Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #124901 Del Skrevet 7. februar Cid skrev (1 time siden): 🍣 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg fikk ikke sove. Jeg hadde stereomareritt! FNYS! Njaaaa...litt starttrøbbel der i går. Nei, det var det ikke. Nei, vi gjorde ei noen av delene. Vi kaster ball i parken. Kun det. Gentlemenn driver ikke på med det som du driver på med. Han får gå videre, for jeg er ikke hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #124902 Del Skrevet 7. februar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #124903 Del Skrevet 7. februar Ok. Ha en bra dag og på gjensyn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #124904 Del Skrevet 7. februar Freyja Valkyrie skrev (31 minutter siden): Nå leser Aune Sand, dikt for Hoppe. Og spiser jordbærmus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #124905 Del Skrevet 7. februar Hoppe Sand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #124906 Del Skrevet 7. februar Hoppes kjæreste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. februar #124907 Del Skrevet 7. februar Jeg lurer på hvordan Hoppe klarte å skrive masteroppgave samtidig som hun var Nordens best betalte eiendomsmegler og hadde 7 barn. Kan hun ha plagiert Antons masteroppgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. februar #124908 Del Skrevet 7. februar (endret) Anton som jobbet beinhardt for å få masteroppgave. Han har dysleksi så han ønsket ikke å studere, men Hoppe hadde fortalt Anton at hun ikke ville gifte seg med en mann som ikke hadde mastergrad. Endret 7. februar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #124909 Del Skrevet 7. februar Nå tar vi farvel med Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. februar #124910 Del Skrevet 7. februar 2 hours ago, Cid said: Nå tar vi farvel med Anton. Anton jobber nok doble vakter nå frem til valentinsdagen. Når Hoppe krever å feire valentinsdagen i 12 dager så blir det dyrt og da må Anton jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #124911 Del Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Ok. Ha en bra dag og på gjensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. februar #124912 Del Skrevet 7. februar 8 hours ago, Hoppetaujenta said: Jeg setter pris på at hoff-narren/forumskalden er tilbake igjen. Enig med deg. Jeg likte at @Dr. A. Kula var tilbake med sine gode ordspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #124913 Del Skrevet 7. februar SVK skrev (6 minutter siden): Enig med deg. Jeg likte at @Dr. A. Kula var tilbake med sine gode ordspill. Håper @An0nymBruker kommer tilbake med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. februar #124914 Del Skrevet 7. februar Just now, Cid said: Håper @An0nymBruker kommer tilbake med. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. februar #124915 Del Skrevet 7. februar SVK skrev (9 minutter siden): Enig! Og Gregor Clegane, var han som fikk meg til å begynne å tøyse med Hoppe 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #124916 Del Skrevet 7. februar Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe koser seg med god kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. februar #124917 Del Skrevet 7. februar 5 minutter siden, Cid said: Og Gregor Clegane, var han som fikk meg til å begynne å tøyse med Hoppe 😄 Håper han kommer tilbake jeg også. Visste ikke at det var han som fikk deg til å starte å tøyse med Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. februar #124918 Del Skrevet 7. februar 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe koser seg med god kveldsmat nå. Storkoser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar #124919 Del Skrevet 7. februar SVK skrev (2 minutter siden): Storkoser seg. Det tror Cassidy Tvillingene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. februar #124920 Del Skrevet 7. februar Hoppes kveldsmat: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå