Cid Skrevet 8. februar #125001 Del Skrevet 8. februar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Har horene på Oslo S kortlesere?? Og det sier du først nå??!! De har munn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. februar #125002 Del Skrevet 8. februar Cid skrev (3 minutter siden): De har munn. Øy! Vi bør være takknemlige ovenfor de som faktisk ligger med oss.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #125003 Del Skrevet 8. februar KnekkeBørre skrev (15 minutter siden): Øy! Vi bør være takknemlige ovenfor de som faktisk ligger med oss.. og alt sølet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. februar #125004 Del Skrevet 8. februar Cid skrev (Akkurat nå): og alt sølet. Definitivt!! Beklager for alt sølet.. ❤️ Vennligst vent mens jeg henter et håndkle.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #125005 Del Skrevet 8. februar 3 hours ago, SVK said: Anton: Hoppe sa jeg ikke betalte, men lommeboken min sier noe annet. Hoppe: Om du vil fortsette å være gift med meg så slutter du å kalle det "Antons lommebok". Det heter "vår lommebok". Du putter pengene inn og jeg tar pengene ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #125006 Del Skrevet 8. februar Cid skrev (7 timer siden): Marsipankake og takk beste hoppetussen Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Å. Jaja...det var godt ment uansett og ...hva er din beste kake? Var det denne her? (Nei, ikke han!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #125007 Del Skrevet 8. februar Tyyypisk dere ass! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #125008 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Tyyypisk dere ass! Ja Cassidy Tvillingene er Kake-Mons og Kake-Monsine vi vet du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #125009 Del Skrevet 8. februar Jeg skal forsøke å tenke på fristende kaker nå når jeg skal i seng straks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #125010 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg skal forsøke å tenke på fristende kaker nå når jeg skal i seng straks. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #125011 Del Skrevet 8. februar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jeg skal forsøke å tenke på fristende kaker nå når jeg skal i seng straks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #125012 Del Skrevet 8. februar SVK skrev (1 minutt siden): Nå fikk Cassidy Tvillingene også lyst på iskrem og kake her vi.🍰🍰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #125013 Del Skrevet 8. februar 4 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Nå fikk Cassidy Tvillingene også lyst på iskrem og kake her vi.🍰🍰 Det er bare å forsyne seg. Hoppe får ikke spise iskrem før sankthans så da blir det mer på alle oss andre: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #125014 Del Skrevet 8. februar SVK skrev (1 minutt siden): Det er bare å forsyne seg. Hoppe får ikke spise iskrem før sankthans så da blir det mer på alle oss andre: Cassidy Tvillingene forsyner oss vi.🍰🍰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #125015 Del Skrevet 8. februar Utrolig fristende og jeg unner dem gode jafser av alt sammen. Natta herfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #125016 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Utrolig fristende og jeg unner dem gode jafser av alt sammen. Natta herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #125017 Del Skrevet 8. februar (endret) Nå drømmer hun om friere 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Endret 8. februar av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #125018 Del Skrevet 8. februar Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe drømmer om Iskrem vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #125019 Del Skrevet 8. februar Her er Anton sammen med Hoppe og Broren til Anton. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar #125020 Del Skrevet 8. februar Cassidy Tvillingene ser at det er livlig fantasi her inne nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå