Gjest SVK Skrevet 30. januar #124301 Del Skrevet 30. januar 7 hours ago, Cid said: I et av universene ja, i dette så møttes de på Tinder i vinter. Har du sett Rick and Morty? Der er det mange ulike universer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #124302 Del Skrevet 30. januar SVK skrev (22 minutter siden): Har du sett Rick and Morty? Der er det mange ulike universer. Hørt om men ikke sett på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #124303 Del Skrevet 30. januar Hoppe har fått ny nabo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #124304 Del Skrevet 30. januar Hoppe forelsker seg i broren hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. januar #124305 Del Skrevet 30. januar (endret) 5 hours ago, SVK said: Anton er en fantastisk far! I følge Hoppe er Anton alenefar. Endret 30. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #124306 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (3 timer siden): Sett den med Martha Stewart? Det var på introen til serien at jeg ble introdusert til Sweet Dreams og nå ser jeg for alltid for meg introen hver gang jeg hører sangen 😂 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #124307 Del Skrevet 30. januar SVK skrev (47 minutter siden): I følge Hoppe er Anton alenefar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. januar #124308 Del Skrevet 30. januar 16 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Anton trengte de klemmene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #124309 Del Skrevet 30. januar SVK skrev (1 minutt siden): Anton trengte de klemmene! Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i, så derfor fikk han klemmer av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #124310 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (5 timer siden): Hoppe har fått ny nabo. Velkommen! Flott skuespiller!!! Cid skrev (5 timer siden): Hoppe forelsker seg i broren hans. Nei, ikke sjans, men han er også en bra og kjent skuespiller som jeg liker. SVK skrev (3 timer siden): I følge SVK er Anton alenefar. Han er jo IKKE far! Kan dere ikke få det inn snart!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #124311 Del Skrevet 30. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Velkommen! Flott skuespiller!!! Nei, ikke sjans, men han er også en bra og kjent skuespiller som jeg liker. Han er jo IKKE far! Kan dere ikke få det inn snart!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #124312 Del Skrevet 30. januar Allan Edwall som spilte Anton ville blitt 100 år i år. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #124313 Del Skrevet 31. januar Han hadde bursdag 25 august, bare 2 dager etter Hoppe 😄 Hoppe feirer 20 år på kg i år mens jeg feirer 10 år 👸🤴 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #124314 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (2 minutter siden): Han hadde bursdag 25 august, bare 2 dager etter Hoppe 😄 Hoppe feirer 20 år på kg i år mens jeg feirer 10 år 👸🤴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124315 Del Skrevet 31. januar Nå ligger Hoppe og sover og drømmer søtt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124316 Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #124317 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (55 minutter siden): Maskinfører skrev (58 minutter siden): Nå ligger Hoppe og sover og drømmer søtt Det tror Cassidy Tvillingene også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124318 Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Det tror Cassidy Tvillingene også. Da er vi 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #124319 Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (11 minutter siden): Da er vi 3 Jepp, det ser Cassidy Tvillingene.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #124320 Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Jepp, det ser Cassidy Tvillingene.😉😉 Det er bra 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå