Cid Skrevet 25. januar #123801 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Må ikke blande inn Herr Gud i dette. Hen kan ikke gjøre noe med saken. 🥺🥺🥺🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #123802 Del Skrevet 25. januar Den eneste som kan hjelpe deg er DU SELV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123803 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Den eneste som kan hjelpe deg er DU SELV. Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123804 Del Skrevet 25. januar Hun tungekysser Kody nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123805 Del Skrevet 25. januar Hoppe og Anton er etterforskere, de jakter på en seriemorder nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123806 Del Skrevet 25. januar Anton finner et av ofrene i live men blir slått bevisstløs i det han skal ringe inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123807 Del Skrevet 25. januar Anton våkner og seriemorderen er forsvunnet, senere så dukker han opp igjen og kidnapper ordet 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #123808 Del Skrevet 25. januar Cid skrev (52 minutter siden): Hvordan? Ved å styre hva du skriver og blir akkurat som en korgutt i kirka. *eksempel under her* Cid skrev (52 minutter siden): Hun er tung. Hva er det du antyder her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123809 Del Skrevet 25. januar Dette er Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123810 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ved å styre hva du skriver og blir akkurat som en korgutt i kirka. *eksempel under her* Hva er det du antyder her! 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123811 Del Skrevet 25. januar Nå har Brad rømt fra fengsel og kommer inn på Lønneberget med hagle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123812 Del Skrevet 25. januar Jeg, Anton, ordet og frierne blir skutt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123813 Del Skrevet 25. januar Denne musikken blir spilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123814 Del Skrevet 25. januar (endret) Nå arrangerer Hoppe sin egen naked attraction hvor alle frierne dukker opp 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻👱🏻♀️ Endret 25. januar av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123815 Del Skrevet 25. januar Hun velger Borat til slutt 🕺🏻👱🏻♀️💍💒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123816 Del Skrevet 25. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #123817 Del Skrevet 25. januar Cid skrev (1 time siden): Dette er Anton. Nei. Cid skrev (1 time siden): Nå har Brad rømt fra fengsel og kommer inn på Lønneberget med hagle. Ingen kommer inn dit med hagle og har onde hensikter. 👹 Cid skrev (1 time siden): Jeg, Anton, ordet blir skrytt av. Dere kan når dere vil, så det fortjener dere da. Cid skrev (1 time siden): Denne musikken blir spilt. Pavarotti er en stor artist på alle vis. Cid skrev (17 minutter siden): Nå arrangerer Hoppe sin egen bakeriutsalgsbod og folk står i kø for de gode bakverkene. Ja, det går unna når ryktet går og lukten av godt brer seg. Cid skrev (17 minutter siden): Hun velger å gi bort bakeripengene til omsorgsboligen for dyr som har hatt det vondt i livet, men som nå har fått et evig hjem og gode folk som passer på dem og gir omsorg, lek og mat i massevis. Dyrene har gode senger å hvile ut i. Ja. Dyrene er mine venner. Cid skrev (17 minutter siden): Denne over her liker jeg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123818 Del Skrevet 25. januar Nå er hun med på Paradise Hotel Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. januar #123819 Del Skrevet 25. januar (endret) Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Det gjorde jeg (Harry Potter, film nr, 2) men ble trøtt og var i seng halv elleve. Det hendte at jeg så på det programmet på tv for lenge siden. Annerledes, men spennende. Var du med på sånne ting? Ja, det gjorde det og jeg er litt i beita for mer plass. Det hadde vært fint å ha flere etasjer som jeg kunne gjøre hva jeg ville med. Dette forstår jeg rett og slett ikke. Hvordan kan dette bety noe, når vi ikke bor sammen? Hæ? HÆ? Anton bor i tykkeste skogen og der er ikke en trikk i mils omkrets. Den betaler jeg da selv kan dere skjønne. Sparer i en stor rosa iskrem-gris og de pengene går til nytt islager. Nei, det stemmer nok det, men jeg savner en god "nyhet". De finner opp for lite smaker syns jeg. Godmorgen til de som er og alle som ikke er her nå. Ja men Harry Potter er fin da pappa var glad i den og Ringenes Herre 😊 ja jeg prøvde meg men det er ikke så populært og være 22 år gammel og bli lagt på standplass med 5-6 åringer så det slutta jeg med hadde jeg vært sammen med 16-18 åringer hadde nok sikkert jeg også vært å se på Landskytterstevnet i år også 😀 gikk over til Leirdueskyting jeg 😀 men selvfølgelig liker jeg og se Landskytterstevnet på tv 😀 Endret 25. januar av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123820 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Nei. Ingen kommer inn dit med hagle og har onde hensikter. 👹 Dere kan når dere vil, så det fortjener dere da. Pavarotti er en stor artist på alle vis. Ja, det går unna når ryktet går og lukten av godt brer seg. Ja. Dyrene er mine venner. Denne over her liker jeg godt. Du har god redigerings fantasi 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå