Cid Skrevet 14. mai #130261 Del Skrevet 14. mai Nå spionerer hun på Anton som er på date. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai #130262 Del Skrevet 14. mai SVK skrev (38 minutter siden): Jeg snakker med Ordet hver dag. Nuh...så det er DU det snakker om. Stor mann med hatt ...og frakk som han åpner og lufter innsiden av innimellom? Store Vennlige Blotter? POLITI! 🚓 SVK skrev (31 minutter siden): Når Hoppe ikke er på Kvinneguiden leser hun ingenting, stort sett. Hodet er fullt av andre ting, så lesing blir det mer av til høsten. Cid skrev (25 minutter siden): Bare Gucci for Hoppe. Aldri. Ikke om jeg fikk det gratis en gang. Cid skrev (18 minutter siden): Nå spionerer hun på Anton som er på date. Hehe, nei han ligger i hengekøya og snorker nå. Hører det helt hit og han liker også skygge etter en lang steikvarm soldag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130263 Del Skrevet 14. mai Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nuh...så det er DU det snakker om. Stor mann med hatt ...og frakk som han åpner og lufter innsiden av innimellom? Store Vennlige Blotter? POLITI! 🚓 Hodet er fullt av andre ting, så lesing blir det mer av til høsten. Aldri. Ikke om jeg fikk det gratis en gang. Hehe, nei han ligger i hengekøya og snorker nå. Hører det helt hit og han liker også skygge etter en lang steikvarm soldag. Og så faller han av den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130264 Del Skrevet 14. mai Nå har hun falt om i varmen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai #130265 Del Skrevet 14. mai Cid skrev (2 minutter siden): Og så faller han av den Ingen fallera. Cid skrev (2 minutter siden): Nå har hun falt om i varmen Jeg har luftet i hele dag og hatt ei lita bordvifte rett på meg her ved pc`n...jeg lever ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130266 Del Skrevet 14. mai 56 minutter siden, Cid said: Nå har hun falt om i varmen Kanskje fordi hun går med pelskåpe inne selv om vi er i midten av mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130267 Del Skrevet 14. mai 1 hour ago, Cid said: Bare Gucci for Hoppe. Hoppe feirer 17. mai i en Gucci-bunad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130268 Del Skrevet 14. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ingen fallera. Jeg har luftet i hele dag og hatt ei lita bordvifte rett på meg her ved pc`n...jeg lever ennå. Var ikke den ødelagt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130269 Del Skrevet 14. mai SVK skrev (8 minutter siden): Kanskje fordi hun går med pelskåpe inne selv om vi er i midten av mai. Dette er Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130270 Del Skrevet 14. mai SVK skrev (5 minutter siden): Hoppe feirer 17. mai i en Gucci-bunad. Med Durek og Martha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130271 Del Skrevet 14. mai 1 minutt siden, Cid said: Dette er Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130272 Del Skrevet 14. mai SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe de ville, hun skal lage pelskåpe av Woffe og grevlingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130273 Del Skrevet 14. mai 1 minutt siden, Cid said: Hoppe de ville, hun skal lage pelskåpe av Woffe og grevlingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130274 Del Skrevet 14. mai (endret) Hun sender Anton for å hente Woffe men det går ikke så bra Endret 14. mai av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130275 Del Skrevet 14. mai 7 minutter siden, Cid said: Hun sender Anton for å hente Woffe men det går ikke så bra Det er fake news! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai #130276 Del Skrevet 14. mai Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130277 Del Skrevet 14. mai SVK skrev (10 minutter siden): Det er fake news! Hunden bet i stykker halebeinet til Anton 😕 👨🏼🐕🩹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130278 Del Skrevet 14. mai Just now, Cid said: Hunden bet i stykker halebeinet til Anton 😕 👨🏼🐕🩹 Dobbel fake news! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130279 Del Skrevet 14. mai 31 minutter siden, SVK said: Hoppe feirer 17. mai i en Gucci-bunad. Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130280 Del Skrevet 14. mai SVK skrev (Akkurat nå): Dobbel fake news! Hoppe må pleie han nå, her er hun. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå