Cid Skrevet 1. februar #124481 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): ...som heldigvis bare var et kopi-Ord og ingenting galt har skjedd med min lille venn. Er Brad i fengsel igjen nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124482 Del Skrevet 1. februar Måtte en liten tur innom der ja. Uvisst når det slippes løs igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124483 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Måtte en liten tur innom der ja. Uvisst når det slippes løs igjen. Fiser slippes løs da 💨💨💨💨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124484 Del Skrevet 1. februar Vi får sette ut en "oppfanger", så alle utslipp blir ødelagt og ikke forpester omgivelsene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124485 Del Skrevet 1. februar Nå har hun kjøpt vin til 80.000kr på Vinmonopolet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124486 Del Skrevet 1. februar Cid skrev (9 minutter siden): Nå har hun kjøpt vin til 80.000kr på Vinmonopolet. Hahaha...aldri i verden om hun har og ikke vil hun heller om hun fikk det betalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124487 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Hahaha...aldri i verden om hun har og ikke vil hun heller om hun fikk det betalt. Hvorfor ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. februar #124488 Del Skrevet 1. februar 3 hours ago, Cid said: Nå har hun kjøpt vin til 80.000kr på Vinmonopolet. Selvsagt var det selveste Anton som sov 1 måned i telt for å kunne få kjøpe luksusvinen til Hoppe! https://e24.no/privatoekonomi/i/5B1GPE/henrik-kjoepte-vin-for-240000-kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124489 Del Skrevet 1. februar Cid skrev (53 minutter siden): Hvorfor ikke? Hun drikker jo ikke vin, eller alkoholer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124490 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (9 minutter siden): Selvsagt var det selveste Anton som sov 1 måned i telt for å kunne få kjøpe luksusvinen til Hoppe! https://e24.no/privatoekonomi/i/5B1GPE/henrik-kjoepte-vin-for-240000-kroner Den reneste røverhistorien! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. februar #124491 Del Skrevet 1. februar Just now, Hoppetaujenta said: Den reneste røverhistorien! Det står jo også at du tvang Anton til å tatovere en vinflaske på armen da han i fjor ikke klarte å få kjøpt den dyreste vinflasken Vinmonopolet har til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar #124492 Del Skrevet 1. februar Nå sitter Hoppe og spiser middag og ellers så ligger hun og hviler middag sammen med Anton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. februar #124493 Del Skrevet 1. februar 5 minutter siden, Maskinfører said: Nå sitter Hoppe og spiser middag og ellers så ligger hun og hviler middag sammen med Anton Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar #124494 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (3 minutter siden): Det stemmer! Ja det gjør nok det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. februar #124495 Del Skrevet 1. februar 53 minutter siden, Maskinfører said: Ja det gjør nok det Maskinfører har talt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar #124496 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (11 minutter siden): Maskinfører har talt! Ja jeg har nok det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124497 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Ok. Snakkes etterpå en gang og god tur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124498 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (2 timer siden): Det står jo også at du tvang Anton til å tatovere en vinflaske på armen da han i fjor ikke klarte å få kjøpt den dyreste vinflasken Vinmonopolet har til deg. Skal aldri tro på sånne møkkablader. Det sa min mor. Maskinfører skrev (2 timer siden): Nå sitter Hoppe og spiser middag og ellers så ligger hun og hviler middag. Måtte sensurere litt der, for det var ikke sant og det vet du. SVK skrev (2 timer siden): Det stemmer IKKE! Joda, det var IKKE sant. Maskinfører skrev (1 time siden): Ja det gjør nok det Nei, har jeg jo sagt. SVK skrev (1 time siden): Maskinfører har talt! Ikke rop i øra mi! Han har ikke talt i det hele tatt. Da hadde han startet med å si: "Kjære landsmenn!" Maskinfører skrev (54 minutter siden): Ja jeg har nok det Hæ? Har du sagt det, så var det så lavt at jeg ikke fikk det med meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124499 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Skal aldri tro på sånne møkkablader. Det sa min mor. Måtte sensurere litt der, for det var ikke sant og det vet du. Joda, det var IKKE sant. Nei, har jeg jo sagt. Ikke rop i øra mi! Han har ikke talt i det hele tatt. Da hadde han startet med å si: "Kjære landsmenn!" Hæ? Har du sagt det, så var det så lavt at jeg ikke fikk det med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124500 Del Skrevet 1. februar Enighetsklappegutten og Enighetsklappejenta er i aksjon igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå