Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #123781 Del Skrevet 25. januar Hadde vært fint ja. Hadde det holdet med en teskje av hver nye smak da? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar #123782 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hadde vært fint ja. Hadde det holdet med en teskje av hver nye smak da? Cassidy Tvillingene ville si en skål hver på hver smak, men det er nok mer fornuftig med en teskje hver på hver smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #123783 Del Skrevet 25. januar Kan ikke risikere å bli kvalme og lei....jaja, når jeg tenker på det så blir kanskje en ts litt lite. En spiseskje da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar #123784 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Kan ikke risikere å bli kvalme og lei....jaja, når jeg tenker på det så blir kanskje en ts litt lite. En spiseskje da. Ja der er Cassidy Tvillingene helt enige, det må bli en spiseskje hver på hver iskremsmak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #123785 Del Skrevet 25. januar Det blir kanskje litt vanskelig med de softismaskinene, for der kommer det dessverre mer ut av gangen. Huff, så synd. Ti-hi... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar #123786 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Det blir kanskje litt vanskelig med de softismaskinene, for der kommer det dessverre mer ut av gangen. Huff, så synd. Ti-hi... Men det gjør ikke så mye for Cassidy Tvillingene, for vi har aldri vært så glade i softis faktisk.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #123787 Del Skrevet 25. januar Vi har alle våre ting. Selv som liten-sviske var jeg i transe når jeg var i nærheten av en softismaskin i aksjon. Jeg drømte meg bort når andre bestilte og jeg ikke hadde penger. 🙄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar #123788 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Vi har alle våre ting. Selv som liten-sviske var jeg i transe når jeg var i nærheten av en softismaskin i aksjon. Jeg drømte meg bort når andre bestilte og jeg ikke hadde penger. 🙄 Cassidy Tvillingene har alltid synes at softis smaker litt for kunstig, vi liker best skikkelig fløteis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123789 Del Skrevet 25. januar I natt så sov hun sammen med frierne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123790 Del Skrevet 25. januar (endret) 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻👱🏻♀️🛌 Endret 25. januar av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123791 Del Skrevet 25. januar Nå har Hoppe drømt om hvem hun skal gifte seg med 👱🏻♀️🕺🏻💍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. januar #123792 Del Skrevet 25. januar 4 hours ago, Hoppetaujenta said: Den betaler jeg da selv kan dere skjønne. Sparer i en stor rosa iskrem-gris og de pengene går til nytt islager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar #123793 Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene logger av nå, men vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123794 Del Skrevet 25. januar Hun tok seg en sig nettopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123795 Del Skrevet 25. januar 🚬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #123796 Del Skrevet 25. januar Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene har alltid synes at softis smaker litt for kunstig, vi liker best skikkelig fløteis. Hæ??? Er ikke softis laget av ekte fløte? Cid skrev (4 timer siden): I natt så sov hun heller ikke sammen med frierne. Nei, slikt holder hun seg for god til. Cid skrev (4 timer siden): 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻👱🏻♀️🛌 Det der ser ut som en kjøp og salg situasjon og det flommer over i Cids hode. Alltid. Cid skrev (4 timer siden): Nå har Hoppe drømt. Det er mulig, men jeg husker det ikke i natt. SVK skrev (2 timer siden): Akkurat sånn er det. Cid skrev (44 minutter siden): Hun tok seg en sig nettopp. Oppe-nede: hun samler sammen alt som ser ut som tobakk og konfiskerer og kaster alt sammen! Æsj! Cid skrev (43 minutter siden): 🚬 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hun her er død. Husker ikke ansiktet, men sangen har jeg hørt før. Et liv går så fort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123797 Del Skrevet 25. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hæ??? Er ikke softis laget av ekte fløte? Nei, slikt holder hun seg for god til. Det der ser ut som en kjøp og salg situasjon og det flommer over i Cids hode. Alltid. Det er mulig, men jeg husker det ikke i natt. Akkurat sånn er det. Oppe-nede: hun samler sammen alt som ser ut som tobakk og konfiskerer og kaster alt sammen! Æsj! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hun her er død. Husker ikke ansiktet, men sangen har jeg hørt før. Et liv går så fort. Er demonen på Lønneberget? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #123798 Del Skrevet 25. januar Cid skrev (Akkurat nå): Er demonen på Lønneberget? Nei, nå er den...(sjekker på sin monitor hvor alle demoner befinner seg)...ved inngangsdøra nede i din bolig. Den vurderer å klatre opp ytterveggen usett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. januar #123799 Del Skrevet 25. januar HERREGUD HJEEEEEELP MEEEEEEEG! 🛖🔐🔑🗝️🏃♂️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. januar #123800 Del Skrevet 25. januar Må ikke blande inn Herr Gud i dette. Hen kan ikke gjøre noe med saken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå