Cid Skrevet 25. januar #123861 Del Skrevet 25. januar Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): Ååå.. liker! Men må plukke ut aspargesen fra boks😬 Liker du ikke det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123862 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): NEI til ALT og BORT med VEKK! Med meg og? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. januar #123863 Del Skrevet 25. januar Cid skrev (4 minutter siden): Liker du ikke det? Nei ikke noe særlig. Men liker fersk da! Både hvit og grønn☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar #123864 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Hæ??? Er ikke softis laget av ekte fløte? Nei, slikt holder hun seg for god til. Det der ser ut som en kjøp og salg situasjon og det flommer over i Cids hode. Alltid. Det er mulig, men jeg husker det ikke i natt. Akkurat sånn er det. Oppe-nede: hun samler sammen alt som ser ut som tobakk og konfiskerer og kaster alt sammen! Æsj! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hun her er død. Husker ikke ansiktet, men sangen har jeg hørt før. Et liv går så fort. 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123865 Del Skrevet 25. januar Cid skrev (4 timer siden): Nå er hun blitt medlem i Norske Akevitters Venner, Gotmar sponset medlemskapet hennes. Dette skjedde. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123866 Del Skrevet 25. januar Nå har hun kledd av seg foran Gotmar. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123867 Del Skrevet 25. januar Gotmar er mentor i Farmen, til nesten sesong så er han tilbake men med Hoppe som mentors kone. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123868 Del Skrevet 25. januar Gotmar og hans hustru Hoppe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar #123869 Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene ser at det fantaseres her nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. januar #123870 Del Skrevet 25. januar Nå ligger Hoppe og drunter ved siden av Anton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar #123871 Del Skrevet 26. januar Cassidy Tvillingene gjetter også at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. januar #123872 Del Skrevet 26. januar Jeg satt på trikken til Anton. Jeg visste det var Anton for den hvitløksånden kjenner jeg igjen hvor som helst. Anton har ikke spist annet enn First Price sine hvitløksbrød på ett år for å kunne spare opp nok penger til å kjøpe alt Hoppe ønsker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar #123873 Del Skrevet 26. januar SVK skrev (21 minutter siden): Jeg satt på trikken til Anton. Jeg visste det var Anton for den hvitløksånden kjenner jeg igjen hvor som helst. Anton har ikke spist annet enn First Price sine hvitløksbrød på ett år for å kunne spare opp nok penger til å kjøpe alt Hoppe ønsker seg. Cassidy Tvillingene kan jo garantere at Anton ikke får vampyrbesøk.🧛♂️🧛♀️😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. januar #123874 Del Skrevet 26. januar 24 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene kan jo garantere at Anton ikke får vampyrbesøk.🧛♂️🧛♀️😉😉 Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar #123875 Del Skrevet 26. januar SVK skrev (22 minutter siden): Det stemmer! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123876 Del Skrevet 26. januar En gammel flamme av Hoppe er på vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar #123877 Del Skrevet 26. januar Cassidy Tvillingene gjetter at Woffe jager han bort.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123878 Del Skrevet 26. januar (endret) Nå spiser hun og Max verdens sterkeste nudler. 🍜🍜🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️ Endret 26. januar av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar #123879 Del Skrevet 26. januar Cid skrev (1 minutt siden): Nå spiser hun og Max verdens sterkeste nudler. 🍜🍜🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️🌶️ 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar #123880 Del Skrevet 26. januar Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Jeg hadde gjerne flyttet til stua og rommene som Harry bor i der. Klart at du kan få god sånn middag! Nei han selger "Krigsropet" - et kristent magasin som jeg ikke vil ha. Namm! Jeg finner ikke noe på nett om at han har noe med krigsropet å gjøre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå