440 Del Skrevet 16. mai SVK skrev (1 time siden): Får Håpe Hoppe ikke havner i fyllearresten på 17. mai. Tvilsomt, hun gjør jo det hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå