Cid Skrevet 5. februar #124821 Del Skrevet 5. februar I fremtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar #124822 Del Skrevet 5. februar Cid skrev (23 minutter siden): Drepte han dem? Han avvæpnet dem og de løp skrekkslagne alt de kunne bort fra ham. Cid skrev (17 minutter siden): Nå rar hun litt tjall igjen. Det er veldig RARt å gjøre, for hun driver ikke på med sånt. Cid skrev (17 minutter siden): Anton har bedt Hoppe på en iskrem Det sier hun ja til. Cid skrev (16 minutter siden): I fremtiden? ☠️ Nå skal Hoppen ha en sen lønsj = lapskaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar #124823 Del Skrevet 5. februar (endret) Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Han avvæpnet dem og de løp skrekkslagne alt de kunne bort fra ham. Det er veldig RARt å gjøre, for hun driver ikke på med sånt. Det sier hun ja til. ☠️ Nå skal Hoppen ha en sen lønsj = lapskaus Hva betyr døds hodeskallet? Endret 5. februar av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar #124824 Del Skrevet 5. februar Cid skrev (1 time siden): Hva betyr døds hodeskallet? Vi skal ikke gifte oss i fremtiden. Vi skal leve hvert vårt liv og så...til sist...så er vi ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar #124825 Del Skrevet 5. februar Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Vi skal ikke gifte oss i fremtiden. Vi skal leve hvert vårt liv og så...til sist...så er vi ikke mer. Når dere er døde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar #124826 Del Skrevet 5. februar Nei, vi skal ikke gifte oss da heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar #124827 Del Skrevet 5. februar (endret) Nå har Hoppe tatovert 1992 på armen. Endret 5. februar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar #124828 Del Skrevet 5. februar (endret) Hoppe var med i Spice Girls: Endret 5. februar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar #124829 Del Skrevet 5. februar Jeg er nok ikke så glad i hoppmerksomhet at jeg står i undertøyet og strekker på meg foran folk. Tusenvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar #124830 Del Skrevet 5. februar 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg er nok ikke så glad i hoppmerksomhet at jeg står i undertøyet og strekker på meg foran folk. Tusenvis. Hoppe-Spice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar #124831 Del Skrevet 5. februar (endret) Hoppmerksomhet-Spice. Endret 5. februar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar #124832 Del Skrevet 5. februar Mens Anton aldri tar av seg Felleskjøpets kjeledress: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar #124833 Del Skrevet 5. februar SVK skrev (56 minutter siden): Nå har Hoppe tatovert 1992 på armen. Da de giftet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar #124834 Del Skrevet 5. februar 1 minutt siden, Cid said: Da de giftet seg. Det stemmer! Det er et veldig spesielt år for Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar #124835 Del Skrevet 5. februar Nei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar #124836 Del Skrevet 5. februar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 5. februar #124837 Del Skrevet 5. februar 1 hour ago, SVK said: Nå har Hoppe tatovert 1992 på armen. Hoppe har også tatovert giftering på fingeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar #124838 Del Skrevet 5. februar Cid skrev (28 minutter siden): Nei. SVK skrev (27 minutter siden): Hoppe har også tatovert giftering på fingeren. Det ville jeg aldri ha gjort, selv om folk i det øyeblikket mener av hele sitt hjerte at de skal være sammen i all evighet. Jeg vet bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar #124839 Del Skrevet 5. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei. Det ville jeg aldri ha gjort, selv om folk i det øyeblikket mener av hele sitt hjerte at de skal være sammen i all evighet. Jeg vet bedre. 🏃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. februar #124840 Del Skrevet 5. februar Nå har hun drept Anton med en pistol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå