Cid Skrevet 26. januar #123961 Del Skrevet 26. januar A står for Anus, som Anton så klart har. G står for punktet som Anton vil nå! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123962 Del Skrevet 26. januar Nå kommer frierne inn på Lønneberget med vanngæver fylt med farsmelk og spruter på oss alle 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🥛🔫 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 26. januar #123963 Del Skrevet 26. januar Cid skrev (Akkurat nå): A står for Anus, som Anton så klart har. G står for punktet som Anton vil nå! Kneggeti knegg Åssen går'e med deg, din avvikende faen av en herlig liten raring? ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. januar #123964 Del Skrevet 26. januar KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Det er bare Biler 1 som gjelder!! Resten er bæsj 😉 Må vel få sett toer,n også bra film det du la ved der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123965 Del Skrevet 26. januar Oppdatering: Anton har nettopp rævkjørt seg selv med penis pumpa si og klarte å nå g punktet 🍑👈🏻 Hele Lønneberget hører Anton hyle av glede og huset ristet lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123966 Del Skrevet 26. januar KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Kneggeti knegg Åssen går'e med deg, din avvikende faen av en herlig liten raring? ❤️ Føler meg ikke helt bra, forskjøla 😕 men humoren min er intakt heldigvis 😅 jeg kommer sikkert til å være spøkefull på dødsleiet mitt med lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 26. januar #123967 Del Skrevet 26. januar (endret) Cid skrev (4 minutter siden): Føler meg ikke helt bra, forskjøla 😕 men humoren min er intakt heldigvis 😅 jeg kommer sikkert til å være spøkefull på dødsleiet mitt med lol. Ahh, forkjølelse er et lite helvete... God bedring, Påsan. Visst faen skal man spøke på dødsleiet. Det er jo den ypperste arenaen for dårlige vitser.. F.eks ; "I'll be back!" Eller ; "Jeg ringer deg i morra.." 😉 Endret 26. januar av KnekkeBørre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar #123968 Del Skrevet 27. januar Stille det ble her nå a ? alle gått og lagt seg ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #123969 Del Skrevet 27. januar KnekkeBørre skrev (20 minutter siden): Det er bare Biler 1 som gjelder!! Resten er bæsj 😉 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #123970 Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Stille det ble her nå a ? alle gått og lagt seg ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. januar #123971 Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Stille det ble her nå a ? alle gått og lagt seg ? Ikke denne jævelen iallefall 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar #123972 Del Skrevet 27. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Ikke denne jævelen iallefall 😊 Nei det er bra 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar #123973 Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #123974 Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Maskinfører skrev (6 minutter siden): Nei det er bra 😉😉 KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Ikke denne jævelen iallefall 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar #123975 Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 😉😉 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #123976 Del Skrevet 27. januar Maskinfører skrev (6 minutter siden): 😉😉 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. januar #123977 Del Skrevet 27. januar (endret) Hoppe er på vei mot tannbørsten.. Og hun er passe fornøyd med hvordan dagen har vært 😊 Endret 27. januar av KnekkeBørre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar #123978 Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #123979 Del Skrevet 27. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Hoppe er på vei mot tannbørsten.. Maskinfører skrev (Akkurat nå): 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar #123980 Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå