Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #124241 Del Skrevet 29. januar Nå ble Cid så forskrekket at han ikke fikk frem en lyd... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #124242 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nå ble Cid så forskrekket at han ikke fikk frem en lyd... Ja det ser Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #124243 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Ja, min hemmelige kjæreste vet det også. Gratulerer 😄❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #124244 Del Skrevet 29. januar Hoppe og Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #124245 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (7 minutter siden): Hoppe og Fremmedmennesket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #124246 Del Skrevet 29. januar Hoppe er blitt medlem i Ku Klux Klan mens Anton er blitt medlem i Mannegruppa Ottar og Ordet i Anonymous. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #124247 Del Skrevet 29. januar Ja men det var jo @Hoppetaujenta som danset sammen med Anton 💃🕺🏻 på Farmen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #124248 Del Skrevet 29. januar Ta deg ei bolle, Ciddegutten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. januar #124249 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ta deg ei bolle, Ciddegutten! Hvorfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #124250 Del Skrevet 29. januar Cid skrev (16 minutter siden): Hvorfor? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Ta deg ei bolle, Ciddegutten! Cid skrev (32 minutter siden): Ja men det var jo @Hoppetaujenta som danset sammen med Anton 💃🕺🏻 på Farmen! 😉😉 Cid skrev (36 minutter siden): Hoppe er blitt medlem i Ku Klux Klan mens Anton er blitt medlem i Mannegruppa Ottar og Ordet i Anonymous. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden): Cid skrev (52 minutter siden): Hoppe og Anton. 😉😉 Cid skrev (52 minutter siden): Gratulerer 😄❤️ 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. januar #124251 Del Skrevet 29. januar 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Ta deg ei bolle, Ciddegutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #124252 Del Skrevet 29. januar SVK skrev (2 minutter siden): Nå ble Cassidy Tvillingene skikkelig sultne, vi takker for nattmaten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. januar #124253 Del Skrevet 29. januar 2 hours ago, Cid said: Ja men det var jo @Hoppetaujenta som danset sammen med Anton 💃🕺🏻 på Farmen! Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. januar #124254 Del Skrevet 29. januar Jeg tar en liten dans jeg også: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #124255 Del Skrevet 29. januar SVK skrev (7 minutter siden): Det stemmer! SVK skrev (5 minutter siden): Jeg tar en liten dans jeg også: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #124256 Del Skrevet 30. januar SVK skrev (5 timer siden): Det stemmer! Blir det bryllup og barn på dem i fremtiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #124257 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (1 minutt siden): Blir det bryllup og barn på dem i fremtiden? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. januar #124258 Del Skrevet 30. januar 2 hours ago, Cid said: Blir det bryllup og barn på dem i fremtiden? Har de ikke vært gift siden 1992? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar #124259 Del Skrevet 30. januar SVK skrev (4 minutter siden): Har de ikke vært gift siden 1992? I et av universene ja, i dette så møttes de på Tinder i vinter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar #124260 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (10 timer siden): Hvorfor? Fordi det er godt? SVK skrev (8 timer siden): Et nyyydelig syn på morgenkvisten. SVK skrev (8 timer siden): Det stemmer! Veldig søt tegning. ...men falsk uansett. SVK skrev (8 timer siden): Jeg tar en liten dans jeg også: Oooooo...dyrisk! Cid skrev (3 timer siden): Blir det bryllup og barn på dem i fremtiden? Nei, det kan du være helt trygg på. Man gifter seg ikke med en god venn som er bare venn. SVK skrev (5 minutter siden): Har de ikke vært gift siden 1992? Hadde de vært gift så lenge, så hadde de vel formert seg om det var det de ville. Cid skrev (Akkurat nå): I et av universene ja, i dette så møttes de på Tinder i vinter. Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg