Cid Skrevet 1. mars #126281 Del Skrevet 1. mars SVK skrev (Akkurat nå): Kua har lagt seg i sengen din. For litt 🐄k🧀? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mars #126282 Del Skrevet 1. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #126283 Del Skrevet 1. mars SVK skrev (17 minutter siden): Som Lønnebladets stjernereporter så er jeg den best informerte av alle. Tok bort den obskøne typen der jeg. Cid skrev (16 minutter siden): Tango sett fra undersiden av et glassgulv? Cid skrev (16 minutter siden): 🐄sine ! SVK skrev (15 minutter siden): Kua har lagt seg i sengen din. Tenkte jeg det ikke. ...men ligger Cid i en bås? Cid skrev (14 minutter siden): For litt 🐄k🧀? SKjerp deg nå, unge gutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mars #126284 Del Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Tok bort den obskøne typen der jeg. Tango sett fra undersiden av et glassgulv? ! Tenkte jeg det ikke. ...men ligger Cid i en bås? SKjerp deg nå, unge gutt. Kjøper Anton grønnsåpe på vei hjem nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mars #126285 Del Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Tok bort den obskøne typen der jeg. Tango sett fra undersiden av et glassgulv? ! Tenkte jeg det ikke. ...men ligger Cid i en bås? SKjerp deg nå, unge gutt. Hun sitter oppå meg så jeg ufrivillig rimmer henne 😨🤢😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #126286 Del Skrevet 1. mars Cid skrev (Akkurat nå): Kjøper Anton grønnsåpe på vei hjem nå? ..og tar med seg en gammel kost fra fjøset. Den skal du vaskes skikkelig med 💩 i din munn! 👺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mars #126287 Del Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ..og tar med seg en gammel kost fra fjøset. Den skal du vaskes skikkelig med 💩 i din munn! 👺 NEI! HJEEELP MEEEG! 🛖🔐🚪🏃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #126288 Del Skrevet 1. mars Nei. Sånn går det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mars #126289 Del Skrevet 1. mars 🆘🆘🆘🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #126290 Del Skrevet 1. mars Stakkars lille Ciddegutten vår... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mars #126291 Del Skrevet 1. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mars #126292 Del Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Svisj...så er dere i søvn og så er dere plutselig våkne og her igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. mars #126293 Del Skrevet 1. mars 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Tok bort den obskøne typen der jeg. Ingenting obskønt med . Det sitter bare i hodet ditt. Ordet: Jeg vet ikke engang hva obskønt betyr, men jeg ser at smilefjeset nikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mars #126294 Del Skrevet 1. mars SVK skrev (3 minutter siden): Ingenting obskønt med . Det sitter bare i hodet ditt. Ordet: Jeg vet ikke engang hva obskønt betyr, men jeg ser at smilefjeset nikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. mars #126295 Del Skrevet 1. mars Just now, Ciaran og Ciara said: Jeg er spent på hva Hoppe svarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. mars #126296 Del Skrevet 1. mars (endret) 9 hours ago, Hoppetaujenta said: Nå er hun her. I ettermiddag skal hun unne seg en napoleonskake, fordi noen feirer år. Hvordan var kaka? Endret 1. mars av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mars #126297 Del Skrevet 1. mars SVK skrev (31 minutter siden): Jeg er spent på hva Hoppe svarer. Det er Cassidy Tvillingene også spente på.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. mars #126298 Del Skrevet 1. mars Nå snorker nok Hoppe og drømmer om napoleonskaka hun spiste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. mars #126299 Del Skrevet 1. mars Nå synger hun på the voice 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #126300 Del Skrevet 1. mars SVK skrev (1 time siden): Ingenting obskønt med . Det sitter bare i hodet ditt. Ordet: Jeg vet ikke engang hva obskønt betyr, men jeg ser at smilefjeset nikker. Når du står på det viset og gjør det du gjør mot mitt hode, er det ikke rart om jeg tenker det jeg tenker. Ordet skal holde for ørene så det ikke får med seg hva han derre SVK skriver. SVK skrev (1 time siden): Jeg er spent på hva Hoppe svarer. Se over. SVK skrev (1 time siden): Hvordan var kaka? God. Det er et fristende bakverk, selv om det nesten ikke er bakt. Mye krem. SVK skrev (28 minutter siden): Nå snorker nok Hoppe og drømmer om napoleonskaka hun spiste. Dessverre ikke ennå. Forsøkte å tenke meg inn i settingen, men grunnet SVK`s massive dunking i mitt hode lot det seg ikke gjøre. jukkapalme skrev (1 minutt siden): Nå synger hun på the voice Hehe, neida, det er meg som er vaskekona som forvillet seg inn. Ikke meningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå