Gjest SVK Skrevet 13. februar #125361 Del Skrevet 13. februar Dagen før dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. februar #125362 Del Skrevet 13. februar Nå krever Giske å bli tiltalt som ladejarlen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. februar #125363 Del Skrevet 13. februar Har Hopp vært på jakt og hyttetur med Steinar Lie-Hansen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. februar #125364 Del Skrevet 13. februar Anton innrømmer at han ikke er siviløkonom: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. februar #125365 Del Skrevet 13. februar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar #125366 Del Skrevet 13. februar SVK skrev (1 time siden): Har Hopp vært på jakt og hyttetur med Steinar Lie-Hansen? De er ekstra gode venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar #125367 Del Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Å huffda...jeg mener, så fint. Da kan jeg besøke ham i sitt stilfulle hus ute i naturen. Så fint. Det gjelder å stokke beina. Det er i familien vet du og da m en jo være snille med hverandre. Han kjøper vi egg av. Har hønsegård i skogen. Er det junior eller senior du er søster til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #125368 Del Skrevet 13. februar Ne, det blir aldri noe av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar #125369 Del Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ne, det blir aldri noe av. Hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #125370 Del Skrevet 13. februar Noen ganger er det mye å lese og jeg svarer på noe som ikke er siste post. Friere = aldri aktuelt. Jeg er bare med meg selv og skal ikke på jakt eller fiske med noen nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar #125371 Del Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Noen ganger er det mye å lese og jeg svarer på noe som ikke er siste post. Friere = aldri aktuelt. Jeg er bare med meg selv og skal ikke på jakt eller fiske med noen nå. Da må du si ellers vet ikke vi 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #125372 Del Skrevet 13. februar Si. Nå sa jeg det du sville jeg skulle gjenta etter deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar #125373 Del Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Si. Nå sa jeg det du sville jeg skulle gjenta etter deg. Si hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #125374 Del Skrevet 13. februar Cid skrev (11 minutter siden): Da må du si ellers vet ikke vi 😜 Den over der. Jeg bare tøyser vet du. Cid skrev (Akkurat nå): Si hva? Jeg kan si at jeg logger av litt igjen, for jeg er mett etter asiatisk varm middag. 😴 ...bare...hvile...litt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar #125375 Del Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Den over der. Jeg bare tøyser vet du. Jeg kan si at jeg logger av litt igjen, for jeg er mett etter asiatisk varm middag. 😴 ...bare...hvile...litt... Jeg kan si at du skal spise knallsterk sushi i kveld 🌶️🍣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. februar #125376 Del Skrevet 13. februar Cid skrev (2 timer siden): Jeg kan si at du skal spise knallsterk sushi i kveld 🌶️🍣 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Den over der. Jeg bare tøyser vet du. Jeg kan si at jeg logger av litt igjen, for jeg er mett etter asiatisk varm middag. 😴 ...bare...hvile...litt... Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Si. Nå sa jeg det du sville jeg skulle gjenta etter deg. 😉😉 Cid skrev (3 timer siden): Da må du si ellers vet ikke vi 😜 😉😉 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Noen ganger er det mye å lese og jeg svarer på noe som ikke er siste post. Friere = aldri aktuelt. Jeg er bare med meg selv og skal ikke på jakt eller fiske med noen nå. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ne, det blir aldri noe av. Cid skrev (3 timer siden): Er det junior eller senior du er søster til? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. februar #125377 Del Skrevet 13. februar 8 hours ago, SVK said: Dagen før dagen. Hoppe har gledet seg mer til valentinsdagen enn en elefant gleder seg til peanøtter. 🥜🐘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #125378 Del Skrevet 13. februar SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe har gledet seg mer til valentinsdagen enn en elefant gleder seg til peanøtter. Kjempejuge-SVK! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. februar #125379 Del Skrevet 13. februar Just now, Hoppetaujenta said: Kjempejuge-SVK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. februar #125380 Del Skrevet 13. februar SVK skrev (7 minutter siden): Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Kjempejuge-SVK! SVK skrev (9 minutter siden): Hoppe har gledet seg mer til valentinsdagen enn en elefant gleder seg til peanøtter. 🥜🐘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå