Cid Skrevet 27. februar #126081 Del Skrevet 27. februar (endret) Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Åhh....himmelen er nær! Helt feil. Jeg legger ikke ut bilder av noe som helst. Ordet er bittelite og går ikke på skolen. Åhh, dere er fæle med meg nå altså. Jeg gjør jo ingenting av det dere skriver. Noen gang! Jeg gir opp... Ifører meg den digre, gamle kjeledressen min og gir blaffen i ALT! Hva kjører den? Endret 27. februar av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar #126082 Del Skrevet 27. februar Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. februar #126083 Del Skrevet 27. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Demon kjører ikke bil. Skumle i ansiktet, men fin stil. Åhh....himmelen er nær! Helt feil. Jeg legger ikke ut bilder av noe som helst. Ordet er bittelite og går ikke på skolen. Åhh, dere er fæle med meg nå altså. Jeg gjør jo ingenting av det dere skriver. Noen gang! Jeg gir opp... Ifører meg den digre, gamle kjeledressen min og gir blaffen i ALT! Ordet er 21 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. februar #126084 Del Skrevet 27. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei. Den kjører en nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar #126085 Del Skrevet 27. februar Cid skrev (Akkurat nå): Ordet er 21 år. Nei. Cid skrev (Akkurat nå): Den kjører en nei? Demoner svever skjønner du. / Usynlig skrift = nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. februar #126086 Del Skrevet 27. februar Demonen 🦊 kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. februar #126087 Del Skrevet 27. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei. Demoner svever skjønner du. / Usynlig skrift = nei Svever den i nærheten nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar #126088 Del Skrevet 27. februar Det er det som er vanskelig med usynlige demoner og min usynlighetskappe; de/vi kan være hvor som helst hele tiden...også når du føler deg avslappet og tror du er helt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. februar #126089 Del Skrevet 27. februar 🛖🔑🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. februar #126090 Del Skrevet 27. februar 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg gir opp... Jeg legger meg i stolen min og gir blaffen i ALT! Du har et tungt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar #126091 Del Skrevet 27. februar Ingen sånne menneskelige hindre nytter. Vi går uhindret gjennom ALT! 👻 ...så neste gang du dusjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar #126092 Del Skrevet 27. februar SVK skrev (Akkurat nå): Du har et tungt liv. Ja...og jeg lider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. februar #126093 Del Skrevet 27. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ingen sånne menneskelige hindre nytter. Vi går uhindret gjennom ALT! 👻 ...så neste gang du dusjer... Hjeeelp meeeg! 😨🏃🏃🏃🏃🏃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. februar #126094 Del Skrevet 27. februar Nå stikker hun innom frierhuset for å hilse på Borat og Fridtjof 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. februar #126095 Del Skrevet 27. februar Kody er der med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar #126096 Del Skrevet 27. februar Det er nettopp derfor du ikke får hjelp, din repetisjonsrotte av en rampegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. februar #126097 Del Skrevet 27. februar 🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. februar #126098 Del Skrevet 27. februar 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Ja...og jeg lider! Jeg ser det: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar #126099 Del Skrevet 27. februar En flott bil og jobb som bringer glede til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. februar #126100 Del Skrevet 27. februar (endret) 7 minutter siden, Hoppetaujenta said: En flott bil og jobb som bringer glede til folket! Det stemmer! Hadde jeg vært rik hadde jeg kjøpt en veteran-iskrembil og solgt hjemmelaget iskrem til folket. Selvsagt til overkommelige priser. For jeg hadde jo vært rik og ikke trengt noe mer penger. Endret 27. februar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå