Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125781 Del Skrevet 21. februar Supersniffegutten og Supersniffejenta? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125782 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Supersniffegutten og Supersniffejenta? Ja supersniffing er noen av superkreftene til Cassidy Tvillingene.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125783 Del Skrevet 21. februar Det tror jeg helt fint på, så da får dere sniffe dere igjennom natten, for jeg kaster inn kortene nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125784 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det tror jeg helt fint på, så da får dere sniffe dere igjennom natten, for jeg kaster inn kortene nå. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125785 Del Skrevet 21. februar God våkennatt til dere to. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125786 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): God våkennatt til dere to. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene skal passe godt på begge forum i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125787 Del Skrevet 21. februar Stereovakter. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125788 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Stereovakter. Ja Cassidy Tvillingene er Nattevaktgutten og Nattevaktjenten vi.🌃🌃💂♂️💂♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125789 Del Skrevet 21. februar Logger av her, så god natt til dere igjen og over og ut herfra. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125790 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Logger av her, så god natt til dere igjen og over og ut herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125791 Del Skrevet 21. februar zzz 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125792 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): zzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar #125793 Del Skrevet 22. februar I natt striregner det og lydene er forstyrrende på søvn, så derfor sitter jeg her litt. Prøver igjen litt senere. 🥱 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar #125794 Del Skrevet 22. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): I natt striregner det og lydene er forstyrrende på søvn, så derfor sitter jeg her litt. Prøver igjen litt senere. 🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar #125795 Del Skrevet 22. februar Heisann på dere. Alt vel? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar #125796 Del Skrevet 22. februar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Heisann på dere. Alt vel? Cassidy Tvillingene har det helt toppers i natt vi, og vi håper at du også har det bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar #125797 Del Skrevet 22. februar Joda, jeg har da det, men skulle gjerne ha sovet noen timer før dagen begynner. Som vanlig får jeg vel si. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar #125798 Del Skrevet 22. februar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Joda, jeg har da det, men skulle gjerne ha sovet noen timer før dagen begynner. Som vanlig får jeg vel si. Cassidy Tvillingene vet hvordan det er å ikke få sove. Det er ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar #125799 Del Skrevet 22. februar Det ødelegger, men etter å ha vært oppe litt to ganger før i natt, sengetøyet lå i krøll og jeg satt fast midt inni...for varmt i rommet (lufter nå) og puter og dyner må ristes skikkelig og bli passe fluffy igjen.....så måtte jeg bare opp og sitte litt ved pc`n. Det pleier å hjelpe. Av og til i alle fall. Noen ganger blir jeg sittende så lenge at det ikke er noen vits i å forsøke, så da blir det en "å stå opp veldig tidlig"-morgen. Vurderer faktisk å lage kaffe og spise frokost. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar #125800 Del Skrevet 22. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det ødelegger, men etter å ha vært oppe litt to ganger før i natt, sengetøyet lå i krøll og jeg satt fast midt inni...for varmt i rommet (lufter nå) og puter og dyner må ristes skikkelig og bli passe fluffy igjen.....så måtte jeg bare opp og sitte litt ved pc`n. Det pleier å hjelpe. Av og til i alle fall. Noen ganger blir jeg sittende så lenge at det ikke er noen vits i å forsøke, så da blir det en "å stå opp veldig tidlig"-morgen. Vurderer faktisk å lage kaffe og spise frokost. Cassidy Tvillingene spiser alltid frokost klokken 05.00. Vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå