Cid Skrevet 1. februar #124461 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg vet. Gromgutten vår. Grom?:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124462 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg vet. Gromgutten vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124463 Del Skrevet 1. februar Cid skrev (Akkurat nå): 🛖🔑🔑🔑🔑🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124464 Del Skrevet 1. februar Cid skrev (4 minutter siden): 🛖🔑🔑🔑🔑🔑 Her gir han nøkler til alle som vil ha. Demonene og dyrene også. Jeg skulle hilse og si takk! Cid skrev (4 minutter siden): Grom? 😛 God = godgutten vår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124465 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Her gir han nøkler til alle som vil ha. Demonene og dyrene også. Jeg skulle hilse og si takk! God = godgutten vår 😨🆘🆘🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124466 Del Skrevet 1. februar Vil du ikke være godgutten vår? Det er det verste jeg har hørt... Det står KØ på utsiden og mange vil være det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124467 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Vil du ikke være godgutten vår? Det er det verste jeg har hørt... Det står KØ på utsiden og mange vil være det. Mente det med demonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124468 Del Skrevet 1. februar Cid skrev (1 minutt siden): Mente det med demonen. Jeg vet at du mente det og jeg bare tuller og er litt liksomvanskelig med deg...for spøk. 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124469 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg vet at du mente det og jeg bare tuller og er litt liksomvanskelig med deg...for spøk. 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124470 Del Skrevet 1. februar Veldig søt og nydusjet ser du ut. Lukter godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124471 Del Skrevet 1. februar Nå er hun HER og har gitt opp å få sove noe mer, så da lager hun frokost likegodt. Snakkes! *ha en god morgen alle sammen* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124472 Del Skrevet 1. februar Jummi. ALT blir litt bedre med frokost i magen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. februar #124473 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Jummi. ALT blir litt bedre med frokost i magen. Det tenkte jeg og, derfor spiser jeg nå knekkebrød med ost 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124474 Del Skrevet 1. februar Du er en fornuftig dame med næringsvett i behold. Jeg er i ferd med å se frem til lønsj allerede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. februar #124475 Del Skrevet 1. februar (endret) 3 hours ago, Hoppetaujenta said: Evig single Hoppen hopper over sånne ting fra amerika. I følge Anton snakker du norsk med amerikansk aksent for å få det til å fremstå som du har vært lenge i Amerika. Endret 1. februar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124476 Del Skrevet 1. februar SVK skrev (5 minutter siden): I følge Anton snakker du norsk med amerikansk aksent for å få det til å fremstå som du har vært lenge i Amerika. Det er min minste kunst, darling! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124477 Del Skrevet 1. februar Cassidy Tvillingene skal noen ærender. Så vi logger av nå, vi kommer tilbake i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124478 Del Skrevet 1. februar Ok. Snakkes etterpå en gang og god tur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124479 Del Skrevet 1. februar Nå har Brad dukket opp igjen, seriemorderen som Anton har prøvd å fakke lenge. Han kidnapper ordet 😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124480 Del Skrevet 1. februar ...som heldigvis bare var et kopi-Ord og ingenting galt har skjedd med min lille venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå