Gjest SVK Skrevet 14. februar #125381 Del Skrevet 14. februar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jeg er stort sett alltid ganske glad og fornøyd uansett hvilken dag det er jeg. Du er som elefanten som sier han hadde vært glad uansett hva han spiste. Samtidig som han har snabelen godt plantet i peanøttposen, men later som om ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar #125382 Del Skrevet 14. februar SVK skrev (5 minutter siden): Du er som elefanten som sier han hadde vært glad uansett hva han spiste. Samtidig som han har snabelen godt plantet i peanøttposen, men later som om ingenting. Et vakkert bilde! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. februar #125383 Del Skrevet 14. februar Disse er på vei til Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. februar #125384 Del Skrevet 14. februar SVK skrev (1 time siden): Du er som elefanten som sier han hadde vært glad uansett hva han spiste. Samtidig som han har snabelen godt plantet i peanøttposen, men later som om ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar #125385 Del Skrevet 14. februar Cid skrev (22 minutter siden): Cid skrev (23 minutter siden): Disse er på vei til Hoppe. SVK skrev (2 timer siden): Du er som elefanten som sier han hadde vært glad uansett hva han spiste. Samtidig som han har snabelen godt plantet i peanøttposen, men later som om ingenting. 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar #125386 Del Skrevet 14. februar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar #125387 Del Skrevet 14. februar Jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. februar #125388 Del Skrevet 14. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg også. Du også hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar #125389 Del Skrevet 14. februar Cid skrev (2 minutter siden): Du også hva? Logge av litt bare. Jobbe med noe som trenger full oppmerksomhet litt. Kommer tilbake, min venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. februar #125390 Del Skrevet 14. februar 2 hours ago, Hoppetaujenta said: Logge av litt bare. Jobbe med noe som trenger full oppmerksomhet litt. Kommer tilbake, min venn. Så du innrømmer at du feirer valentinsdagen med Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. februar #125391 Del Skrevet 14. februar SVK skrev (45 minutter siden): Så du innrømmer at du feirer valentinsdagen med Anton? I deres nye dobbeltseng 🛏️👱🏻♀️👨🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. februar #125392 Del Skrevet 14. februar Hoppe og Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar #125393 Del Skrevet 14. februar SVK skrev (43 minutter siden): Så du innrømmer at du feirer valentinsdagen med Anton? Har ikke sett ham i dag faktisk. Jeg har hatt noe kokt ris og stekt det i steikepanna, stekte tre egg samtidig og varmet opp annen asiatisk mat med saus fra i går og det ble det brukbar mat av. Hurra for meg og singellivet, for da kan man gjøre akkurat som man vil. Cid skrev (18 minutter siden): I deres nye dobbeltseng Vi har ikke sånn og det vet du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. februar #125394 Del Skrevet 14. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Har ikke sett ham i dag faktisk. Jeg har hatt noe kokt ris og stekt det i steikepanna, stekte tre egg samtidig og varmet opp annen asiatisk mat med saus fra i går og det ble det brukbar mat av. Hurra for meg og singellivet, for da kan man gjøre akkurat som man vil. Vi har ikke sånn og det vet du. Ordet rapporterte fra inne i klesskapet at dere lekte i senga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. februar #125395 Del Skrevet 14. februar Just now, Hoppetaujenta said: Har ikke sett ham i dag faktisk. Jeg har hatt noe kokt ris og stekt det i steikepanna, stekte tre egg samtidig og varmet opp annen asiatisk mat med saus fra i går og det ble det brukbar mat av. Hurra for meg og singellivet, for da kan man gjøre akkurat som man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. februar #125396 Del Skrevet 14. februar Nå har hun spist morkake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. februar #125397 Del Skrevet 14. februar Anton har prompet henne i munnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar #125398 Del Skrevet 14. februar Nei, det er ikke oss. Du må bruke briller mye oftere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. februar #125399 Del Skrevet 14. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, det er ikke oss. Du må bruke briller mye oftere! Hvem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. februar #125400 Del Skrevet 14. februar Cid skrev (1 minutt siden): Anton har prompet henne i munnen. Hoppe spydde over Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå