Cid Skrevet 26. februar #126001 Del Skrevet 26. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det har dere helt rett i og makan til feike fyrer skal en lete lenge etter! Hvem er feike? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. februar #126002 Del Skrevet 26. februar Tenker at Hoppe egentlig vil ha en bedre kar enn noen av de der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar #126003 Del Skrevet 26. februar MarianneE skrev (Akkurat nå): Tenker at Hoppe egentlig vil ha en bedre kar enn noen av de der Hva er gale med de? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar #126004 Del Skrevet 26. februar En gammel venn er på vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar #126005 Del Skrevet 26. februar Nå har hun førpensjonert seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar #126006 Del Skrevet 26. februar (endret) Cid skrev (1 time siden): Hvem er feike? De såkalte "Frierne".....som du sender inn på besøk, men jeg tror de er skremt dit med pistol i ryggen. MarianneE skrev (1 time siden): Tenker at Hoppe egentlig vil ha en bedre kar enn noen av de der Ja, om jeg skulle hatt noen, så er nok min smak i helt andre retninger. lol og lol og lol Cid skrev (1 time siden): Hva er gale med de? De er sikkert hyggelige, men som friere er de en gjeng med underlige rariteter, sett fra mitt ståsted. Cid skrev (1 time siden): En gammel venn er på vei. ...bort fra mei.... Cid skrev (44 minutter siden): Nå har hun førpensjonert seg. Det hadde egentlig vært fint hvis grunnen var superduperførstepremie i det store amerikanske lotteriet! Endret 26. februar av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar #126007 Del Skrevet 26. februar Forumvenner av meg på plenen her. Jeg har kjøpt meg nytt landsted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. februar #126008 Del Skrevet 26. februar 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: Forumvenner av meg på plenen her. Jeg har kjøpt meg nytt landsted. Et klassisk hoppeslott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar #126009 Del Skrevet 26. februar Der er det så mange fortreffeligheter og overraskelser at en kan gå på oppdagelsesferd i ukesvis og ikke se de samme tingene to ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar #126010 Del Skrevet 26. februar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det har dere helt rett i og makan til feike fyrer skal en lete lenge etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar #126011 Del Skrevet 26. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Forumvenner av meg på plenen her. Jeg har kjøpt meg nytt landsted. 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Der er det så mange fortreffeligheter og overraskelser at en kan gå på oppdagelsesferd i ukesvis og ikke se de samme tingene to ganger. SVK skrev (59 minutter siden): Et klassisk hoppeslott! Hoppetaujenta skrev (1 time siden): De såkalte "Frierne".....som du sender inn på besøk, men jeg tror de er skremt dit med pistol i ryggen. Ja, om jeg skulle hatt noen, så er nok min smak i helt andre retninger. lol og lol og lol De er sikkert hyggelige, men som friere er de en gjeng med underlige rariteter, sett fra mitt ståsted. ...bort fra mei.... Det hadde egentlig vært fint hvis grunnen var superduperførstepremie i det store amerikanske lotteriet! MarianneE skrev (2 timer siden): Tenker at Hoppe egentlig vil ha en bedre kar enn noen av de der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar #126012 Del Skrevet 26. februar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar #126013 Del Skrevet 26. februar Åhh...i dag ble det full sol jo?!? Må snart vaske tørkesnorene ute og begynne med utelufttørk på klær og dyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar #126014 Del Skrevet 26. februar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Åhh...i dag ble det full sol jo?!? Må snart vaske tørkesnorene ute og begynne med utelufttørk på klær og dyne. Savner du snø og kulde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar #126015 Del Skrevet 26. februar Hun savner Durek og Giske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar #126016 Del Skrevet 26. februar Cid skrev (2 minutter siden): Savner du snø og kulde? Savner en lang vinter til nå, uten snø og is på bakken, mye mørke, ofte sol og maks ti grader i lufta. Cid skrev (2 minutter siden): Hun savner IKKE Durek og Giske. Ikke i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar #126017 Del Skrevet 26. februar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Savner en lang vinter til nå, uten snø og is på bakken, mye mørke, ofte sol og maks ti grader i lufta. Ikke i det hele tatt. Ja håper vinteren endelig er over nå. Og jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar #126018 Del Skrevet 26. februar Cid skrev (2 minutter siden): Og nei, jeg forstår jo det og beklager for at jeg tuller litt hardt med deg. Unnsyll. *skalikkegjøredetmer* Godt med en sånn tilbakemelding av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar #126019 Del Skrevet 26. februar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Godt med sannheter av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar #126020 Del Skrevet 26. februar Ja, så lenge du innrømmer det du gjorde oppi der, så er jeg fornøyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå