Maskinfører Skrevet 31. januar #124381 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (1 minutt siden): Uff for en grusom skjebne Ja det var det ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124382 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Wow...da får kjøkkenet på KG en leverandør! Alt mulig jakt, eller noe spesielt? Jeg er veldig i mot den kulturen der. Fraktet til sykehus på en slik, eller skadet av en? Ja det gjør de 😀 Skogsfugl Rype og Ælj vært stillstand noen år nå da pga pappa men til høsten er jeg igang igjen tror pappa ville ha villet det 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124383 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det gjør de 😀 Skogsfugl Rype og Ælj vært stillstand noen år nå da pga pappa men til høsten er jeg igang igjen tror pappa ville ha villet det 😉 Ja...og hvis du liker å jakte, partere og ha i frysen, så er det jo en fin hobby å ha det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124384 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja...og hvis du liker å jakte, partere og ha i frysen, så er det jo en fin hobby å ha det. Ja det er det naturen har mye godt å by på både kjøtt fisk og grønnsaker bær etc etc 😀 skal bytte ut Gilde kjøttdeig med mere Ælj 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124385 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er det naturen har mye godt å by på både kjøtt fisk og grønnsaker bær etc etc 😀 skal bytte ut Gilde kjøttdeig med mere Ælj 😀 Maten er en god ting, men naturopplevelsene kan være fine de også. En gang i tiden fisket jeg litt om somrene og gjorde det for opplevelsens skyld. Var ikke så viktig å få mye fisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124386 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Maten er en god ting, men naturopplevelsene kan være fine de også. En gang i tiden fisket jeg litt om somrene og gjorde det for opplevelsens skyld. Var ikke så viktig å få mye fisk. Ja de er det 😀 ja artig og fiske skal det i juli/august fluefiske i Lågen/Hallingdal 😀 her er det god mat 😀 https://tv.nrk.no/serie/fjernsynskjoekkenet/1986/FOLA02001385/avspiller 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124387 Del Skrevet 31. januar Nå er det bare 2 uker til Hoppes favorittdag. Valentinsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124388 Del Skrevet 31. januar Jeg lurer på om Hoppe kommer til å gi alle sine ansatte fri på valentinsdagen eller om hun er den eneste som får fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124389 Del Skrevet 31. januar 10 hours ago, Cid said: Han hadde bursdag 25 august, bare 2 dager etter Hoppe 😄 Hoppe feirer 20 år på kg i år mens jeg feirer 10 år 👸🤴 Husker du hvilken dato du kom på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #124390 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Fineste skuespilleren, med de gode rollene. ❤️ Godt at du følger med på det der, for jeg tenker ikke stort på det. Har bare dette som min andre faste adresse i livet. Kjempefint at du er her sier nå jeg. Du har grodd sammen med KG og oss og har blitt voksen, romslig og en modnere mann i forhold til den litt småhissige, litt kranglete gutten som meldte seg inn for lenge siden. Ekteskap neste oppgave? Ti-hi... Det gjorde jeg da ja. ...men illustrerer det at vi er fire, eller åtte personer i min seng? Urolig søvn med folk som danser samtidig. Godt at dere holder oppsyn med plassen. Kanskje de holder på å fikse, men kan ikke være alle steder på en gang? Hvordan problemer blir det i praksis? Jeg har nettopp stått opp her. Godmorgen alle sammen. Cassidy Tvillingene kan fortelle at serverproblemene var sånn i natt, at KG laster tregt opp. Og at det går tregt når vi skal poste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124391 Del Skrevet 31. januar Hoppe kom til Kvinneguiden for 20 år siden for å spørre om noen kunne spå fremtiden hennes med Anton. Spåkona sa at de ville leve lykkelig i alle sine dager og spåkona fikk helt rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #124392 Del Skrevet 31. januar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #124393 Del Skrevet 31. januar SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe kom til Kvinneguiden for 20 år siden for å spørre om noen kunne spå fremtiden hennes med Anton. Spåkona sa at de ville leve lykkelig i alle sine dager og spåkona fikk helt rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124394 Del Skrevet 31. januar Hoppe har kjøpt livstidsabonnement på Lønnnebladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124395 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja de er det 😀 ja artig og fiske skal det i juli/august fluefiske i Lågen/Hallingdal 😀 her er det god mat 😀 https://tv.nrk.no/serie/fjernsynskjoekkenet/1986/FOLA02001385/avspiller DEN linken var fin! Massevis av gode bilder og råd der. Jeg skal kose meg med Ingrid i kveld. SVK skrev (57 minutter siden): Nå er det bare 2 uker til Valentinsdagen og jeg gleder meg, for jeg er forelsket i noen... Å jasså? Noe du har lyst til å dele med resten av oss eller? SVK skrev (51 minutter siden): Jeg lurer på om Hoppe kommer til å gi alle sine ansatte fri på valentinsdagen eller om hun er den eneste som får fri. Alle får fri, uansett om jeg kjenner dem eller ikke. KG betaler! SVK skrev (47 minutter siden): Husker du hvilken dato du kom på KG? Det var en gledens dag! SVK skrev (34 minutter siden): Hoppe kom til Kvinneguiden for 20 år siden for å spørre om noen kunne spå fremtiden hennes med Anton. Spåkona sa at de ville leve lykkelig i alle sine dager og spåkona fikk helt rett! Nei, det spurte jeg nok ikke om, for det var ikke så mange "spåkoner" her da, som det påstås å være nå. Når en sier alle sine dager, så er det vanligvis mye lengre enn tyve år....det betyr resten av livet. Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Ha det bra søte tvillinger. SVK skrev (4 minutter siden): Hoppe har kjøpt livstidsabonnement på Lønnnebladet. (under tvang og med ladd pistol i ryggen!!!) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124396 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): DEN linken var fin! Massevis av gode bilder og råd der. Jeg skal kose meg med Ingrid i kveld. Å jasså? Noe du har lyst til å dele med resten av oss eller? Alle får fri, uansett om jeg kjenner dem eller ikke. KG betaler! Det var en gledens dag! Nei, det spurte jeg nok ikke om, for det var ikke så mange "spåkoner" her da, som det påstås å være nå. Når en sier alle sine dager, så er det vanligvis mye lengre enn tyve år....det betyr resten av livet. Ha det bra søte tvillinger. (under tvang og med ladd pistol i ryggen!!!) Ja der var det mye godt når jeg får Ælj i hus så skal jeg gjøre sånn som de gjør kverne kjøttdeig og steik 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124397 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja der var det mye godt når jeg får Ælj i hus så skal jeg gjøre sånn som de gjør kverne kjøttdeig og steik Da er jeg sikker på at mange her gleder seg, ja for du hadde vel tenkt å invitere oss i gjengen da, ikke sant? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124398 Del Skrevet 31. januar 11 minutter siden, Hoppetaujenta said: Å jasså? Noe du har lyst til å dele med resten av oss eller? Som journalist i Lønnebladet så må jeg jobbe på valentinsdagen. Nyhetene tar aldri fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124399 Del Skrevet 31. januar SVK skrev (3 minutter siden): Nyhetene som jeg må finne opp helt selv tar aldri fri. Takk for innrømmelsen. Jeg visste det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. januar #124400 Del Skrevet 31. januar 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Takk for innrømmelsen. Jeg visste det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå