Gjest SVK Skrevet 3. mai #129601 Del Skrevet 3. mai Postmannen fortalte meg om da Hoppe hadde skrevet "Verdens peneste" på postkassen sin .Hver gang postmannen la posten til Hoppe i postkassen kom Hoppe ut og sa: Jeg er smigret over at du synes jeg er verdens peneste, men jeg er godt gift med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. mai #129602 Del Skrevet 3. mai Nå pakker Hoppe frem bikinien sin og setter seg foran vifta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #129603 Del Skrevet 3. mai Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): God tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #129604 Del Skrevet 3. mai Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Nå pakker Hoppe frem bikinien sin og setter seg foran vifta. SVK skrev (6 timer siden): Postmannen fortalte meg om da Hoppe hadde skrevet "Verdens peneste" på postkassen sin .Hver gang postmannen la posten til Hoppe i postkassen kom Hoppe ut og sa: Jeg er smigret over at du synes jeg er verdens peneste, men jeg er godt gift med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mai #129605 Del Skrevet 3. mai Digger profilbildet ditt @Freyja Valkyrie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mai #129606 Del Skrevet 3. mai (endret) Hoppe bruker vel som vanlig fredagen til å drikke champagne og spise Fjordland med trøfler og russisk kaviar. 🍾 🍄 🐟 Endret 3. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #129607 Del Skrevet 3. mai SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe bruker vel som vanlig fredagen til å drikke champagne og spise Fjordland med trøfler og russisk kaviar. 🍾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #129608 Del Skrevet 3. mai SVK skrev (5 minutter siden): Digger profilbildet ditt @Freyja Valkyrie! Cassidy Tvillingene Digger også profilbildet hennes.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mai #129609 Del Skrevet 3. mai Just now, Ciaran og Ciara said: Hoppe kaller seg selv for Marie Antoinette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mai #129610 Del Skrevet 3. mai Nå har Anton og ordet giftet seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #129611 Del Skrevet 3. mai SVK skrev (9 minutter siden): Hoppe kaller seg selv for Marie Antoinette. Ja Cassidy Tvillingene kan tenke oss det ja.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mai #129612 Del Skrevet 3. mai 7 minutter siden, Cid said: Nå har Anton og ordet giftet seg. Det er ikke lov. Anton er faren til Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #129613 Del Skrevet 3. mai SVK skrev (2 minutter siden): Det er ikke lov. Anton er faren til Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mai #129614 Del Skrevet 3. mai SVK skrev (16 minutter siden): Det er ikke lov. Anton er faren til Ordet. I et annet univers ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai #129615 Del Skrevet 3. mai Cassidy Tvillingene ymter Fake News vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mai #129616 Del Skrevet 3. mai 12 minutter siden, Cid said: I et annet univers ja. I dette universet kan du vente juling av Anton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mai #129617 Del Skrevet 3. mai SVK skrev (2 minutter siden): I dette universet kan du vente juling av Anton! 🛖🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. mai #129618 Del Skrevet 3. mai Nå har det kommet inn klager på Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mai #129619 Del Skrevet 3. mai Just now, Cid said: Nå har det kommet inn klager på Anton. De klager over på at Anton ikke har gitt deg nok juling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mai #129620 Del Skrevet 3. mai Anton er en hedersmann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå