Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar #125341 Del Skrevet 12. februar Cid skrev (Akkurat nå): Vet 🌶️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar #125342 Del Skrevet 12. februar Nå snorker Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar #125343 Del Skrevet 12. februar SVK skrev (10 minutter siden): Nå snorker Hoppe. Det tror Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #125344 Del Skrevet 13. februar Cid skrev (7 timer siden): Vet 🌶️ Jeg vet. At du vet. Den røde agurken kan du beholde selv. SVK skrev (6 timer siden): Nå snorker Hoppe. Gjorde nok det, men ikke nå. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Det tror Cassidy Tvillingene også. I morgen får jeg sikkert sovet bedre. Skal ikke opp så tidlig da. Godmorgen til skravlefolket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. februar #125345 Del Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg vet. At du vet. Den røde agurken kan du beholde selv. Gjorde nok det, men ikke nå. I morgen får jeg sikkert sovet bedre. Skal ikke opp så tidlig da. Godmorgen til skravlefolket. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godmorgen, og vi ønsker deg en fin tirsdag Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #125346 Del Skrevet 13. februar Takk for det. Jeg tror den kan bli bra. Skal ha en eller annen form for asiatisk middag i dag. Blir sikkert noe med kylling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. februar #125347 Del Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk for det. Jeg tror den kan bli bra. Skal ha en eller annen form for asiatisk middag i dag. Blir sikkert noe med kylling. Cassidy Tvillingene er veldig glade i kyllingretter fra hele verden vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #125348 Del Skrevet 13. februar Har to "Masala Magic Chicken Tandoori" liggende og gleder meg til slik middag. Var god den der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. februar #125349 Del Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Har to "Masala Magic Chicken Tandoori" liggende og gleder meg til slik middag. Var god den der. Cassidy Tvillingene liker godt både indisk Chicken Tandori og Mexican Chicken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #125350 Del Skrevet 13. februar Jeg lurer på om jeg skal lage meg en hjemmelaget middag denne uken? Eller i alle fall denne måneden? Det er veldig lenge siden jeg har laget kjøttkaker fra bunnen av OG brun saus fra stekesjyen. Det er godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. februar #125351 Del Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg lurer på om jeg skal lage meg en hjemmelaget middag denne uken? Eller i alle fall denne måneden? Det er veldig lenge siden jeg har laget kjøttkaker fra bunnen av OG brun saus fra stekesjyen. Det er godt! Cassidy Tvillingene elsker hjemmelagde kjøttkaker, med poteter grønnsaker og tyttebærsyltetøy. Men vi har heller ikke laget det på lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #125352 Del Skrevet 13. februar Akk ja sann. Så vil jeg ha frokost og det på rappen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #125353 Del Skrevet 13. februar Hade litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. februar #125354 Del Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hade litt. Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Akk ja sann. Så vil jeg ha frokost og det på rappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar #125355 Del Skrevet 13. februar Hun har funnet ut at Durek er halvbroren hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar #125356 Del Skrevet 13. februar Hoppe Veret 👱🏻♀️👨🏿🦲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar #125357 Del Skrevet 13. februar Cid skrev (14 timer siden): Hoppe har lenge vært forelsket i nabomannen Anton 🙋♀️🕺🏻👩❤️👨 I dag så har hun tenkt å be han på date 🙋♀️🕺🏻👩❤️👨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar #125358 Del Skrevet 13. februar Trym er tilbake, så kjekt for Hoppe😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #125359 Del Skrevet 13. februar (endret) Cid skrev (48 minutter siden): Hun har funnet ut at Nerdrum er halvbroren hennes. Å huffda...jeg mener, så fint. Da kan jeg besøke ham i sitt stilfulle hus ute i naturen. Cid skrev (48 minutter siden): Hoppe tau skal jeg i dag Så fint. Det gjelder å stokke beina. Cid skrev (32 minutter siden): I dag så har hun tenkt å be ham om en liten almisse i form av noen hundre tusen kroner. Det er i familien vet du og da m en jo være snille med hverandre. Cid skrev (29 minutter siden): Trym er tilbake, så kjekt for Hoppe😃 Han kjøper vi egg av. Har hønsegård i skogen. Endret 13. februar av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar #125360 Del Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Å huffda...jeg mener, så fint. Da kan jeg besøke ham i sitt stilfulle hus ute i naturen. Så fint. Det gjelder å stokke beina. Han kjøper vi egg av. Har hønsegård i skogen. Lykke til på daten da 😊❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå