Ciaran og Ciara Skrevet 2. mars #126321 Del Skrevet 2. mars SVK skrev (24 minutter siden): Det er ikke uten grunn at Anton synger: Cassidy Tvillingene gjetter at det blir kjevle i morgen vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. mars #126322 Del Skrevet 2. mars Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at det blir kjevle i morgen vi. Det tror jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mars #126323 Del Skrevet 2. mars SVK skrev (2 minutter siden): Det tror jeg også! Cassidy Tvillingene gjetter at hun gjør det smellende klart i morgen vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mars #126324 Del Skrevet 2. mars Hoppe får besøk av han her i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. mars #126325 Del Skrevet 2. mars Hoppe og Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mars #126326 Del Skrevet 2. mars Hennes nye nabo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mars #126327 Del Skrevet 2. mars Hun får snart besøk av han her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mars #126328 Del Skrevet 2. mars Dette er eksmannen til Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mars #126329 Del Skrevet 2. mars Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. mars #126330 Del Skrevet 2. mars Hoppe har plassert Ordet i helgebarnehage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. mars #126331 Del Skrevet 2. mars 20 minutter siden, SVK said: Hoppe har plassert Ordet i helgebarnehage. Det er en døgnåpen barnehage og Hope utnytter det til det fulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars #126332 Del Skrevet 2. mars Mye underlig her i dag, men jeg ønsker han her velkommen. Vi skal på oppdagelsesferd i gammelt forumhus. Cid skrev (4 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. mars #126333 Del Skrevet 2. mars (endret) 2 hours ago, Hoppetaujenta said: Mye underlig her i dag, men jeg ønsker han her velkommen. Vi skal på oppdagelsesferd i gammelt forumhus. Klassisk Hoppe-teknikk å ta med menn på oppdagelsesferd i gamle skumle forumhus for så å trøste dem med klemmer når de blir redde. Så skjønner godt hvorfor du smiler fra øre til øre. Endret 2. mars av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mars #126334 Del Skrevet 2. mars Cid skrev (5 timer siden): Dette er eksmannen til Hoppe. Cid skrev (6 timer siden): Hun får snart besøk av han her. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Mye underlig her i dag, men jeg ønsker han her velkommen. Vi skal på oppdagelsesferd i gammelt forumhus. Disse to da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars #126335 Del Skrevet 2. mars Cid skrev (10 minutter siden): Disse to da? Nei, vilikke! SVK skrev (45 minutter siden): Klassisk Hoppe-teknikk å ta med menn på oppdagelsesferd i gamle skumle forumhus for så å trøste dem med klemmer når de blir redde. Så skjønner godt hvorfor du smiler fra øre til øre. Neida, jeg gjør ikke sånn, men jeg har med trommer og alskens utdrivingsduppeditter; jeg skal nemlig kauke med min stemme og det er det ikke mange som får høre. Hoppen har spist kveldsmat nå og i dag ble det noe jeg fikk akutt lyst på; kun tre dobbbeltstekte egg rett i kroppen = NYDELIG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. mars #126336 Del Skrevet 2. mars (endret) 10 minutter siden, Hoppetaujenta said: Neida, jeg gjør ikke sånn, men jeg har med trommer og alskens utdrivingsduppeditter; jeg skal nemlig kauke med min stemme og det er det ikke mange som får høre. Hoppen har spist kveldsmat nå og i dag ble det noe jeg fikk akutt lyst på; kun tre dobbbeltstekte egg rett i kroppen = NYDELIG! Fikk melding fra Anton om at han han hadde stekt seg tre egg til seg selv til kveldsmat. Da han skulle spise eggene så hadde en Hoppe allerede slukt dem. Så bra eggene smakte. Endret 2. mars av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars #126337 Del Skrevet 2. mars SVK skrev (6 minutter siden): Fikk melding fra Anton om at han han hadde stekt seg tre egg til seg selv til kveldsmat. Da han skulle spise eggene så hadde en Hoppe allerede slukt dem. Så bra eggene smakte. Eggende mat har alltid fristet meg veldig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mars #126338 Del Skrevet 2. mars SVK skrev (10 minutter siden): Fikk melding fra Anton om at han han hadde stekt seg tre egg til seg selv til kveldsmat. Da han skulle spise eggene så hadde en Hoppe allerede slukt dem. Så bra eggene smakte. Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Eggende mat har alltid fristet meg veldig! Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Nei, vilikke! Neida, jeg gjør ikke sånn, men jeg har med trommer og alskens utdrivingsduppeditter; jeg skal nemlig kauke med min stemme og det er det ikke mange som får høre. Hoppen har spist kveldsmat nå og i dag ble det noe jeg fikk akutt lyst på; kun tre dobbbeltstekte egg rett i kroppen = NYDELIG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mars #126339 Del Skrevet 2. mars Nå er hun postordrebrud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars #126340 Del Skrevet 2. mars Cid skrev (4 minutter siden): Nå er hun postordrebrud. Jeg kan aldri bli det, for jeg er for skikkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå