Cid Skrevet 29. april #129361 Del Skrevet 29. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Denne over her var søt da, men ikke helt sant. / Cid går over streken. Tenkte at det kunne bli fint for Anton å krysse av ting på bucket listen sin før tiden var over ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. april #129362 Del Skrevet 29. april Cid står bak streken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april #129363 Del Skrevet 29. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. april #129364 Del Skrevet 29. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #129365 Del Skrevet 29. april Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist en godkveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april #129366 Del Skrevet 29. april Cid skrev (Akkurat nå): Hva? Tenke seg til at du snakker som om han var en gammel mann som snart skal dø. - Ordet hikster Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist en godkveldsmat nå. To småskiver med resten av kyllingen og italiensk salat og tomat og agurk....og siden de var så små ble det ei bittelita ei til med appelsinmarmelade. Det var godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. april #129367 Del Skrevet 29. april Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Tenke seg til at du snakker som om han var en gammel mann som snart skal dø. - Ordet hikster To småskiver med resten av kyllingen og italiensk salat og tomat og agurk....og siden de var så små ble det ei bittelita ei til med appelsinmarmelade. Det var godt. Er Lønneberget i dyp sorg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april #129368 Del Skrevet 29. april Cid skrev (1 minutt siden): Er Lønneberget i dyp sorg nå? Ja...og sinte, for de hater at folk snakker om at folk skal dø når de er i sin beste alder og ikke syk noe sted som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. april #129369 Del Skrevet 29. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja...og sinte, for de hater at folk snakker om at folk skal dø når de er i sin beste alder og ikke syk noe sted som helst. 🛖🔐🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april #129370 Del Skrevet 29. april Ja, det syns jeg at du burde gjøre. Spikk en rad med figurer og tenk over dine løgner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #129371 Del Skrevet 29. april Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Tenke seg til at du snakker som om han var en gammel mann som snart skal dø. - Ordet hikster To småskiver med resten av kyllingen og italiensk salat og tomat og agurk....og siden de var så små ble det ei bittelita ei til med appelsinmarmelade. Det var godt. Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig godt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. april #129372 Del Skrevet 29. april Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, det syns jeg at du burde gjøre. Spikk en rad med figurer og tenk over dine løgner. 🥺 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #129373 Del Skrevet 29. april Cid skrev (8 minutter siden): Er Lønneberget i dyp sorg nå? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ja...og sinte, for de hater at folk snakker om at folk skal dø når de er i sin beste alder og ikke syk noe sted som helst. Cid skrev (5 minutter siden): 🛖🔐🏃♂️ Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja, det syns jeg at du burde gjøre. Spikk en rad med figurer og tenk over dine løgner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #129374 Del Skrevet 29. april Cid skrev (1 minutt siden): 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april #129375 Del Skrevet 29. april Nå skal jeg logge av og heldigvis får jeg si heihei til tvillingene før jeg forsvinner igjen. Skal opp tidligtidlig i morgen og må forsøke å sove litt før tolv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #129376 Del Skrevet 29. april Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nå skal jeg logge av og heldigvis får jeg si heihei til tvillingene før jeg forsvinner igjen. Skal opp tidligtidlig i morgen og må forsøke å sove litt før tolv. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. april #129377 Del Skrevet 29. april Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Nå skal jeg logge av og heldigvis får jeg si heihei til tvillingene før jeg forsvinner igjen. Skal opp tidligtidlig i morgen og må forsøke å sove litt før tolv. Er jeg ute av fare? 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #129378 Del Skrevet 29. april Cid skrev (Akkurat nå): Er jeg ute av fare? 😃 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. april #129379 Del Skrevet 29. april Fare? Jeg kan ikke røpe noe...det som skjer, det skjer... Natta alle. *poff og borte vekk med seg er hun* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april #129380 Del Skrevet 29. april Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Fare? Jeg kan ikke røpe noe...det som skjer, det skjer... Natta alle. *poff og borte vekk med seg er hun* Cassidy Tvillingene håper at du sover godt og at du drømmer søtt, vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå