Cid Skrevet 26. april #129241 Del Skrevet 26. april 😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. april #129242 Del Skrevet 26. april Nå plager Anton Hoppe ved å spise iskrem foran henne 🙍♀️🍨👨🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april #129243 Del Skrevet 26. april SVK skrev (7 timer siden): Samme her! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april #129244 Del Skrevet 26. april Jeg unner ham den gode isen og begynner snart nedtellingen til den sekstende mai...da starter jeg på kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april #129245 Del Skrevet 26. april Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg unner ham den gode isen og begynner snart nedtellingen til den sekstende mai...da starter jeg på kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. april #129246 Del Skrevet 26. april Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg unner ham den gode isen og begynner snart nedtellingen til den sekstende mai...da starter jeg på kvelden. Er du irritert på han nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april #129247 Del Skrevet 26. april Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist godkveldsmat i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. april #129248 Del Skrevet 26. april (endret) Anton ble kåret til årets far i Lønnebladet. Gratulerer Anton! Endret 26. april av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. april #129249 Del Skrevet 26. april SVK skrev (10 minutter siden): Anton ble kåret til årets far i Lønnebladet. Gratulerer Anton! Men så kom sannheten for en dag, Anton har mishandlet oss psykisk i alle år 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. april #129250 Del Skrevet 26. april 1 minutt siden, Cid said: Men så kom sannheten for en dag, Anton har mishandlet oss psykisk i alle år 😕 I følge Anton er det eneste han angrer på at han ikke ga deg mer juling enn det du fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. april #129251 Del Skrevet 26. april SVK skrev (1 minutt siden): I følge Anton er det eneste han angrer på at han ikke ga deg mer juling enn det du fikk. Han klikker på meg nå etter at jeg anga han til politiet, han dukker opp og prøver å tvinge meg inn i bilen hans 🙍🏻♂️👨🏼🚗✊ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. april #129252 Del Skrevet 26. april 1 minutt siden, Cid said: Han klikker på meg nå etter at jeg anga han til politiet, han dukker opp og prøver å tvinge meg inn i bilen hans 🙍🏻♂️👨🏼🚗✊ Du er jo selv en gammel kjenning av politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 26. april #129253 Del Skrevet 26. april Nå synger Hoppe live på TV. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april #129254 Del Skrevet 26. april SVK skrev (16 minutter siden): Anton ble kåret til årets far i Lønnebladet. Gratulerer Anton! Cassidy Tvillingene gratulerer også Anton vi. Cid skrev (1 minutt siden): Han klikker på meg nå etter at jeg anga han til politiet, han dukker opp og prøver å tvinge meg inn i bilen hans 🙍🏻♂️👨🏼🚗✊ 😉😉 SVK skrev (3 minutter siden): I følge Anton er det eneste han angrer på at han ikke ga deg mer juling enn det du fikk. Cid skrev (2 minutter siden): Han klikker på meg nå etter at jeg anga han til politiet, han dukker opp og prøver å tvinge meg inn i bilen hans 🙍🏻♂️👨🏼🚗✊ 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april #129255 Del Skrevet 26. april SVK skrev (Akkurat nå): Du er jo selv en gammel kjenning av politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april #129256 Del Skrevet 26. april Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Nå synger Hoppe live på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. april #129257 Del Skrevet 26. april 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cid gjemte seg jo alltid i snekkerboden da Anton skulle gi han juling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. april #129258 Del Skrevet 26. april SVK skrev (3 minutter siden): Cid gjemte seg jo alltid i snekkerboden da Anton skulle gi han juling. Han skjøt meg i foten 🏃♂️🔫👨🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. april #129259 Del Skrevet 26. april Just now, Cid said: Han skjøt meg i foten 🏃♂️🔫👨🏼 Bra, da kan du ikke lenger løpe til snekkerboden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april #129260 Del Skrevet 26. april SVK skrev (11 minutter siden): Cid gjemte seg jo alltid i snekkerboden da Anton skulle gi han juling. Ja det tror Cassidy Tvillingene også.😉😉 Cid skrev (8 minutter siden): Han skjøt meg i foten 🏃♂️🔫👨🏼 SVK skrev (7 minutter siden): Bra, da kan du ikke lenger løpe til snekkerboden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå