Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126441 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vanlig kiling varer frem til midnatt og fra 00:00 blir det hardkjør for alle som vil bli med på "morroen". Da stikker Cassidy Tvillingene innom kilepartyet etter midnatt vi.😉😉🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mars #126442 Del Skrevet 4. mars Nå innrømmer Hoppe å ha donert alle sparepengene sine til Lønnebladet. Lønnebladets stjernereporter takker og sier at han skal passe på at alle pengene blir brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126443 Del Skrevet 4. mars SVK skrev (6 minutter siden): Nå innrømmer Hoppe å ha donert alle sparepengene sine til Lønnebladet. Lønnebladets stjernereporter takker og sier at han skal passe på at alle pengene blir brukt. Cassidy Tvillingene gjetter at nå kommer alltid Lønnebladet til å være først ute med de store nyhetene.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #126444 Del Skrevet 4. mars SVK skrev (7 minutter siden): Nå innrømmer Hoppe å ha donert alle sparepengene sine til Lønnebladet. Lønnebladets stjernereporter takker og sier at han skal passe på at alle pengene blir brukt. Akkurat ja. Slit dem med helsa. ( ) *hoppekopi nr.007 har overlevert monopolpenger OG DE HOPPDAGET DET IKKE! ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mars #126445 Del Skrevet 4. mars Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at nå kommer alltid Lønnebladet til å være først ute med de store nyhetene.😉😉 Det stemmer. Selv om stjernereporteren har brukt pengene til å kjøpe hus i både Monaco og Sveits så kommer vi fortsatt til å være først ute med de store nyhetene. Dagens nyheter skrives med parasoll-drink i hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126446 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Akkurat ja. Slit dem med helsa. ( ) *hoppekopi nr.007 har overlevert monopolpenger OG DE HOPPDAGET DET IKKE! ) Cassidy Tvillingene forstår at du var tidlig ute med 1aprilsnarringen i år, og Lønnebladet gikk rett 5på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126447 Del Skrevet 4. mars SVK skrev (Akkurat nå): Det stemmer. Selv om stjernereporteren har brukt pengene til å kjøpe hus i både Monaco og Sveits så kommer vi fortsatt til å være først ute med de store nyhetene. Dagens nyheter skrives med parasoll-drink i hånda. Cassidy Tvillingene forstår at Lønnebladreporterne lever ut det store livet vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mars #126448 Del Skrevet 4. mars 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Akkurat ja. Slit dem med helsa. ( ) *hoppekopi nr.007 har overlevert monopolpenger OG DE HOPPDAGET DET IKKE! ) Hva i all verden! SVK må ta oppvasken i lang tid for å gjøre opp for seg etter at kelneren oppdaget at det var monopolpenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126449 Del Skrevet 4. mars SVK skrev (Akkurat nå): Hva i all verden! SVK må ta oppvasken i lang tid for å gjøre opp for seg etter at kelneren oppdaget at det var monopolpenger. Cassidy Tvillingene regner med at det blir oppvaskmøte nå vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #126450 Del Skrevet 4. mars SVK skrev (7 minutter siden): Hva i all verden! SVK må ta oppvasken i lang tid for å gjøre opp for seg etter at kelneren oppdaget at det var monopolpenger. Jeg stikker av sted og har viktige ting å gjøre = "kveldspotetmos"! Hade. P.s. du kler den jobben! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126451 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg stikker av sted og har viktige ting å gjøre = "kveldspotetmos"! Hade. P.s. du kler den jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mars #126452 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Omringet! HJELP MEEEG! 🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126453 Del Skrevet 4. mars Cid skrev (1 minutt siden): HJELP MEEEG! 🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mars #126454 Del Skrevet 4. mars Nå snorker Hoppe mens jeg fortsetter med kjøkkentjenesten for å betale for parasoll-drinken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126455 Del Skrevet 4. mars SVK skrev (12 minutter siden): Nå snorker Hoppe mens jeg fortsetter med kjøkkentjenesten for å betale for parasoll-drinken min. Cassidy Tvillingene ser at du vasker opp på spreng. Vi sniker oss inn og hjelper deg med oppvasken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. mars #126456 Del Skrevet 4. mars 4 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ser at du vasker opp på spreng. Vi sniker oss inn og hjelper deg med oppvasken. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126457 Del Skrevet 4. mars SVK skrev (1 minutt siden): Tusen takk! Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene hjelper gjerne våre venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars #126458 Del Skrevet 4. mars Cid skrev (2 timer siden): IKKE HJELP MEEEG! 🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘 Neivel? Jeg hadde tenkt å hjelpe deg, men vil du ikke, ok, så blir det sånn. Natta alle. Nå finner jeg senga mi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #126459 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Neivel? Jeg hadde tenkt å hjelpe deg, men vil du ikke, ok, så blir det sånn. Natta alle. Nå finner jeg senga mi. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mars #126460 Del Skrevet 4. mars Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Neivel? Jeg hadde tenkt å hjelpe deg, men vil du ikke, ok, så blir det sånn. Natta alle. Nå finner jeg senga mi. 🥺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå