Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125761 Del Skrevet 21. februar Den hadde jeg ikke kjent igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. februar #125762 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Den hadde jeg ikke kjent igjen. Kunne du tenkt å date Oldman? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. februar #125763 Del Skrevet 21. februar 7 minutter siden, Hoppetaujenta said: Den hadde jeg ikke kjent igjen. Det er det som gjør Oldman til en fantastisk skuespiller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. februar #125764 Del Skrevet 21. februar SVK skrev (Akkurat nå): Det er det som gjør Oldman til en fantastisk skuespiller! Håper han holder på lenge Som Clintern som fortsatt er aktiv i 90 årene 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. februar #125765 Del Skrevet 21. februar 1 minutt siden, Cid said: Håper han holder på lenge Som Clintern som fortsatt er aktiv i 90 årene 😄 Enig! Clint Eastwood er jo også en svært god regissør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125766 Del Skrevet 21. februar SVK skrev (5 timer siden): Luksus-Hoppe slår til igjen. Nå har Hoppe kjøpt Toppen Bechs villa på Frogner i Oslo. Selvsagt er boligen kjøpt på Antons kredittkort. Cassidy Tvillingene synes at dette huset ser nydelig ut.🏡🏡🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. februar #125767 Del Skrevet 21. februar 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at dette huset ser nydelig ut.🏡🏡🥰🥰 Hoppe kaller det for hoppeslottet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. februar #125768 Del Skrevet 21. februar Hoppe drømmer om en takleilighet som koster rundt 13 millioner spenn, synd hun ikke har en rik onkel i Amerika, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125769 Del Skrevet 21. februar Freyja Valkyrie skrev (35 minutter siden): Hoppe drømmer om en takleilighet som koster rundt 13 millioner spenn, synd hun ikke har en rik onkel i Amerika, 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125770 Del Skrevet 21. februar SVK skrev (42 minutter siden): Hoppe kaller det for hoppeslottet. Det forstår Cassidy Tvillingene, vi synes at det er et perfekt passende navn på husslottet.🏰🏰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. februar #125771 Del Skrevet 21. februar Nå spiser Hoppe kveldsmat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125772 Del Skrevet 21. februar Freyja Valkyrie skrev (4 minutter siden): Nå spiser Hoppe kveldsmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125773 Del Skrevet 21. februar Cid skrev (3 timer siden): Kunne du tenkt å date Oldman? Nei. Ikke han heller. Jeg liker ikke sånn dating. Jeg tror at du vet det? SVK skrev (3 timer siden): Det er det som gjør Oldman til en fantastisk skuespiller! Veldig. SVK skrev (1 time siden): Hoppe kaller det for hoppeslottet. Jaaaa! Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Hoppe drømmer om en takleilighet som koster rundt 13 millioner spenn, synd hun ikke har en rik onkel i Amerika, Ikke der heller får en vel si. Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): Nå spiser Hoppe kveldsmat Ser veldig godt ut. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Hihihi...jeg så maten og tenkte at JA! det vil jeg ha...men så var de to kommet meg i forkjøpet gitt og da var det ikke stort igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125774 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei. Ikke han heller. Jeg liker ikke sånn dating. Jeg tror at du vet det? Veldig. Jaaaa! Ikke der heller får en vel si. Ser veldig godt ut. Hihihi...jeg så maten og tenkte at JA! det vil jeg ha...men så var de to kommet meg i forkjøpet gitt og da var det ikke stort igjen. Du vet at når noen setter god mat sånn at Cassidy Tvillingene får tak i den, da spiser vi opp hver rubbel og bit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125775 Del Skrevet 21. februar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Du vet at når noen setter god mat sånn at Cassidy Tvillingene får tak i den, da spiser vi opp hver rubbel og bit. Gjett om jeg vet det. Har mange ganger kommet til dekket forumbord, men dere kom før meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125776 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Gjett om jeg vet det. Har mange ganger kommet til dekket forumbord, men dere kom før meg. Ja Cassidy Tvillingene er raske når vi kjenner god matlukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125777 Del Skrevet 21. februar Raskere enn deres egen skygge! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. februar #125778 Del Skrevet 21. februar Just now, Hoppetaujenta said: Raskere enn deres egen skygge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125779 Del Skrevet 21. februar Nemlig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125780 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nemlig. SVK skrev (9 minutter siden): Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Raskere enn deres egen skygge! Cassidy Tvillingene kan bekrefte at Lucky Luke er en snegle i forhold til vår hurtighet, når vi kjenner god matlukt.🐌🐌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå