Hoppetaujenta Skrevet 15. februar #125441 Del Skrevet 15. februar SVK skrev (15 timer siden): Det stemmer! Så fiiint du har tegnet, SVK! Fargelagt innenfor kantene og all ting!!! Cid skrev (15 timer siden): Og så får de barn i fremtiden Nei, ikke sjans! Det er sånne unge folk som deg som skal det. SVK skrev (15 timer siden): Hoppe har sagt hun fort hadde kunnet få for mange barn. Derfor satt hun bremsen på og fikk ingen med en gang, likegodt. Det er hun meget flink til nemlig. Cid skrev (15 timer siden): 9 hadde vært et mareritt. Ja, gjett om. Cid skrev (15 timer siden): Nå har hun kjørt på katten til Pat ved et uhell Det var katten som la seg under bilens hjul. Jeg stoppet og tok den med til dyrlegen, så den overlevde og får god behandling. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise kveldsmat. Nei, nå heter det frokost. Cid skrev (9 timer siden): Nå ser hun på perfeksjonister. Det er faktisk en variant av videoer som jeg liker. Herlig å se folk jobbe på en god måte, da blir det ryddig i mitt hode i samme slengen. Cid skrev (9 timer siden): Oppdatering, Kl 21:59 i kveld så fikk hun nummer 10 👶 Hihi...jeg tror jeg hadde merket det, tror ikke du? Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene ser at det tulles og tøyses fælt her inne nå vi.😉😉 Som vanlig, så da vet vi at alle deltagerne er i frisk og god form. Morn-morn, venner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125442 Del Skrevet 15. februar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Så fiiint du har tegnet, SVK! Fargelagt innenfor kantene og all ting!!! Nei, ikke sjans! Det er sånne unge folk som deg som skal det. Derfor satt hun bremsen på og fikk ingen med en gang, likegodt. Det er hun meget flink til nemlig. Ja, gjett om. Det var katten som la seg under bilens hjul. Jeg stoppet og tok den med til dyrlegen, så den overlevde og får god behandling. Nei, nå heter det frokost. Det er faktisk en variant av videoer som jeg liker. Herlig å se folk jobbe på en god måte, da blir det ryddig i mitt hode i samme slengen. Hihi...jeg tror jeg hadde merket det, tror ikke du? Som vanlig, så da vet vi at alle deltagerne er i frisk og god form. Morn-morn, venner! Du var sterkt bedøvet 👱🏻♀️💉🏥👶🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125443 Del Skrevet 15. februar Durek og Rune er på vei til Lønneberget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar #125444 Del Skrevet 15. februar (endret) Cid skrev (15 minutter siden): Du var sterkt bedRøvet ...for all denne ungepraten og påståelser om unger som var i mitt eie. JEG VIL IKKE HA DEM! Cid skrev (10 minutter siden): Durek og Rune er på vei til Lønneberget. ...men de satt og snakket intenst opptatt i en samtale om å reise, så de tok veien "ut mot havet" og mønstret på en fiskebåt og ble borte i horisonten. Takk for det. Endret 15. februar av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125445 Del Skrevet 15. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ...for all denne ungepraten og påståelser om unger som var i mitt eie. JEG VIL IKKE HA DEM! ...men de satt og snakket intenst opptatt i en samtale om å reise, så de tok veie "ut mot havet" og mønstret på en fiskebåt og ble borte i horisonten. Takk for det. Kommer demonen nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125446 Del Skrevet 15. februar Han her kommer snart tilbake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125447 Del Skrevet 15. februar Hoppes eksmann ^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125448 Del Skrevet 15. februar Disse er inne i stuen hennes nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125449 Del Skrevet 15. februar Senere i dag så får hun besøk av Babar. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar #125450 Del Skrevet 15. februar De to siste kan få bli, resten må ut og JA; sjefsdemonen kommer og må ørevaffle og karnoffle deg litt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125451 Del Skrevet 15. februar HJEEEELP MEEEEEG! 🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. februar #125452 Del Skrevet 15. februar 32 minutter siden, Hoppetaujenta said: Så fiiint du har tegnet, SVK! Fargelagt innenfor kantene og all ting!!! Skulle ønske jeg var så flink til å tegne. Jeg søkte på The Addams Family tango drawing og fant den tegningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125453 Del Skrevet 15. februar Nå er Babar dagens middag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125454 Del Skrevet 15. februar Nå er hun på akvarium. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #125455 Del Skrevet 15. februar Cid skrev (46 minutter siden): Nå er hun på akvarium. Cid skrev (1 time siden): Senere i dag så får hun besøk av Babar. Cid skrev (1 time siden): Disse er inne i stuen hennes nå. 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Så fiiint du har tegnet, SVK! Fargelagt innenfor kantene og all ting!!! Nei, ikke sjans! Det er sånne unge folk som deg som skal det. Derfor satt hun bremsen på og fikk ingen med en gang, likegodt. Det er hun meget flink til nemlig. Ja, gjett om. Det var katten som la seg under bilens hjul. Jeg stoppet og tok den med til dyrlegen, så den overlevde og får god behandling. Nei, nå heter det frokost. Det er faktisk en variant av videoer som jeg liker. Herlig å se folk jobbe på en god måte, da blir det ryddig i mitt hode i samme slengen. Hihi...jeg tror jeg hadde merket det, tror ikke du? Som vanlig, så da vet vi at alle deltagerne er i frisk og god form. Morn-morn, venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #125456 Del Skrevet 15. februar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar #125457 Del Skrevet 15. februar Cid skrev (1 time siden): HJEEEELP MEEEEEG! 🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃 Rolig nå! ( ) SVK skrev (1 time siden): Skulle ønske jeg var så flink til å tegne. Jeg søkte på The Addams Family tango drawing og fant den tegningen. Har ikke du tegnet din avatar da? Du er jo en kunstner! Cid skrev (1 time siden): Nå er Babar dagens middag ALDRI! Cid skrev (1 time siden): Nå er hun på akvarium. I alle dager?!? Har du tatt et bilde av meg i badeburkaen min! Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Snakkes gode venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125458 Del Skrevet 15. februar Disse er på vei til Lønneberget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125459 Del Skrevet 15. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Rolig nå! ( ) Har ikke du tegnet din avatar da? Du er jo en kunstner! ALDRI! I alle dager?!? Har du tatt et bilde av meg i badeburkaen min! Snakkes gode venner. Ble dyrene urolige nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar #125460 Del Skrevet 15. februar Nå har Anton begynt med menneskesmugling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå