Cid Skrevet 11. mars #126781 Del Skrevet 11. mars Hoppe og Anton møtte hverandre via Tinder i 2013, etter noen uker så tilbrakte de natten sammen 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #126782 Del Skrevet 11. mars Senere på året så fridde Anton til Hoppe 👨🏼💍👱🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #126783 Del Skrevet 11. mars (endret) I 2015 så fikk de sin første unge 👶🏻 Endret 11. mars av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #126784 Del Skrevet 11. mars Cassidy Tvillingene gjetter at dette er Fake News vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #126785 Del Skrevet 11. mars SVK skrev (11 timer siden): Solen går ned i Lønneberget: Dette var nesten blink og et veldig vakkert bilde. SVK skrev (9 timer siden): Man vet Hoppe er rik når hun har et slikt rom helt uten møbler! Ufattelig luksus som ikke er min i det hele tatt. Ikke i nærheten en gang. Bare teppene er svindyre... SVK skrev (9 timer siden): Det tror nok jeg også! Det ser ut som et hotell Anton må jobbe både dagskift og nattskift for å at Hoppe skal kunne bo på hotellet. På hotellet kan man også spise på balkong med ut utsikt over Central Park: Åneida, Anton sitter stille i skogen sin og slapper av uten en eneste bekymring om sånne ting...for de eksisterer ikke. Det var en fin utsikt, men jeg vet om bedre til nesten ingen pris i det hele tatt. Velger den jeg. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Jepp, Cassidy Tvillingene tror at Anton må jobbe i hele påsken og helt frem til St. Hans for at han skal få rå til å leie et rom på dette hotellet.😉😉 Tror dessverre at det koster mye mer enn vi vanlige dødelige har råd til...og om vi pantet flasker så det luktet svidd, ville vi ikke hatt råd til det. Jeg liker ikke de store forskjellene her i verden. Masse vinnere skaper masse tapere... Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter at dette er Fake News vi. Takk, for det er det. Igjen og igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #126786 Del Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Dette var nesten blink og et veldig vakkert bilde. Ufattelig luksus som ikke er min i det hele tatt. Ikke i nærheten en gang. Bare teppene er svindyre... Åneida, Anton sitter stille i skogen sin og slapper av uten en eneste bekymring om sånne ting...for de eksisterer ikke. Det var en fin utsikt, men jeg vet om bedre til nesten ingen pris i det hele tatt. Velger den jeg. Tror dessverre at det koster mye mer enn vi vanlige dødelige har råd til...og om vi pantet flasker så det luktet svidd, ville vi ikke hatt råd til det. Jeg liker ikke de store forskjellene her i verden. Masse vinnere skaper masse tapere... Takk, for det er det. Igjen og igjen. Det med bilhuset med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #126787 Del Skrevet 11. mars Cid skrev (1 minutt siden): Det med bilhuset med? Først tenkte jeg at det var en god idè, men så tenkte jeg at den lille bilen vil bli baktung av det og kanskje velte under bruk, så da måtte jeg nok si neitakk, men...idèen var god den. Må bare ha en større og sterkere bil til jobben. Eller kjøpe en vanlig bobil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mars #126788 Del Skrevet 11. mars 21 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ufattelig luksus som ikke er min i det hele tatt. Ikke i nærheten en gang. Det sier du mens du har mer gull i smykkene du bærer enn Fort Knox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #126789 Del Skrevet 11. mars SVK skrev (5 minutter siden): Det sier du mens du har mer gull i smykkene du bærer enn Fort Knox. Jeg har sett en amerikansk doku om den plassen der og det sies at det er tomt. Stjelt. Ingen vet hvor det er, eller om det er brukt opp. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mars #126790 Del Skrevet 11. mars 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jeg har sett en amerikansk doku om den plassen der og det sies at det er tomt. Stjelt. Ingen vet hvor det er, eller om det er brukt opp. Alt jeg vet om Fort Knox har jeg lært fra James Bond Goldfinger, så jeg er ingen ekspert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #126791 Del Skrevet 11. mars Jaja, da tror vi heller på det du vet. Omtrent som Pippis store veske med gullpenger det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #126792 Del Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Dette var nesten blink og et veldig vakkert bilde. Ufattelig luksus som ikke er min i det hele tatt. Ikke i nærheten en gang. Bare teppene er svindyre... Åneida, Anton sitter stille i skogen sin og slapper av uten en eneste bekymring om sånne ting...for de eksisterer ikke. Det var en fin utsikt, men jeg vet om bedre til nesten ingen pris i det hele tatt. Velger den jeg. Tror dessverre at det koster mye mer enn vi vanlige dødelige har råd til...og om vi pantet flasker så det luktet svidd, ville vi ikke hatt råd til det. Jeg liker ikke de store forskjellene her i verden. Masse vinnere skaper masse tapere... Takk, for det er det. Igjen og igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #126793 Del Skrevet 11. mars Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #126794 Del Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jaja, da tror vi heller på det du vet. Omtrent som Pippis store veske med gullpenger det. Helt til hun ble ranet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #126795 Del Skrevet 11. mars Nå står det på hennes instakonto at hun er "suspended"; hva i alle dager gjør hun med det? Hva har skjedd? Hvem kan jeg henvende meg til? Syns alt er så lite tilgjengelig der inne. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mars #126796 Del Skrevet 11. mars 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Nå står det på hennes instakonto at hun er "suspended"; hva i alle dager gjør hun med det? Hva har skjedd? Hvem kan jeg henvende meg til? Syns alt er så lite tilgjengelig der inne. Har du sjekket mailen din om du har fått noe beskjed der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #126797 Del Skrevet 11. mars Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Først tenkte jeg at det var en god idè, men så tenkte jeg at den lille bilen vil bli baktung av det og kanskje velte under bruk, så da måtte jeg nok si neitakk, men...idèen var god den. Må bare ha en større og sterkere bil til jobben. Eller kjøpe en vanlig bobil. Det med Tinder da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mars #126798 Del Skrevet 11. mars Nå har hun sluppet ut av fengsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mars #126799 Del Skrevet 11. mars I natt vant Anton sin første Oscar: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mars #126800 Del Skrevet 11. mars SVK skrev (37 minutter siden): Har du sjekket mailen din om du har fått noe beskjed der? Ingenting der og jeg har ikke gjort noe som er ulovlig. Cid skrev (19 minutter siden): Det med Tinder da? Aldri vært. Cid skrev (18 minutter siden): Nå har hun sluppet ut av fengsel. Cid da. SVK skrev (10 minutter siden): I natt vant Anton sin første Oscar Nix. Feilinfo! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå