Hoppetaujenta Skrevet 7. mai #129861 Del Skrevet 7. mai SVK skrev (13 minutter siden): Beklager veldig masse for at jeg lyver sånn om deg, uskyldige Hoppe. Jeg dasker meg selv på stumpen nå! Fortsett med det! Cid skrev (6 minutter siden): Det med Kody var IKKE sant da. Det vet jeg allerede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai #129862 Del Skrevet 7. mai 43 minutter siden, Hoppetaujenta said: Fortsett med det! Det eneste jeg lover er at jeg kommer til å fortsette som stjernereporter i Lønnebladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai #129863 Del Skrevet 7. mai SVK skrev (11 minutter siden): Nå skal jeg for en gangs skyld være helt ærlig med deg, Hoppe; det eneste jeg lover er at jeg kommer til å fortsette som tjenestegutt i Lønnebladet, for om jeg skal være helt superærlig, så er det løpegutt jeg er og sjefene kjører sitt journalistiske løp der oppe. Jeg løper mest for å hente kaffe og te og tømme nattpotta, egentlig... Sorry, H. Takk. Ærlighet varer lengst vettu. 🍰 Kake til deg som trøst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai #129864 Del Skrevet 7. mai Just now, Hoppetaujenta said: Takk. Ærlighet varer lengst vettu. 🍰 Kake til deg som trøst. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai #129865 Del Skrevet 7. mai SVK skrev (4 minutter siden): Takk! Hvis sjefene dine forsøker å ta kaka fra deg, så si ifra til meg; jeg setter`em på plass! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai #129866 Del Skrevet 7. mai (endret) Just now, Hoppetaujenta said: Hvis sjefene dine forsøker å ta kaka fra deg, så si ifra til meg; jeg setter`em på plass! Det skal jeg gjøre. Endret 7. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai #129867 Del Skrevet 7. mai SVK skrev (7 minutter siden): Det skal jeg gjøre. Hmm...jeg liker at du legger deg paddeflat når jeg brummer litt hardt... *piskesnertlyd høres i tråden* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7. mai #129868 Del Skrevet 7. mai Hoppe har funnet drømmehuset 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai #129869 Del Skrevet 7. mai 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Hmm...jeg liker at du legger deg paddeflat når jeg brummer litt hardt... *piskesnertlyd høres i tråden* Sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #129870 Del Skrevet 7. mai Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Hoppe har funnet drømmehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #129871 Del Skrevet 7. mai Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai #129872 Del Skrevet 7. mai Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Hoppe har funnet drømmehuset Ja...og jeg er målløs av takknemlighet, for det er akkurat hva doktoren foreskrev til mitt urolige hjerte. SVK skrev (8 minutter siden): Sånn det skal være! Det er riktig svar ja. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Nei...men for litt siden så ble det asiatisk fjordland med ris og det var antagelig kveldsmat det. Jummi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #129873 Del Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Ja...og jeg er målløs av takknemlighet, for det er akkurat hva doktoren foreskrev til mitt urolige hjerte. Det er riktig svar ja. Nei...men for litt siden så ble det asiatisk fjordland med ris og det var antagelig kveldsmat det. Jummi. Cassidy Tvillingene synes at det hørtes ut som skikkelig diggmat vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai #129874 Del Skrevet 7. mai Jo, det var det. Orker ikke varm mat midt på dagen når det allerede er varmt både ute og inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #129875 Del Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jo, det var det. Orker ikke varm mat midt på dagen når det allerede er varmt både ute og inne. Cassidy Tvillingene har heller ikke sånn matlyst når det er varmt, men vi har hatt overskyet vær her i Bergen i dag. Så da har det ikke vært så varmt her i dag.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mai #129876 Del Skrevet 7. mai Nå inviterer hun kameraer hjem til seg. 👱🏻♀️🏡📹🎥📷🤳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #129877 Del Skrevet 7. mai Cassidy Tvillingene gjetter at dette er tull og tøys vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai #129878 Del Skrevet 7. mai (endret) Cid skrev (7 minutter siden): Nå inviterer hun kameraer hjem til Cid, for han har kledd seg om i Mias fineste selskapstøy og han vil posere og bli "MIDTSIDEGUTTEN"!!!. 👱🏻♀️🏡📹🎥📷🤳 Fy søren så flott han ser ut i Mias tøy og smykker/parykker! Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene gjetter at dette er tull og tøys vi.😉😉 Ja. Totalt! Endret 7. mai av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai #129879 Del Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Fy søren så flott han ser ut i Mias tøy og smykker/parykker! Ja. Totalt! Men Cassidy Tvillingene tenker at de kameraene kanskje ikke er en sånn dum ide allikevel, for med dem kan du jo se rampestrekene til Cid. Sånn at du kan ta han på fersken når han begår rampestrekene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mai #129880 Del Skrevet 7. mai Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): Fy søren så flott han ser ut i Mias tøy og smykker/parykker! Ja. Totalt! 🛖🔐🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå