Gjest SVK Skrevet 12. mai #130161 Del Skrevet 12. mai 40 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jaaa...det ble sommerlig og vakkert. Lyst og lett. Bryllupsvær som du kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai #130162 Del Skrevet 12. mai SVK skrev (4 minutter siden): Bryllupsvær som du kaller det. For Anton og Ordet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. mai #130163 Del Skrevet 12. mai Just now, Cid said: For Anton og Ordet? For Anton og Hoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai #130164 Del Skrevet 12. mai SVK skrev (2 minutter siden): For Anton og Hoppe! Er vel Anton og ordet som gifter seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. mai #130165 Del Skrevet 12. mai 2 minutter siden, Cid said: Er vel Anton og ordet som gifter seg. Anton er faren til Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai #130166 Del Skrevet 12. mai SVK skrev (Akkurat nå): Anton er faren til Ordet. Oi blir incest da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. mai #130167 Del Skrevet 12. mai 1 minutt siden, Cid said: Oi blir incest da Så derfor skal de ikke gifte seg eller ha noe forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai #130168 Del Skrevet 12. mai SVK skrev (10 minutter siden): Så derfor skal de ikke gifte seg eller ha noe forhold. Kvesser dyrene klørna nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. mai #130169 Del Skrevet 12. mai Just now, Cid said: Kvesser dyrene klørna nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai #130170 Del Skrevet 12. mai SVK skrev (27 minutter siden): Bryllupsvær som du kaller det. Skilsmissevær. Cid skrev (2 minutter siden): Kvesser dyrene klørna nå? Ja, de bruker laserkvesser så det skal gjøre vont der klørne treffer. ...og bare så dere vet det; ALLE klemmene er inndradd igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai #130171 Del Skrevet 12. mai SVK skrev (7 minutter siden): 🛖🔑🏃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai #130172 Del Skrevet 12. mai Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Skilsmissevær. Ja, de bruker laserkvesser så det skal gjøre vont der klørne treffer. ...og bare så dere vet det; ALLE klemmene er inndradd igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai #130173 Del Skrevet 12. mai SÅNN GÅR DET! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai #130174 Del Skrevet 12. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): SÅNN GÅR DET! 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai #130175 Del Skrevet 12. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai #130176 Del Skrevet 12. mai Går ikke på den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai #130177 Del Skrevet 12. mai Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Går ikke på den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai #130178 Del Skrevet 12. mai Nei, aldri mer går jeg på dine søte ansikter og fine blomster. NÅ har jeg lært!!! ...men hvilket merke hadde du på gulvvifte sa du? Kan sende pm om du vil...? Jeg har begynt å se meg om på nett og trenger en fort...min eldste takket stille for seg i forgårs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai #130179 Del Skrevet 12. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, aldri mer går jeg på dine søte ansikter og fine blomster. NÅ har jeg lært!!! ...men hvilket merke hadde du på gulvvifte sa du? Kan sende pm om du vil...? Jeg har begynt å se meg om på nett og trenger en fort...min eldste takket stille for seg i forgårs. Er du ute etter en billigst mulig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai #130180 Del Skrevet 12. mai Cid skrev (1 minutt siden): Er du ute etter en billigst mulig? Nei, litt hundrelapper går bra. Bare en som virker og gjør jobben og kanskje med fjernkontroll? Eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå