Gjest SVK Skrevet 1. februar #124501 Del Skrevet 1. februar 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ikke rop i øra mi! Han har ikke talt i det hele tatt. Da hadde han startet med å si: "Kjære landsmenn!" 59 minutter siden, Maskinfører said: Kjære landsmenn! Maskinfører har talt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124502 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Enighetsklappegutten og Enighetsklappejenta er i aksjon igjen! Ja Cassidy Tvillingene er i klappeaksjon igjen vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124503 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (1 minutt siden): Maskinfører har talt! Der maskinfyrer? Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene er i klappeaksjon igjen vi. Jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124504 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Der maskinfyrer? Jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124505 Del Skrevet 1. februar Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Se så mange som blir med på dansen nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar #124506 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Skal aldri tro på sånne møkkablader. Det sa min mor. Måtte sensurere litt der, for det var ikke sant og det vet du. Joda, det var IKKE sant. Nei, har jeg jo sagt. Ikke rop i øra mi! Han har ikke talt i det hele tatt. Da hadde han startet med å si: "Kjære landsmenn!" Hæ? Har du sagt det, så var det så lavt at jeg ikke fikk det med meg. Var det ikke sant nei ☹️ men Anton da ? Hvem er dette ? Ikke bli så sint da ☹️😭ja var sagt det noen må det brukes ropert på 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar #124507 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (20 minutter siden): Maskinfører har talt! Ja har det 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar #124508 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (21 minutter siden): Maskinfører har talt! Ja har visst det 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124509 Del Skrevet 1. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Var det ikke sant nei ☹️ men Anton da ? Hvem er dette ? Ikke bli så sint da ☹️😭ja var sagt det noen må det brukes ropert på 😀 Det var ikke sant nei. 😕 (jeg er ikke sint i virkeligheten, men jeg sier det kun til deg her ) Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja har det 😀😀 Den som har talt kan gjøre ting U-talt igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124510 Del Skrevet 1. februar Nå slapper hun av i frierhuset. 🏠🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🙋♀️🛋️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124511 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Se så mange som blir med på dansen nå! Hurra Hurra det liker Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124512 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det var ikke sant nei. 😕 (jeg er ikke sint i virkeligheten, men jeg sier det kun til deg her ) Den som har talt kan gjøre ting U-talt igjen. Maskinfører skrev (8 minutter siden): Var det ikke sant nei ☹️ men Anton da ? Hvem er dette ? Ikke bli så sint da ☹️😭ja var sagt det noen må det brukes ropert på 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124513 Del Skrevet 1. februar Cid skrev (2 minutter siden): Nå slapper hun av i frierhuset. 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Nei, dette er leikaringen som er med på dansen til C&C. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Hurra Hurra det liker Cassidy Tvillingene. Det tror jeg på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124514 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, dette er leikaringen som er med på dansen til C&C. Det tror jeg på! Leikaring? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. februar #124515 Del Skrevet 1. februar 9 minutter siden, Maskinfører said: Var det ikke sant nei ☹️ men Anton da ? Hvem er dette ? Ikke bli så sint da ☹️😭ja var sagt det noen må det brukes ropert på 😀 Lurer du på hvem Anton er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar #124516 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Det var ikke sant nei. 😕 (jeg er ikke sint i virkeligheten, men jeg sier det kun til deg her ) Den som har talt kan gjøre ting U-talt igjen. Du vakke sint i virkeligheten nei Ja de kan det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar #124517 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (1 minutt siden): Lurer du på hvem Anton er? Åhh han i Emil ? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124518 Del Skrevet 1. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Åhh han i Emil ? Fosterfaren min, vært gift med Hoppe siden 1992. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar #124519 Del Skrevet 1. februar Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124520 Del Skrevet 1. februar Var gift, Anton har funnet seg en ny dame 😎 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå