Cid Skrevet 7. mars #126601 Del Skrevet 7. mars Nå får hun en spirituell seanse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126602 Del Skrevet 7. mars Senere i dag så skal hun være med på gauteshow. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars #126603 Del Skrevet 7. mars Cid skrev (2 timer siden): Ble dyrene urolige? Ja. De snakker sammen nå og skal bestemme hva de skal gjøre. Senere når du har gått til ro... Cid skrev (11 minutter siden): Jeg så klipp fra et Bear Grylls spill på YouTube i går hvor man blant annet kunne drepe en slange, pisse inni den og så drikke tisset fra slangen for å fylle opp liv Hva? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126604 Del Skrevet 7. mars Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ja. De snakker sammen nå og skal bestemme hva de skal gjøre. Senere når du har gått til ro... Hva? 😨🚪🔑🛖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126605 Del Skrevet 7. mars Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Ja. De snakker sammen nå og skal bestemme hva de skal gjøre. Senere når du har gått til ro... Hva? Han har visst gjort det på ekte 🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126606 Del Skrevet 7. mars Anton har gjort 5 damer gravide https://www.seher.no/kjendis/skal-vaere-gravide-med-samme-mann/80847986 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mars #126607 Del Skrevet 7. mars 30 minutter siden, Cid said: Anton har gjort 5 damer gravide https://www.seher.no/kjendis/skal-vaere-gravide-med-samme-mann/80847986 Jeg lurer på hvordan Hoppe kommer til å reagere når hun finner det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126608 Del Skrevet 7. mars SVK skrev (6 minutter siden): Jeg lurer på hvordan Hoppe kommer til å reagere når hun finner det ut. Hun vil bli nummer 6. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126609 Del Skrevet 7. mars SVK skrev (10 minutter siden): Jeg lurer på hvordan Hoppe kommer til å reagere når hun finner det ut. Eller dette forklarer vel hvorfor hun var så "skarp" mot Anton i går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mars #126610 Del Skrevet 7. mars 14 minutter siden, SVK said: Jeg lurer på hvordan Hoppe kommer til å reagere når hun finner det ut. Hoppe tar vel frem kjevla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars #126611 Del Skrevet 7. mars ...det er helt fryktelig å lese det som skrives. Jeg er kjempeskuffet på Antons vegne og et rykte som "noen" visstnok har snekret sammen kun for sladderbladets skyld. BRØØØØL! 👺 "Hoppe er ei jeg beskytter og den som har gjort henne trist og lei, skal få smake mitt fryktelig vonde våpen." 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126612 Del Skrevet 7. mars Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): ...det er helt fryktelig å lese det som skrives. Jeg er kjempeskuffet på Antons vegne og et rykte som "noen" visstnok har snekret sammen kun for sladderbladets skyld. BRØØØØL! 👺 "Hoppe er ei jeg beskytter og den som har gjort henne trist og lei, skal få smake mitt fryktelig vonde våpen." 🛖🔑🚪🏃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars #126613 Del Skrevet 7. mars Hoppen legger seg nedpå litt. God kveld så lenge. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mars #126614 Del Skrevet 7. mars Cid skrev (5 timer siden): Han har visst gjort det på ekte 🤢 Mon tro om Anton gjør sånt 🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars #126615 Del Skrevet 7. mars Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist en godkveldsmat i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mars #126616 Del Skrevet 7. mars 32 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe har spist en godkveldsmat i kveld. Det stemmer! Anton har laget fritert kyllinglår til Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars #126617 Del Skrevet 7. mars SVK skrev (6 minutter siden): Det stemmer! Anton har laget fritert kyllinglår til Hoppe: Nam Nam, nå fikk Cassidy Tvillingene også lyst på Friterte Kyllinglår.🍗🍗🍗🍗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mars #126618 Del Skrevet 7. mars 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Nam Nam, nå fikk Cassidy Tvillingene også lyst på Friterte Kyllinglår.🍗🍗🍗🍗 Anton har laget nok til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mars #126619 Del Skrevet 7. mars SVK skrev (1 minutt siden): Anton har laget nok til alle! Ja da hiver Cassidy Tvillingene innpå vi.🍗🍗🍗🍗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars #126620 Del Skrevet 8. mars SVK skrev (11 timer siden): Det stemmer! Anton har laget fritert kyllinglår til Hoppe: Han er veldig snill og det var kjempegodt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå