Gjest SVK Skrevet 14. mai #130241 Del Skrevet 14. mai 6 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ja, det er hun antageligvis, men må se det først før hun kan si det sikkert. Om du må bo på hotell så er det sikkert lurt å dra utenfor sommerferien. Er nok skamdyrt i Kristiansand på den tiden. Anton kommer til å dåne når han ser regningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai #130242 Del Skrevet 14. mai Jeg skåner ham med glede og sender den til deg i stedet for. Du sa det var greit, sa Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai #130243 Del Skrevet 14. mai Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130244 Del Skrevet 14. mai 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jeg skåner ham med glede og sender den til deg i stedet for. Du sa det var greit, sa Ordet. Jeg er jo SVK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130245 Del Skrevet 14. mai SVK skrev (1 time siden): Frognerfruen Hoppe er stolt over at hennes Anton har åpnet kunstmuseum i Kristiansand. Nå har Anton tatt på seg mankini. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130246 Del Skrevet 14. mai 15 minutter siden, Cid said: Nå har Anton tatt på seg mankini. Er det Hoppe som har truet han til å gå med det plagget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130247 Del Skrevet 14. mai SVK skrev (7 minutter siden): Er det Hoppe som har truet han til å gå med det plagget? Hun pisket farsmelk ut av han 👨🏼🥛 👱🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130248 Del Skrevet 14. mai 2 minutter siden, Cid said: Hun pisket farsmelk ut av han 👨🏼🥛 👱🏻♀️ Hva har Anton sagt om det språket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130249 Del Skrevet 14. mai SVK skrev (3 minutter siden): Hva har Anton sagt om det språket? At det går greit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130250 Del Skrevet 14. mai (endret) 7 minutter siden, Cid said: At det går greit 🤥 Du vet jeg og Anton kan se at nesen din vokser? Endret 14. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130251 Del Skrevet 14. mai SVK skrev (1 minutt siden): Du vet jeg og Anton kan se at nesen din vokser? Hvilken nese? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130252 Del Skrevet 14. mai 1 minutt siden, Cid said: Hvilken nese? Den du har midte i fjeset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130253 Del Skrevet 14. mai Nå har visst Hoppe byttet tittel fra frognerfrue til bygdøybabe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai #130254 Del Skrevet 14. mai SVK skrev (2 timer siden): Jeg er jo SVK. StorebetalingsVillige Kjempe, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130255 Del Skrevet 14. mai (endret) Nå har arbeidstilsynet vært på besøk hos Hoppe og sett at Ordet jobber i kjelleren til Hoppe og må sy vesker til Hoppe uten betaling. Endret 14. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130256 Del Skrevet 14. mai Hoppe elsker håndlagde vesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai #130257 Del Skrevet 14. mai SVK skrev (2 minutter siden): Nå har arbeidstilsynet vært på besøk hos Hoppe og sett at Ordet jobber i kjelleren til Hoppe og må sy vesker til Hoppe uten betaling. Næsj, det er det tøyseste tøyset du har sagt i dag. Til nå. SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe elsker håndlagde heklevesker. Ja,...men hvordan visste du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130258 Del Skrevet 14. mai 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ja,...men hvordan visste du det? Jeg snakker med Ordet hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. mai #130259 Del Skrevet 14. mai Når Hoppe ikke er på Kvinneguiden leser hun brudemagasiner og drømmer om bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #130260 Del Skrevet 14. mai Bare Gucci for Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå