Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #125601 Del Skrevet 17. februar KnekkeBørre skrev (15 minutter siden): Det er Web-Guden som gir deg tegn.. Vis Pepperkakemannen kjærlighet, eller slit med connectivity problems resten av livet.. ❤️ ...løvv...løvv...løvv...som "de betales" synger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. februar #125602 Del Skrevet 17. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ...løvv...løvv...løvv...som "de betales" synger. Ikke visste jeg at sarkasme kunne lukte. Men eimen ligger tykk som tåke her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #125603 Del Skrevet 17. februar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Ikke visste jeg at sarkasme kunne lukte. Men eimen ligger tykk som tåke her.. Det virker muligens som hasjis....det lukter litt som oregano på pissa`n, så det må være det. Piss`n LØV! P.s. den er ikke min sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. februar #125604 Del Skrevet 17. februar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det virker muligens som hasjis....det lukter litt som oregano på pissa`n, så det må være det. Piss`n LØV! P.s. den er ikke min sin. Ey yo! Hadde det ikke vært for at jeg lærte på den harde måten at florister som dealer med cannabioder per definisjon er kriminelle, så hadde ønsket deg velkommen. I'm all about that vegan life du vet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #125605 Del Skrevet 17. februar Jeg støtter det fullt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. februar #125606 Del Skrevet 17. februar Hoppe snorker på sofaen mens Anton gjør husarbeidet. Bilde av Hoppe da hun for en gangs skyld skulle vaske gulvet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar #125607 Del Skrevet 17. februar Nå har hun blitt utestengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar #125608 Del Skrevet 17. februar Hoppetaujenta skrev (På 16.2.2024 den 15.58): Kommer til å få Marit i natt. Alle disse brylluper og friere tar knekken på meg. Så så, disse to passer på deg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. februar #125609 Del Skrevet 17. februar 25 minutter siden, Cid said: Så så, disse to passer på deg ☺️ Det var vel disse to gubbene Hoppe vasket vekk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #125610 Del Skrevet 17. februar SVK skrev (54 minutter siden): Hoppe snorker på sofaen mens Anton gjør husarbeidet. Bilde av Hoppe da hun for en gangs skyld skulle vaske gulvet: Veldig søt, men nei. Cid skrev (31 minutter siden): Nå har hun blitt utestengt. Ikke spøke med sånne alvorlige ting, Cid. Cid skrev (30 minutter siden): Så så, disse to passer på deg ☺️ Tror du mener toll og knott. SVK skrev (4 minutter siden): Det var vel disse to gubbene Hoppe vasket vekk: DER sa du det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. februar #125611 Del Skrevet 17. februar 41 minutter siden, Cid said: Nå har hun blitt utestengt. Hoppe har fått flere advarsler om at hun må slutte å fange og kysse moderatorene. Men ser ikke ut som hun klarer å stoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #125612 Del Skrevet 17. februar SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe har fått flere advarsler om at hun må slutte å fange og kysse moderatorene. Men ser ikke ut som hun klarer å stoppe. Men i alle dager da, SVK! Jeg benekter ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. februar #125613 Del Skrevet 17. februar 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Men i alle dager da, SVK! Jeg benekter ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #125614 Del Skrevet 17. februar ...og så påstår jeg at forumet fremdeles er tregt når det gjelder å poste ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar #125615 Del Skrevet 17. februar Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Veldig søt, men nei. Ikke spøke med sånne alvorlige ting, Cid. Tror du mener toll og knott. DER sa du det! Ble dyrene urolige nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. februar #125616 Del Skrevet 17. februar 11 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...og så påstår jeg at forumet fremdeles er tregt når det gjelder å poste ting. Opplever det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #125617 Del Skrevet 17. februar Cid skrev (6 minutter siden): Ble dyrene urolige nå? Ja. De har akkurat kommet hjem og vil ha mat og foring, men de er urolige.... SVK skrev (Akkurat nå): Opplever det samme. Godt at det ikke bare er meg tenker jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar #125618 Del Skrevet 17. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja. De har akkurat kommet hjem og vil ha mat og foring, men de er urolige.... Godt at det ikke bare er meg tenker jeg. Irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar #125619 Del Skrevet 17. februar Cid skrev (1 minutt siden): Irriterende. Ja, litt. Vi er jo ganske godt vant her da, for det funker stort sett bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. februar #125620 Del Skrevet 17. februar Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Ja, litt. Vi er jo ganske godt vant her da, for det funker stort sett bra. Blir Anton også irritert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå