Hoppetaujenta Skrevet 26. januar #123901 Del Skrevet 26. januar Jeg blir skuffet hvis jeg oppdager at en favoritt plutselig ikke selges i norge mer. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123902 Del Skrevet 26. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg blir skuffet hvis jeg oppdager at en favoritt plutselig ikke selges i norge mer. Jeg savner fortsatt Kims Bamser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar #123903 Del Skrevet 26. januar Nå måtte jeg google, for dem har jeg aldri sett noen gang. Min nye store favoritt er denne her. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123904 Del Skrevet 26. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå måtte jeg google, for dem har jeg aldri sett noen gang. Min nye store favoritt er denne her. De var solgt i alle butikker i sånn 15 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar #123905 Del Skrevet 26. januar Cid skrev (4 minutter siden): De var solgt i alle butikker i sånn 15 år. Rart, for jeg har ikke lagt merke til dem før og det kan jo komme av at jeg stadig droppet slik mat og levde veldig sunt. Ekstremt sunt for å si det som det er. Det er bra å kunne unne seg litt mer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123906 Del Skrevet 26. januar Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Rart, for jeg har ikke lagt merke til dem før og det kan jo komme av at jeg stadig droppet slik mat og levde veldig sunt. Ekstremt sunt for å si det som det er. Det er bra å kunne unne seg litt mer. Blir Anton også lei seg når produkter forsvinner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar #123907 Del Skrevet 26. januar Ja, han liker også å kunne kjøpe det han er vant til og liker aller best. Han er et vanedyr, akkurat som meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123908 Del Skrevet 26. januar Han ble lei seg husker jeg når de sluttet med favoritt snuset hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar #123909 Del Skrevet 26. januar Han har det bra når alt er på plass som han liker det. Akkurat som meg. Og deg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123910 Del Skrevet 26. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Han har det bra når alt er på plass som han liker det. Akkurat som meg. Og deg. Og Gotmar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. januar #123911 Del Skrevet 26. januar Cid skrev (1 minutt siden): Og Gotmar? Kjenner han ikke. Nå kom jeg på at jeg ikke har spist siden frokost. DET er for lenge og jeg er sulten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. januar #123912 Del Skrevet 26. januar Det er så utrolig dritt når en matvare man liker slutter å produseres. Mistet mange favoritter på det viset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123913 Del Skrevet 26. januar MarianneE skrev (3 minutter siden): Det er så utrolig dritt når en matvare man liker slutter å produseres. Mistet mange favoritter på det viset Noe nylig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123914 Del Skrevet 26. januar Disse kommer innom Lønneberget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123915 Del Skrevet 26. januar Flyet styrtet 😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123916 Del Skrevet 26. januar Nå har Anton fått en telefon med grusomme nyheter 😨😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. januar #123917 Del Skrevet 26. januar 51 minutter siden, MarianneE said: Det er så utrolig dritt når en matvare man liker slutter å produseres. Mistet mange favoritter på det viset Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar #123918 Del Skrevet 26. januar Cid skrev (7 timer siden): Denne er bedre. Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Det stemmer. Hun liker dessuten ikke å gå med ring eller annen "pynt". Åååå.....dessverre ikke, men hun smakte på denne kjeksen til kaffekoppen for litt siden og ble skuffet. Den var knallhard både i kjeksen og karamellen og det syns den som kjøpte pakka også, så de ble kastet i søpla. Kunne ha vært god og så god ut, men var det ikke. Endelig er vi 100% enige om en ting! Nei, dit dro de ikke. Du misforsto. De dro til legoland, men der var det også snø, så de er hjemme igjen nå. Litt mislykket tur får en si. Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar #123919 Del Skrevet 26. januar Cid skrev (2 timer siden): Disse kommer innom Lønneberget. 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Nå måtte jeg google, for dem har jeg aldri sett noen gang. Min nye store favoritt er denne her. Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Jeg blir skuffet hvis jeg oppdager at en favoritt plutselig ikke selges i norge mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. januar #123920 Del Skrevet 26. januar (endret) Hoppe og Anton er en perfekt duo. Anton elsker å jobbe og Hoppe elsker å bruke pengene Anton tjener. Endret 26. januar av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå