Cid Skrevet 30. april #129401 Del Skrevet 30. april SVK skrev (Akkurat nå): Svaret er dessverre ja. Så jeg dør?:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. april #129402 Del Skrevet 30. april 2 minutter siden, Cid said: Så jeg dør?:( Man gjør dessverre det når man har blitt spist. Heldigvis for deg så kan Anton magi og får deg tilbake i live igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. april #129403 Del Skrevet 30. april SVK skrev (Akkurat nå): Man gjør dessverre det når man har blitt spist. Heldigvis for deg så kan Anton magi og får deg tilbake i live igjen. Kommer Hoppe i begravelsen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. april #129404 Del Skrevet 30. april 12 minutter siden, Cid said: Kommer Hoppe i begravelsen min? Jepp. Det var Hoppe som var presten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. april #129405 Del Skrevet 30. april Jeg nekter å forholde meg til slemme historier her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. april #129406 Del Skrevet 30. april 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jeg nekter å forholde meg til slemme historier her. Det er derfor du er presten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. april #129407 Del Skrevet 30. april Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg nekter å forholde meg til slemme historier her. Dumt jeg døde da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. april #129408 Del Skrevet 30. april Anton og ordet dusjer sammen 👱🏻♂️👨🏼🚿🧼🧽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. april #129409 Del Skrevet 30. april Jeg er nok ikke presten, nei. ...og det er noen usanne historier dere kommer med. Nå skal jeg kose meg med en raritet de kaller for "CROUGHNUT MED SJOKOLADE"...bare fordi jeg ikke liker "kroasanger", kanskje det blir bedre med femti prosent donut i? Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. april #129410 Del Skrevet 30. april Just now, Hoppetaujenta said: Jeg er nok ikke presten, nei. ...og det er noen usanne historier dere kommer med. Nå skal jeg kose meg med en raritet de kaller for "CROUGHNUT MED SJOKOLADE"...bare fordi jeg ikke liker "kroasanger", kanskje det blir bedre med femti prosent donut i? Vi får se. Vanlig donut er visst ikke godt nok for presten. Hun skal kose seg med CROUGHNUT MED SJOKOLADE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. april #129411 Del Skrevet 30. april Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg er nok ikke presten, nei. ...og det er noen usanne historier dere kommer med. Nå skal jeg kose meg med en raritet de kaller for "CROUGHNUT MED SJOKOLADE"...bare fordi jeg ikke liker "kroasanger", kanskje det blir bedre med femti prosent donut i? Vi får se. Hadde Lønneberget sørget over døden min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. april #129412 Del Skrevet 30. april Cid skrev (3 minutter siden): Hadde Lønneberget sørget over døden min? Må ikke snakke sånn Cid. Plutselig blir det sånn. SVK skrev (6 minutter siden): Vanlig do-nøtt er visst ikke godt nok for presten. Jeg kjenner heldigvis ikke den presten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. april #129413 Del Skrevet 30. april Nå krever Hoppe at vi skal kalle henne Døperen Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. april #129414 Del Skrevet 30. april Som vanlig har Hoppe det peneste skjegget i Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. april #129415 Del Skrevet 30. april SVK skrev (6 minutter siden): Nå krever Hoppe at vi skal kalle henne Hopperen over alle Hoppere. Det var da ikke for meget syns jeg. SVK skrev (6 minutter siden): Som vanlig har Hoppe det peneste skjegget i Lønneberget. Øhh...hehe...takk. Jeg drømmer jeg litt bort i istyper for tiden og ser dette friske bildet her; ville så gjerne ha likt dem, men gjorde det ikke en gang for mange år siden. Hva er greia med den typen is liksom? Tror @Rumle eller en annen i gjengen likte dem godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. april #129416 Del Skrevet 30. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Må ikke snakke sånn Cid. Plutselig blir det sånn. Jeg kjenner heldigvis ikke den presten. Ble dere bekymret nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. april #129417 Del Skrevet 30. april Nå er hun med på introen til en tv serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. april #129418 Del Skrevet 30. april Rykte sier at Tobias i tårnet har flyttet fra Kardemomme by til Paris: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. april #129419 Del Skrevet 30. april (endret) SVK skrev (5 minutter siden): Rykte sier at Tobias i tårnet har flyttet fra Kardemomme by til Paris: Og funnet seg en fransk kvinne kalt Liz. Endret 30. april av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. april #129420 Del Skrevet 30. april Feil, feil og atter feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå