Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #124981 Del Skrevet 8. februar Cid skrev (1 time siden): Nå har hun funnet ut at Anton er utro, hun løper gråtende ut av huset mens Anton løper etter henne for å forklare 😭🏃♀️🏃 Anton hadde aldri vært utro. Han er tryggheten selv og dønn solid. Som venn også. For en god kake med marsipanlokk du har der, Cid. Serverer du smaksprøver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124982 Del Skrevet 8. februar (endret) Hoppe spiste en himmelsk bagel: Men fant etterpå ut at den kostet 355 kroner! Heldigvis tok Anton regningen. Man skjønner også hvordan Petter Stordalen har blitt så rik som han har blitt når han tar 355 kroner for en bagel med pålegg. Endret 8. februar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124983 Del Skrevet 8. februar Nå var det veldig mye kjøttpålegg(pastrami) i den bagelen så skjønner jo at den er dyr. Men 355 kroner??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124984 Del Skrevet 8. februar Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Anton hadde aldri vært utro. Han er tryggheten selv og dønn solid. Som venn også. For en god kake med marsipanlokk du har der, Cid. Serverer du smaksprøver? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124985 Del Skrevet 8. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124986 Del Skrevet 8. februar SVK skrev (Akkurat nå): Aromakake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124987 Del Skrevet 8. februar Just now, Cid said: Aromakake? Vet ikke hva aromakake er. Men den kaken jeg postet bilde av heter Opera cake på engelsk. Mulig det er det samme som aromakake? Jeg vet som sagt ikke hva aromakake er. https://en.wikipedia.org/wiki/Opera_cake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124988 Del Skrevet 8. februar Jeg har aldri smakt operakake. Jeg bare synes den ser så god og pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124989 Del Skrevet 8. februar SVK skrev (2 timer siden): Vet ikke hva aromakake er. Men den kaken jeg postet bilde av heter Opera cake på engelsk. Mulig det er det samme som aromakake? Jeg vet som sagt ikke hva aromakake er. https://en.wikipedia.org/wiki/Opera_cake Mente tropisk aroma. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124990 Del Skrevet 8. februar 5 minutter siden, Cid said: Mente tropisk aroma. Takk. Er ikke tropisk aroma i kaken. Det er sjokolade, kaffe, smørkrem og mandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124991 Del Skrevet 8. februar 39 minutter siden, Cid said: Mente tropisk aroma. Googlet tropisk aroma nå. Jeg trodde det skulle være ananas-smak eller lignende. Men ser det er kakao, kaffe, kanel og muskat. Høres digg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124992 Del Skrevet 8. februar 22 minutter siden, SVK said: Takk. Er ikke tropisk aroma i kaken. Det er sjokolade, kaffe, smørkrem og mandler. Just now, SVK said: Googlet tropisk aroma nå. Jeg trodde det skulle være ananas-smak eller lignende. Men ser det er kakao, kaffe, kanel og muskat. Høres digg ut! Da mangler jo operakake kun kanel og muskat for å bli aromakake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. februar #124993 Del Skrevet 8. februar Vike vidunderlige bilder dere legger ut her. Nei, det var ikke meg og Anton betalte ikke`no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. februar #124994 Del Skrevet 8. februar Mmm.. Sjoko-Hoppetaujente-ladekake ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. februar #124995 Del Skrevet 8. februar Anton: Hoppe sa jeg ikke betalte, men lommeboken min sier noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124996 Del Skrevet 8. februar SVK skrev (7 minutter siden): Anton: Hoppe sa jeg ikke betalte, men lommeboken min sier noe annet. Ordet har stjålet lommeboken og brukt på horer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. februar #124997 Del Skrevet 8. februar Cid skrev (8 minutter siden): Ordet har stjålet lommeboken og brukt på horer. Får man horer på Temu..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124998 Del Skrevet 8. februar KnekkeBørre skrev (10 minutter siden): Får man horer på Temu..? På Oslo s. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. februar #124999 Del Skrevet 8. februar Ordet sleiker noen kokosnusser nå 👅🥥🥥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. februar #125000 Del Skrevet 8. februar (endret) Cid skrev (1 minutt siden): På Oslo s. Har horene på Oslo S kortlesere?? Og det sier du først nå??!! Endret 8. februar av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå