Cid Skrevet 29. februar #126201 Del Skrevet 29. februar Nå hvitvasker hun penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar #126202 Del Skrevet 29. februar Cid skrev (37 minutter siden): Enda en ny nabo. Han programlederen for en viss type realityprogrammer....har sett han for flere varianter. Nei, han er ikke min nabo. Cid skrev (23 minutter siden): Nå hvitvasker hun penger. Det er hygienisk å ha rene penger når en skal betale. Det sa min mor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar #126203 Del Skrevet 29. februar Min favorittost er igjen observert i forumets grønne enger. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. februar #126204 Del Skrevet 29. februar Åh, så herlig at du fortsatt boltrer deg i forumets grønne enger. Jeg får forberede meg på å baske med snøen, kanskje ta et snøbad når jeg har fått opp varmen i stua. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar #126205 Del Skrevet 29. februar Nietsoj skrev (9 minutter siden): Åh, så herlig at du fortsatt boltrer deg i forumets grønne enger. Jeg får forberede meg på å baske med snøen, kanskje ta et snøbad når jeg har fått opp varmen i stua. Jeg vet jo at du er litt vikingsk av deg når det kommer til snø og isbad i alt det hvite, så bare si ifra så kommer jeg med oppvarmet badekåpe og forede varmesko til deg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. februar #126206 Del Skrevet 29. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg vet jo at du er litt vikingsk av deg når det kommer til snø og isbad i alt det hvite, så bare si ifra så kommer jeg med oppvarmet badekåpe og forede varmesko til deg. Nå ser jeg framover mot grønne enger og fugleknopper i trærne, men først må jo denne snøen vekk, og all varme jeg tilfører den hjelper litttt. Og så klart oppvarmet badekåpe og varmesko hjelper mellom øktene. Herlig 😃 Jeg plinger og ringer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. februar #126207 Del Skrevet 29. februar Nå blir hun kongelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. februar #126208 Del Skrevet 29. februar Nå har hun blitt kilt under foten 🦶✋ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar #126209 Del Skrevet 29. februar (endret) Cid skrev (43 minutter siden): Nå blir hun kongelig. Nei takk og pris, men her på vg kan man trykke på en knapp og sende en hilsen til kongen. https://www.vg.no/rampelys/i/q12RpE/sikkerhetsvakt-ved-sykehuset-i-malaysia-dronningen-kommer-naar-hun-vil Cid skrev (29 minutter siden): Nå har hun blitt kilt under foten 🦶✋ Kilt skal man ha rundt livet og forøvrig ikkeno`under. Endret 29. februar av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. februar #126210 Del Skrevet 29. februar Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Nei takk og pris, men her på vg kan man trykke på en knapp og sende en hilsen til kongen. https://www.vg.no/rampelys/i/q12RpE/sikkerhetsvakt-ved-sykehuset-i-malaysia-dronningen-kommer-naar-hun-vil Kilt skal man ha rundt livet og forøvrig ikkeno`under. Er du kilen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar #126211 Del Skrevet 29. februar Cid skrev (2 minutter siden): Er du kilen? Jeg er av og til humoristisk kilen, men ikke fysisk. Jeg liker godt å kile spesielle hyggelige "venner" hvis denne er kilen. Gjorde det mye før i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. februar #126212 Del Skrevet 29. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg er av og til humoristisk kilen, men ikke fysisk. Jeg liker godt å kile spesielle hyggelige "venner" hvis denne er kilen. Gjorde det mye før i alle fall. Du og frierne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. februar #126213 Del Skrevet 29. februar Hun har sendt en hilsen til Durek 🙋♀️👨🏿🦲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar #126214 Del Skrevet 29. februar Cid skrev (2 minutter siden): Du og frierne, som du ikke har? De er ikke der, så det å kile i løse lufta ser litt rart ut syns jeg. Cid skrev (1 minutt siden): Hun har sendt en "hilsen" til Kong Harald Ja, faktisk...på vg`s side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. februar #126215 Del Skrevet 29. februar Hoppe har fått ny jobb som sommelier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. februar #126216 Del Skrevet 29. februar Hoppe får besøk😍 Spoiler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar #126217 Del Skrevet 29. februar Freyja Valkyrie skrev (30 minutter siden): Hoppe har fått ny jobb som sommelier Hvordan skal det gå. Jeg aner ingenting om sånt. Freyja Valkyrie skrev (25 minutter siden): Hoppe får besøk😍 Skjul innhold Velkommen til Hoppeliten som kan få bo i toppen av mitt almetre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. februar #126218 Del Skrevet 29. februar Hun gifter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. februar #126219 Del Skrevet 29. februar Nå har hun våknet opp etter en dyp søvn og funnet ut at verden har gått under 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. februar #126220 Del Skrevet 29. februar Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Nei, men har noen "blikkasser" over vinduene hvor solskjermingen holder til, som lager skikkelig lyd når et regndrypp treffer det...og når det skikkelig pisker fra en kant hele tiden, da er det som et orkester av trommer som vilkårlig slår slag når de vil = kaoslyder i massevis. Jupp, det regner ennå. God tur. Freyja Valkyrie skrev (9 timer siden): Hoppe er her 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå