Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar #125741 Del Skrevet 20. februar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar #125742 Del Skrevet 20. februar Cid skrev (21 minutter siden): En svært illeluktende frukt som visstnok smaker godt. Da kan du få hele frukten. Unner deg det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar #125743 Del Skrevet 20. februar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Da kan du få hele frukten. Unner deg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. februar #125744 Del Skrevet 20. februar Hoppe smaker på ting hun aldri har smakt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar #125745 Del Skrevet 20. februar Freyja Valkyrie skrev (3 minutter siden): Hoppe smaker på ting hun aldri har smakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. februar #125746 Del Skrevet 21. februar Han her kommer til Lønneberget i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125747 Del Skrevet 21. februar Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe jager han vekk vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125748 Del Skrevet 21. februar Freyja Valkyrie skrev (11 timer siden): Hoppe smaker på ting hun aldri har smakt Ehh....det var snilt, men tvillingene har spist opp alt sammen og ligger og sjokksover i en krok ...det var sovemiddel i maten. Tiltenkt meg altså? Er kokken Cid? Cid skrev (5 timer siden): Han her kommer til Lønneberget i morgen. Den er grei; jeg så det femte element i går og selv om han ikke er en godgutt akkurat, så var den artig å se igjen. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe jager han vekk vi.😉😉 Det stemmer. Flink Woffe det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. februar #125749 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ehh....det var snilt, men tvillingene har spist opp alt sammen og ligger og sjokksover i en krok ...det var sovemiddel i maten. Tiltenkt meg altså? Er kokken Cid? Den er grei; jeg så det femte element i går og selv om han ikke er en godgutt akkurat, så var den artig å se igjen. Det stemmer. Flink Woffe det. Han var med i Harry Potter også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125750 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ehh....det var snilt, men tvillingene har spist opp alt sammen og ligger og sjokksover i en krok ...det var sovemiddel i maten. Tiltenkt meg altså? Er kokken Cid? Den er grei; jeg så det femte element i går og selv om han ikke er en godgutt akkurat, så var den artig å se igjen. Det stemmer. Flink Woffe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. februar #125751 Del Skrevet 21. februar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. februar #125752 Del Skrevet 21. februar (endret) Luksus-Hoppe slår til igjen. Nå har Hoppe kjøpt Toppen Bechs villa på Frogner i Oslo. Selvsagt er boligen kjøpt på Antons kredittkort. Endret 21. februar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. februar #125753 Del Skrevet 21. februar 2 hours ago, Cid said: Han var med i Harry Potter også. Gary Oldman er en av mine favoritt-skuespillere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125754 Del Skrevet 21. februar Cid skrev (2 timer siden): Han var med i Harry Potter også. Ja, en flott levert rolle der også. Har han spilt vanlig rolle noen gang, eller er det raringer han liker best? Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Velkommen tilbake. SVK skrev (13 minutter siden): Luksus-Hoppe slår til igjen. Nå har Hoppe kjøpt Toppen Bechs villa på Frogner i Oslo. Selvsagt er boligen kjøpt på SVK`s kredittkort, men det unner vil Hoppeloppen vår. Åååå, himmel, jeg kunne jo ikke la det gå forbi meg uten å bevilge meg en perle. SVK skal ha så mange slags takk, for det var ånkli snilt gjort. Nå ble jeg glad nå!!! SVK skrev (8 minutter siden): Gary Oldman er en av mine favoritt-skuespillere. Min også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. februar #125755 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Ja, en flott levert rolle der også. Har han spilt vanlig rolle noen gang, eller er det raringer han liker best? Velkommen tilbake. Åååå, himmel, jeg kunne jo ikke la det gå forbi meg uten å bevilge meg en perle. SVK skal ha så mange slags takk, for det var ånkli snilt gjort. Nå ble jeg glad nå!!! Min også. Han spilte i Batman. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. februar #125756 Del Skrevet 21. februar Hoppes ex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar #125757 Del Skrevet 21. februar Er det du tuller med nå da cid?!? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. februar #125758 Del Skrevet 21. februar Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Er det du tuller med nå da cid?!? 🏃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. februar #125759 Del Skrevet 21. februar 2 hours ago, Hoppetaujenta said: Åååå, himmel, jeg kunne jo ikke la det gå forbi meg uten å bevilge meg en perle. SVK skal ha så mange slags takk, for det var ånkli snilt gjort. Nå ble jeg glad nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. februar #125760 Del Skrevet 21. februar 2 hours ago, Cid said: Han spilte i Batman. Og Churchill: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå