Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124441 Del Skrevet 1. februar Det passer jo midt i blinken på dere. Kan brukes til absolutt alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124442 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det passer jo midt i blinken på dere. Kan brukes til absolutt alt. Ja Cassidy Tvillingene er som poteten vi kan brukes til alt.🥔🥔😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124443 Del Skrevet 1. februar Åhhh...jeg er veldig glad i poteter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124444 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Åhhh...jeg er veldig glad i poteter! Det er Cassidy Tvillingene også. Vi elsker både kokte poteter, stekte poteter, potetbåter, potetmos, fløtegratinerte poteter, pommes frites og potetgull.🥔🥔🟡🟡🍟🍟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124445 Del Skrevet 1. februar Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene også. Vi elsker både kokte poteter, stekte poteter, potetbåter, potetmos, fløtegratinerte poteter, pommes frites og potetgull.🥔🥔🟡🟡🍟🍟 AKKURAT som at jeg skulle ha sagt det selv. Skulle gjerne hatt en kokk som kunne lage mange potetretter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124446 Del Skrevet 1. februar Nå nusser hun og Anton. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124447 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): AKKURAT som at jeg skulle ha sagt det selv. Skulle gjerne hatt en kokk som kunne lage mange potetretter. Cassidy Tvillingene kunne godt ha tenkt oss å være dine potetkokker.🥔🥔👨🍳👩🍳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124448 Del Skrevet 1. februar Denne her retten heter røsti. Den har jeg aldri smakt. Man river rå potet i småstrimler, klemmer ut vannet, salt og pepper has i og det formes til småpletter, stekes og spises. Helt sikkert godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124449 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Denne her retten heter røsti. Den har jeg aldri smakt. Man river rå potet i småstrimler, klemmer ut vannet, salt og pepper has i og det formes til småpletter, stekes og spises. Helt sikkert godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124450 Del Skrevet 1. februar Cid skrev (2 minutter siden): Nå nusser hun og Anton. Bare pass deg du, ellers så kommer jeg og smånusser på DITT kinn! På en vennskapelig måte altså. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene kunne godt ha tenkt oss å være dine potetkokker.🥔🥔👨🍳👩🍳 Jatakk. Avtalen er i boks! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124451 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Bare pass deg du, ellers så kommer jeg og smånusser på DITT kinn! På en vennskapelig måte altså. Jatakk. Avtalen er i boks! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124452 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Bare pass deg du, ellers så kommer jeg og smånusser på DITT kinn! På en vennskapelig måte altså. Jatakk. Avtalen er i boks! Jeg løper mot frierhuset og så ender du opp med å busse en frier ved et uhell 🛖🔑🚪🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124453 Del Skrevet 1. februar Cid skrev (1 minutt siden): Jeg løper mot frierhuset og så ender du opp med å busse en frier ved et uhell 🛖🔑🚪🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124454 Del Skrevet 1. februar Cid skrev (5 minutter siden): Jeg løper mot frierhuset og så ender du opp med å busse en frier ved et uhell 🛖🔑🚪🏃♂️ Nei, det var bare en som skulle levere aviser til forumet. Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Rampetvillinger!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124455 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, det var bare en som skulle levere aviser til forumet. Rampetvillinger!!!! Unnskyld. Men Cassidy Tvillingene må bare le fordi Cid er så morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124456 Del Skrevet 1. februar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, det var bare en som skulle levere aviser til forumet. Rampetvillinger!!!! Har demonen stått opp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124457 Del Skrevet 1. februar Cid skrev (Akkurat nå): Har demonen stått opp? Ja, den har gått nattpatrulje og er våken... grr ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar #124458 Del Skrevet 1. februar Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Unnskyld. Men Cassidy Tvillingene må bare le fordi Cid er så morsom. Jeg vet. Gromgutten vår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #124459 Del Skrevet 1. februar Cid skrev (1 minutt siden): Har demonen stått opp? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, den har gått nattpatrulje og er våken... grr ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. februar #124460 Del Skrevet 1. februar 🛖🔑🔑🔑🔑🔑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå