Cid Skrevet 28. januar #124141 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei til alt sammen. Dette er Cids vrangforestillinger og de hviler visst aldri. Stakkars Anton. Stakkars meg. Hovedrolleinnehavere i all evighet i Cids fantasi. Cid liker ikke at dere er triste så han forlater Lønneberget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #124142 Del Skrevet 28. januar Cid kan være der så mye han vil, men finne på noen positive ting istedenfor. Vær snill på en søndag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #124143 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Cid kan være der så mye han vil, men finne på noen positive ting istedenfor. Vær snill på en søndag? Du kan få chili? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #124144 Del Skrevet 28. januar Cid skrev (7 minutter siden): Du kan få chili? Neitakk, enda det sikkert er "veldig godt ment". Nå skal jeg lage frokosten min. Uten vonde ting i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #124145 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Neitakk, enda det sikkert er "veldig godt ment". Nå skal jeg lage frokosten min. Uten vonde ting i. Ble dyra urolige? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #124146 Del Skrevet 28. januar Cid skrev (2 timer siden): Ble dyra urolige? Ja, jeg kan høre knurring og de blir urolige hver gang det skjer noe som de ikke liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #124147 Del Skrevet 28. januar 🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #124148 Del Skrevet 28. januar ........ Dagens jogging er i gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #124149 Del Skrevet 28. januar Jeg løper ut på motorveien 🛣️🚘🤕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar #124150 Del Skrevet 28. januar Maskinfører skrev (6 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar #124151 Del Skrevet 28. januar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld rundt klokken 21.00. Etter søndagsstreamen på Diskusjon.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 28. januar #124152 Del Skrevet 28. januar Renoverings prosjektet til Hoppe er ferdig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #124153 Del Skrevet 28. januar Cid skrev (2 timer siden): Jeg løper ut på motorveien Der er det heldigvis ingen biler i dag. Veien er under reparasjon og biler ledes utenom. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld rundt klokken 21.00. Etter søndagsstreamen på Diskusjon.👨🦰👩🦰👍👍 Snakkes. Athena Freyja skrev (30 minutter siden): Renoverings prosjektet til Hoppe er ferdig Må jo si at det er litt gøy å se hva folk får til og helt oppe til høyre et et lite gjesterom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. januar #124154 Del Skrevet 28. januar Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. januar #124155 Del Skrevet 28. januar (endret) Når Anton ikke er trikkefører i Kardemomme by er han Hoppes privatsjåfør i Rolls Roycen hennes. Endret 28. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. januar #124156 Del Skrevet 28. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #124157 Del Skrevet 28. januar SVK skrev (4 minutter siden): Når Anton ikke er trikkefører i Kardemomme by er han Hoppes privatsjåfør i Rolls Roycen hennes. Noen kutter bremsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. januar #124158 Del Skrevet 28. januar Anton leser en bok: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #124159 Del Skrevet 28. januar Gotmar og hans frue Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #124160 Del Skrevet 28. januar Nå har politiet dukket opp på lønneberget og fortalt Hoppe og Gotmar at jeg har omkommet i en båtulykke. Hoppe løper gråtende ut av huset mens Gotmar kommer løpende etter henne og roper etter henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå