Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #124321 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra 😉😉 Cassidy Tvillingene ser at KG har serverproblemer igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124322 Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ser at KG har serverproblemer igjen. Ja de har det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #124323 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja de har det Cassidy Tvillingene synes at det er ganske irriterende og frustrerende at disse serverproblemene her på KG ikke blir fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124324 Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Jepp, det ser Cassidy Tvillingene.😉😉 Det er bra 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124325 Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Jepp, det ser Cassidy Tvillingene.😉😉 Det er bra 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124326 Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Jepp, det ser Cassidy Tvillingene.😉😉 Det er bra 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #124327 Del Skrevet 31. januar Cassidy Tvillingene ser at serverproblemene fortsatt er her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124328 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (5 timer siden): Allan Edwall som spilte Anton ville blitt 100 år i år. Fineste skuespilleren, med de gode rollene. ❤️ Cid skrev (5 timer siden): Han hadde bursdag 25 august, bare 2 dager etter Hoppe 😄 Hoppe feirer 20 år på kg i år mens jeg feirer 10 år 👸🤴 Godt at du følger med på det der, for jeg tenker ikke stort på det. Har bare dette som min andre faste adresse i livet. Kjempefint at du er her sier nå jeg. Du har grodd sammen med KG og oss og har blitt voksen, romslig og en modnere mann i forhold til den litt småhissige, litt kranglete gutten som meldte seg inn for lenge siden. Ekteskap neste oppgave? Ti-hi... Maskinfører skrev (2 timer siden): Nå ligger Hoppe og sover og drømmer søtt Det gjorde jeg da ja. ...men illustrerer det at vi er fire, eller åtte personer i min seng? Urolig søvn med folk som danser samtidig. Ciaran og Ciara skrev (54 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at KG har serverproblemer igjen. Godt at dere holder oppsyn med plassen. Ciaran og Ciara skrev (50 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er ganske irriterende og frustrerende at disse serverproblemene her på KG ikke blir fikset. Kanskje de holder på å fikse, men kan ikke være alle steder på en gang? Ciaran og Ciara skrev (48 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at serverproblemene fortsatt er her nå. Hvordan problemer blir det i praksis? Jeg har nettopp stått opp her. Godmorgen alle sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124329 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Fineste skuespilleren, med de gode rollene. ❤️ Godt at du følger med på det der, for jeg tenker ikke stort på det. Har bare dette som min andre faste adresse i livet. Kjempefint at du er her sier nå jeg. Du har grodd sammen med KG og oss og har blitt voksen, romslig og en modnere mann i forhold til den litt småhissige, litt kranglete gutten som meldte seg inn for lenge siden. Ekteskap neste oppgave? Ti-hi... Det gjorde jeg da ja. ...men illustrerer det at vi er fire, eller åtte personer i min seng? Urolig søvn med folk som danser samtidig. Godt at dere holder oppsyn med plassen. Kanskje de holder på å fikse, men kan ikke være alle steder på en gang? Hvordan problemer blir det i praksis? Jeg har nettopp stått opp her. Godmorgen alle sammen. Ekteskap neste for deg og Anton ja 😁 🛖🏃♂️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124330 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (15 minutter siden): Ekteskap neste for deg og Anton ja 😁 🛖🏃♂️ De skal ikke gifte seg. Hører du! 👺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124331 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Fineste skuespilleren, med de gode rollene. ❤️ Godt at du følger med på det der, for jeg tenker ikke stort på det. Har bare dette som min andre faste adresse i livet. Kjempefint at du er her sier nå jeg. Du har grodd sammen med KG og oss og har blitt voksen, romslig og en modnere mann i forhold til den litt småhissige, litt kranglete gutten som meldte seg inn for lenge siden. Ekteskap neste oppgave? Ti-hi... Det gjorde jeg da ja. ...men illustrerer det at vi er fire, eller åtte personer i min seng? Urolig søvn med folk som danser samtidig. Godt at dere holder oppsyn med plassen. Kanskje de holder på å fikse, men kan ikke være alle steder på en gang? Hvordan problemer blir det i praksis? Jeg har nettopp stått opp her. Godmorgen alle sammen. Du sov ja 😊 nei det er jo deg og Anton da 😀 hehe de Hopper med tau 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124332 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Du sov ja 😊 nei det er jo deg og Anton da 😀 hehe de Hopper med tau 😀 Åneida, jeg sover alltid alene i min seng. Det er bombesikkert. Merket veldig hoppeaktivitet ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124333 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Åneida, jeg sover alltid alene i min seng. Det er bombesikkert. Merket veldig hoppeaktivitet ja. Du sover alltid alene ja 😀 ja det var litt av en Hoppeaktivitet 4 personer som stod og hoppet ved senga di 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124334 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Du sover alltid alene ja 😀 ja det var litt av en Hoppeaktivitet 4 personer som stod og hoppet ved senga di 😀 Ja, det blir jo veldig urolige drømmer av sånt og omtrent som å forsøke å sove på åpent hav og masse bølger. Må ha stillhet og ro da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124335 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, det blir jo veldig urolige drømmer av sånt og omtrent som å forsøke å sove på åpent hav og masse bølger. Må ha stillhet og ro da. Ja jøss det gjør det 😉 ja det er ikke noe særlig og sove når det gynger 😀 ja ro må man ha 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #124336 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jøss det gjør det 😉 ja det er ikke noe særlig og sove når det gynger 😀 ja ro må man ha 😀 I mitt soverom er det kun seng, skap og kommoder. Ingen pc, mobilaktivitet eller tv. Kun god søvn, fred og ro. Mulig at det hadde blitt annerledes med et dyr i hus, for de skal jo ha det bra i sitt hjem og vi hadde vært familie. Har jo ingen dyr og får det nok ikke heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124337 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): De skal ikke gifte seg. Hører du! 👺 Er det demonen? 😨 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124338 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): I mitt soverom er det kun seng, skap og kommoder. Ingen pc, mobilaktivitet eller tv. Kun god søvn, fred og ro. Mulig at det hadde blitt annerledes med et dyr i hus, for de skal jo ha det bra i sitt hjem og vi hadde vært familie. Har jo ingen dyr og får det nok ikke heller. Ja da er det jo ett fint soverom 😉 sover i stua jeg på 16 året 😀 ja har man dyr så skal de gjøre som de vil uansett hva eier sier 😻😻 hadde vært koselig om du kunne hatt en pusekatt 😻😻😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124339 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): I mitt soverom er det kun seng, skap og kommoder. Ingen pc, mobilaktivitet eller tv. Kun god søvn, fred og ro. Mulig at det hadde blitt annerledes med et dyr i hus, for de skal jo ha det bra i sitt hjem og vi hadde vært familie. Har jo ingen dyr og får det nok ikke heller. Du har jo Woffe 🐶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124340 Del Skrevet 31. januar Nå er hun stolt av frierne sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå