Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #125481 Del Skrevet 15. februar SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe har sett på Anton med stjerner i øynene fra første dagen hun møtte han. 🤩 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar #125482 Del Skrevet 15. februar SVK skrev (8 minutter siden): Hopp når Anton kommer inn døra: Han har med en iskrem, så jeg kan jo ikke noe annet da... Cid skrev (6 minutter siden): Han har på seg vadmelsklær og ser veldig stilfull ut. Ja, det kan jeg skrive under på. SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe har sett på Anton med stjerner i øynene fra første dagen hun møtte han. 🤩 Han visste hva jeg likte å få i gave og aller første gangen så var det en egenfisket, stekt makrell. I love It! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #125483 Del Skrevet 15. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Han har med en iskrem, så jeg kan jo ikke noe annet da... Ja, det kan jeg skrive under på. Han visste hva jeg likte å få i gave og aller første gangen så var det en egenfisket, stekt makrell. I love It! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. februar #125484 Del Skrevet 15. februar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Han har med en iskrem, så jeg kan jo ikke noe annet da... Han visste hva jeg likte å få i gave og aller første gangen så var det en egenfisket, stekt makrell. I love It! Anton vet hvordan han skal sjarmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125485 Del Skrevet 15. februar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Han har med en iskrem, så jeg kan jo ikke noe annet da... Ja, det kan jeg skrive under på. Han visste hva jeg likte å få i gave og aller første gangen så var det en egenfisket, stekt makrell. I love It! Har på hva for noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar #125486 Del Skrevet 15. februar SVK skrev (Akkurat nå): Anton vet hvordan han skal sjarmere. Ja, jeg må innrømme det. Han vet at jeg ikke er sånn blingjente, så da blir det gode og praktiske ting. Nå skal jeg finne meg mat. Og tv. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar #125487 Del Skrevet 15. februar Cid skrev (Akkurat nå): Har på hva for noe? Hva? Vadmelsklær? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125488 Del Skrevet 15. februar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Hva? Vadmelsklær? Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #125489 Del Skrevet 15. februar Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Ja, jeg må innrømme det. Han vet at jeg ikke er sånn blingjente, så da blir det gode og praktiske ting. Nå skal jeg finne meg mat. Og tv. SVK skrev (17 minutter siden): Anton vet hvordan han skal sjarmere. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. februar #125490 Del Skrevet 15. februar SVK skrev (25 minutter siden): Anton vet hvordan han skal sjarmere. Anton var kanskje først, og det skal man respektere.. Men like sant som at jeg står på ett og et halvt ben, så er jeg er villig til å utfordre til duell. Min ingefærkrydrede kropp mot hva enn denne Anton har å fare med.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #125491 Del Skrevet 15. februar KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Anton var kanskje først, og det skal man respektere.. Men like sant som at jeg står på ett og et halvt ben, så er jeg er villig til å utfordre til duell. Min ingefærkrydrede kropp mot hva enn denne Anton har å fare med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125492 Del Skrevet 15. februar KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Anton var kanskje først, og det skal man respektere.. Men like sant som at jeg står på ett og et halvt ben, så er jeg er villig til å utfordre til duell. Min ingefærkrydrede kropp mot hva enn denne Anton har å fare med.. Spørs hvem hoppe stripper for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #125493 Del Skrevet 15. februar Cassidy Tvillingene ser at fantasien løper løpsk her inne nå.😉😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. februar #125494 Del Skrevet 15. februar Cid skrev (2 minutter siden): Spørs hvem hoppe stripper for. Mest sannsynlig for den hun måtte ønske. Men her er det snakk om en duell. Pepperkakemann mot mann! Jeg er villig til å kjempe til siste smule! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. februar #125495 Del Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at fantasien løper løpsk her inne nå.😉😉 Jeppers! I reject reality and substitute my own 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. februar #125496 Del Skrevet 15. februar (endret) 16 minutter siden, KnekkeBørre said: Anton var kanskje først, og det skal man respektere.. Men like sant som at jeg står på ett og et halvt ben, så er jeg er villig til å utfordre til duell. Min ingefærkrydrede kropp mot hva enn denne Anton har å fare med.. Du er ikke så tøff når du ligger på stekebrettet med begge bena avrevet og i ferd med å miste en knapp: Endret 15. februar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125497 Del Skrevet 15. februar SVK skrev (Akkurat nå): Du er ikke så tøff når du ligger på stekebrettet med begge bena avrevet og i ferd med å miste en knapp. Han presser på skrittet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125498 Del Skrevet 15. februar KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Mest sannsynlig for den hun måtte ønske. Men her er det snakk om en duell. Pepperkakemann mot mann! Jeg er villig til å kjempe til siste smule! Premien er å få smake på Hoppe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #125499 Del Skrevet 15. februar SVK skrev (3 minutter siden): Du er ikke så tøff når du ligger på stekebrettet med begge bena avrevet og i ferd med å miste en knapp: 😉😉 KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Jeppers! I reject reality and substitute my own 😊 KnekkeBørre skrev (11 minutter siden): Mest sannsynlig for den hun måtte ønske. Men her er det snakk om en duell. Pepperkakemann mot mann! Jeg er villig til å kjempe til siste smule! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. februar #125500 Del Skrevet 15. februar SVK skrev (4 minutter siden): Du er ikke så tøff når du ligger på stekebrettet med begge bena avrevet og i ferd med å miste en knapp: Aww shit! Ett av mine mer ydmyke øyeblikk.. Men!! Jeg kom meg gjennom det uten å miste et fnugg av verdighet!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå