Cid Skrevet 12. februar #125281 Del Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Beklager, men frierhuset ble jevnet med jorden i natt. @Maskinfører hjalp meg med bilene sine og gjorde jobben lett som en plett og helt prikkfritt. Ingen flere friere kan besøke meg nå. Hurra! Døde frierne? 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar #125282 Del Skrevet 12. februar Nå er Hoppe på jentetur i Amsterdam. Anton og jeg lurer på hva Hoppe skal i Amsterdam nå om vinteren. Det er da ingen tulipaner i Amsterdam i februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. februar #125283 Del Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Beklager, men frierhuset ble jevnet med jorden i natt. @Maskinfører hjalp meg med bilene sine og gjorde jobben lett som en plett og helt prikkfritt. Ingen flere friere kan besøke meg nå. Hurra! Ja jeg hjalp deg 😀 med traktor går alt lett ja de kan ikke besøke deg nå 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. februar #125284 Del Skrevet 12. februar Cid skrev (19 minutter siden): Døde frierne? Yepp de døde momentant 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125285 Del Skrevet 12. februar SVK skrev (1 time siden): Nå er Cid på jentetur i Amsterdam. Maskinføreren og jeg lurer på hva Cid skal i Amsterdam nå om vinteren. Det er da ingen tulipaner i Amsterdam i februar. Jeg tror at "jentetur" betyr noe annet her. Han skal se på andre slags "tulipaner". Smilende og dansende, tror jeg. Veldig dyre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar #125286 Del Skrevet 12. februar 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Jeg tror at "jentetur" betyr noe annet her. Han skal se på andre slags "tulipaner". Smilende og dansende, tror jeg. Veldig dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125287 Del Skrevet 12. februar Nettopp. *Hoppen ser blygt bort fra skjermen* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar #125288 Del Skrevet 12. februar 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nettopp. *Hoppen ser blygt bort fra skjermen* Rødmer du fordi du ser deg selv på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125289 Del Skrevet 12. februar SVK skrev (1 minutt siden): Rødmer du fordi du ser deg selv på skjermen. Hva? Jeg kan ikke høre hva du sier, for jeg holder fremdeles for øynene. SNAKK HØYERE! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar #125290 Del Skrevet 12. februar Just now, Hoppetaujenta said: Hva? Jeg kan ikke høre hva du sier, for jeg holder fremdeles for øynene. SNAKK HØYERE! Det var lurt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125291 Del Skrevet 12. februar Tænks. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125292 Del Skrevet 12. februar Hun er datter av satan nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125293 Del Skrevet 12. februar Cid skrev (1 minutt siden): Hun er datter av Zlatan nå. Nei, det er jaffal helt feil! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125294 Del Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Nei, det er jaffal helt feil! Ble faren til Pippi provosert når jeg sa at Pippi skulle flytte inn hos frierne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125295 Del Skrevet 12. februar Cid skrev (3 minutter siden): Ble faren til Pippi provosert når jeg sa at Pippi skulle flytte inn hos frierne? De ska inte röra min dotter! Jag kastar dig till hajarna om du inte slutar nu! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125296 Del Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): De ska inte röra min dotter! Jag kastar dig till hajarna om du inte slutar nu! 🏃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125297 Del Skrevet 12. februar Sender han piratene etter meg? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. februar #125298 Del Skrevet 12. februar Snart så får hun besøk av Trond Giske 🙋♀️🧔🏻♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #125299 Del Skrevet 12. februar Cid skrev (4 minutter siden): Sender han piratene etter meg? Nei, han sender en illsint Trond Giske etter deg og han gir seg ikke før du er tatt! Cid skrev (2 minutter siden): Snart så får Cid besøk av Trond Giske 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. februar #125300 Del Skrevet 12. februar 1 minutt siden, Cid said: Snart så får hun besøk av Trond Giske 🙋♀️🧔🏻♂️ Trond Giske er vel for opptatt med maktkamper til å besøke Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå