Ciaran og Ciara Skrevet 27. april #129281 Del Skrevet 27. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april #129282 Del Skrevet 27. april Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. april #129283 Del Skrevet 27. april Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Min favoritt. Hva med denne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april #129284 Del Skrevet 27. april Neppe. Sterke ting er ikke noe for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. april #129285 Del Skrevet 27. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jupp. Sterke ting er noe for meg 🌶️ Bon appetitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april #129286 Del Skrevet 27. april Aldri. Du får beholde alt selv. Jampegutt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. april #129287 Del Skrevet 27. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Aldri. Du får beholde alt selv. Jampegutt! Er demonen irritert nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april #129288 Del Skrevet 27. april Litt misnøye er det... *knurr* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. april #129289 Del Skrevet 27. april 😇🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. april #129290 Del Skrevet 27. april Nå triller Anton babyen sin i barnevogn. Jeg har aldri sett en så stolt mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. april #129291 Del Skrevet 27. april 37 minutter siden, Cid said: Hva med denne? Hoppe roper at den ikke er sterk nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. april #129292 Del Skrevet 27. april Hoppe har fått tatovert: Rullings på armen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april #129293 Del Skrevet 27. april SVK skrev (7 minutter siden): Nå triller Anton den nykjøpte motorsaga si i barnevogn. Jeg har aldri sett en så stolt mann! Nei, for nå skal arbeidet gå hurtig og trygt unna. NEI til alt annet dere skriver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. april #129294 Del Skrevet 27. april Denne er veldig god da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. april #129295 Del Skrevet 27. april Just now, Hoppetaujenta said: Nei, for nå skal arbeidet gå hurtig og trygt unna. NEI til alt annet dere skriver. Anton har pappapermisjon. Burde du ikke slutte å mase på at han må jobbe raskere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. april #129296 Del Skrevet 27. april Jeg synes Anton skal få slippe å slave for Hoppe under pappapermisjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april #129297 Del Skrevet 27. april Cid skrev (4 minutter siden): Denne er veldig god da. Sikkert sterk den også. SVK skrev (4 minutter siden): Anton har permisjon fra KG-kommentatorene. Burde jeg, SVK, ikke slutte å mase om at han må noe som helst? JA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. april #129298 Del Skrevet 27. april 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april #129299 Del Skrevet 27. april JA! en gang til!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. april #129300 Del Skrevet 27. april Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Sikkert sterk den også. JA! Nei den er mild, bare god paprika smak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå