Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #124081 Del Skrevet 27. januar Hun er nå ferdig med HP4 og hadde nok glemt litt detaljer. Gøy å få smile. le og felle noen tårer med de vennene der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #124082 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Vet du ikke at det er mange jenter/damer/kvinner som har skjegg og bart, Cid? Nettopp. Jeg liker godt nesa di jeg. Så vet du det. Det stemmer, men det er mye grønnsaker OG frukt til at lille vennen MIN blir så stor at det vokser slikt på det. Maskinfører skrev (49 minutter siden): 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #124083 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Hun er nå ferdig med HP4 og hadde nok glemt litt detaljer. Gøy å få smile. le og felle noen tårer med de vennene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar #124084 Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #124085 Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene deler ut klemmer vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar #124086 Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene deler ut klemmer vi. Ja jeg også 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #124087 Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar #124088 Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 Ja jeg også 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #124089 Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #124090 Del Skrevet 27. januar Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. januar #124091 Del Skrevet 27. januar Hoppe har ikke ryddet bort jula, hun mener seriøst at jula varer til påske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. januar #124092 Del Skrevet 27. januar (endret) 7 minutter siden, Athena Freyja said: Hoppe har ikke ryddet bort jula, hun mener seriøst at jula varer til påske. Hadde det ikke vært for at Hoppe har lovet å ikke spise godtesnop så tror jeg hun hadde brukt denne tiden til å kjøpe julegodterier til tilbudspris. Endret 27. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #124093 Del Skrevet 27. januar Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Hoppe har ikke ryddet bort jula, hun mener seriøst at jula varer til påske. Cassidy Tvillingene forstår at hun ikke bryr seg om at der imellom kommer fasten.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #124094 Del Skrevet 27. januar SVK skrev (Akkurat nå): Hadde det ikke vært for at Hoppe har lovt å ikke spise godtesnop så tror jeg hun hadde brukt denne tiden til å kjøpe julegodterier til tilbudspris. Det tror Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #124095 Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Nei, den er unnagjort. Pølse og potetmos og rå løk. Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Hoppe har ikke ryddet bort jula, hun mener seriøst at jula varer til påske. Athena da. Jeg feirer ikke jul jeg. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar #124096 Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #124097 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, den er unnagjort. Pølse og potetmos og rå løk. Athena da. Jeg feirer ikke jul jeg. Cassidy Tvillingene gjetter at du hadde ketchup og sennep på pølsene og potetmosen også vi. Maskinfører skrev (2 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 27. januar #124098 Del Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Nei, den er unnagjort. Pølse og potetmos og rå løk. Athena da. Jeg feirer ikke jul jeg. Vet, var bare en liten skrøne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #124099 Del Skrevet 27. januar Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Vet, var bare en liten skrøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #124100 Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du hadde ketchup og sennep på pølsene og potetmosen også vi. Ja, alltid det. Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Vet, var bare en liten skrøne Jeg ble helt blek i ansiktet og trodde at jeg våknet opp av en fæl drøm. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå