Gjest SVK Skrevet 3. februar #124701 Del Skrevet 3. februar 58 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nei, det hadde hun aldri gjort. Ordet hører hjemme hos meg det. Som Nordens best betalte eiendomsmegler får du vel ikke tid til å være med Ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar #124702 Del Skrevet 3. februar SVK skrev (1 minutt siden): Som Nordens best betalte eiendomsmegler får du vel ikke tid til å være med Ordet? Ordet er i min makt på jobb og lille-Ordet er i min bæremeis på ryggen - alltid. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. februar #124703 Del Skrevet 3. februar 9 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ordet er i min makt på jobb og lille-Ordet er i min bæremeis på ryggen - alltid. Eiendomsmegler Hoppe er i farta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. februar #124704 Del Skrevet 3. februar Hoppe sier hun har solgt hus til Durek på Nordpolen. Julenissen skal være selgeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar #124705 Del Skrevet 3. februar SVK skrev (10 minutter siden): Hoppe sier hun har solgt hus til Durek på Nordpolen. Julenissen skal være selgeren. Hoppe er tiltrukket av Durek. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar #124706 Del Skrevet 3. februar Nå har hun kraftig forstoppelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar #124707 Del Skrevet 3. februar SVK skrev (1 time siden): Eiendomsmegler Hoppe er i farta! For en fryktelig søt smileting du fant der! SVK skrev (57 minutter siden): Noen har solgt hus til Durek på Nordpolen. Julenissen er sint og emigrerer. Sint er ikke sterkt nok uttrykk. . Cid skrev (46 minutter siden): Hoppe er over hode IKKE tiltrukket av "strutsen". Nei, det er helt sikkert! Cid skrev (15 minutter siden): Nå må Cid skjerpe seg, ellers får HAN en kraftig forstoppelse. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar #124708 Del Skrevet 3. februar Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): For en fryktelig søt smileting du fant der! Sint er ikke sterkt nok uttrykk. . Nei, det er helt sikkert! 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar #124709 Del Skrevet 3. februar 🐴🏇 🏇 🏇 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar #124710 Del Skrevet 3. februar 🆘🛖🚪🔑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar #124711 Del Skrevet 3. februar De finner deg.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar #124712 Del Skrevet 3. februar 🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar #124713 Del Skrevet 3. februar 💣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. februar #124714 Del Skrevet 3. februar Hoppe benflørter med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. februar #124715 Del Skrevet 3. februar Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar #124716 Del Skrevet 3. februar Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): 💣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. februar #124717 Del Skrevet 3. februar Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Nei, hun er for lyssky til å bli med på sånt. Nei. Kommer ikke på tale. Næmmen?!? Har du malt det selv? Fullstendig feil, men snilt å ta med mat til ham. Jo, det kan vel stemme det. Stemmer. Å bevare meg vel. HÆ? Hun var alltid meget pen i tøyet. Vel, det kan jo tenke seg at sannheten kommer frem etter hvert, så... Fint. Jeg har aldri spist en slik, så jeg skal også teste...i alle fall før året er omme. Ja, det gjorde hun da. Veldig verdifulle de filmene der og vi må aldri glemme. Det kan fort nok bli slik igjen, selv om vi håper at de er fornuftige, de høye herrer som styrer verden... Jo, det gjorde hun da. Effektivitetsgutten og effektivitetsjenta. Ja den må vi prøve ja de er veldig verdifulle snakket en del med Gudrun på hjemmet så var spennende og høre hennes historier ja jeg håper også vi slipper unna dette men tviler på om noen har tatt lærdom av det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar #124718 Del Skrevet 3. februar Nå leker Hoppe og Anton sykepleier og pasient 👩🏼⚕️🤕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. februar #124719 Del Skrevet 3. februar De i fremtiden: 💒💍👰♀️🤵🏻👶🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar #124720 Del Skrevet 3. februar Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Nei, det hadde hun aldri gjort. Ordet hører hjemme hos meg det. Det stemmer ganske bra det. Nei, sånne typer holder jeg meg unna. Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Nei, hun er for lyssky til å bli med på sånt. Nei. Kommer ikke på tale. Næmmen?!? Har du malt det selv? Fullstendig feil, men snilt å ta med mat til ham. Jo, det kan vel stemme det. Stemmer. Å bevare meg vel. HÆ? Hun var alltid meget pen i tøyet. Vel, det kan jo tenke seg at sannheten kommer frem etter hvert, så... Fint. Jeg har aldri spist en slik, så jeg skal også teste...i alle fall før året er omme. Ja, det gjorde hun da. Veldig verdifulle de filmene der og vi må aldri glemme. Det kan fort nok bli slik igjen, selv om vi håper at de er fornuftige, de høye herrer som styrer verden... Jo, det gjorde hun da. Effektivitetsgutten og effektivitetsjenta. Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Det var tidlig bortevekk, men ha en bra lørdag begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå