Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #123721 Del Skrevet 24. januar Demonene bare leviterer opp og av taket og så spiser de deg hel. Som en deilig sjokolade. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123722 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Demonene bare leviterer opp og av taket og så spiser de deg hel. Som en deilig sjokolade. Der kom din døds humor fram 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #123723 Del Skrevet 24. januar Nei, det var ikke meg. Det var "Hoppekopi 7B"...en AI som jeg ikke kan styre over. Hilsen den ekte Hoppe. Å spise noen betyr da ikke at de kommer til å dø. Hørt på makan! De blir renset og gjenskapt som en mye bedre utgave av seg selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123724 Del Skrevet 24. januar 🛫🚕🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123725 Del Skrevet 24. januar Nå streiker frierne fordi de knapt får sett Hoppe 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🪧 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123726 Del Skrevet 24. januar Anton prøver å roe dem ned men blir dratt ned i folkemengden og får brutalt juling 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🪧👨🏼🤕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123727 Del Skrevet 24. januar De kaster en molotov cocktail igjennom vindusruta slik at Lønneberg huset begynner å brenne 🏡🔥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #123728 Del Skrevet 24. januar Maskinfører skrev (3 timer siden): Kan bruke mange timer jeg på å sovne ☹️😊 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg har en mistanke om at menn flest sovner når hodet treffer puta; hva sier dere om den teorien...menn av forumet? ...og et jysla digert uthus for å få plass til dem. Jeg hadde valgt de ti mill`ene må jeg si. DA hadde jeg blitt lykkelig da. Ordet innsovning høres så endelig ut. Har du hatt for mange Ole Lukkøyedråper i mitt siste vannglass i går? Jeg sovnet momentant i alle fall og ja, jeg sov dypt. Takk, men ikke øk dosen mer nå. Var akkurat passe. Ja, det gjorde hun. Cids drømmer kretser stadig rundt visse temaer forstår vi. Noe av det mest spennende er at HOPPE driver på... lol Ikke si sånn da. Lille fjørklumpen min. Fuglen altså. Ikke deg. Ja, du gjorde vel det du. 😛 Aldri om hun hadde vært med på noe som helst med masse kamera over alt. Go Away You Pipl! Fyyyyyyyyyyy, Cid! Ro-ro-til-fiskeskjær! Ja, det stemmer nok også. Ville gjerne ha sovet mer, men nå er det dag og da må Hoppe opp. Morn-Morn alle sammen. Nye muligheter i overflod til rampestreker og hyggeligheter for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #123729 Del Skrevet 24. januar Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123730 Del Skrevet 24. januar Brannvesenet dukker opp 🚒🧯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. januar #123731 Del Skrevet 24. januar Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. januar #123732 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Huff...det lyder litt slitsomt ut. 🌹 Å. Hehe...søndag. Ja, uka går fort og min hukommelse er på ferie. Innimellom. / Anton kommer i løpet av...jeg kan ikke si når, for det skal være en overraskelse. Et sjokk. Han har med seg sin favorittvenn/demon. Jo takk, det er meningen det da. Jeg tror at du også er et snilt og bra menneske. Det stemmer. Ja det har det bare koselig hoppe ja vi er alle snille og bra mennesker i den tråden her vi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. januar #123733 Del Skrevet 24. januar Cid skrev (6 timer siden): Og gift. Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123734 Del Skrevet 24. januar Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja Siden 1992. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. januar #123735 Del Skrevet 24. januar Cid skrev (22 minutter siden): Siden 1992. Ja stemmer nok det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #123736 Del Skrevet 24. januar Cid skrev (3 timer siden): Nå streiker Hoppe fordi hun knapt får fred for nye ---> 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🪧 Ja, derfor logger hun av litt og snakker med H. Potter film 2. Cid skrev (3 timer siden): Anton har vært på isfisketur og fått to ørret. Jeg hørte det og han er veldig fornøyd. Cid skrev (3 timer siden): De kaster ingenting. Det er veldig bra. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Velkommen tilbake. Cid skrev (3 timer siden): Brannvesenet dukker opp 🚒🧯 Han er velkommen. Politimannen i min favorittserie med mennesker, ulver og vampyrer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123737 Del Skrevet 24. januar Nå røyker hun 🚬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123738 Del Skrevet 24. januar < Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #123739 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, derfor logger hun av litt og snakker med H. Potter film 2. Jeg hørte det og han er veldig fornøyd. Det er veldig bra. Velkommen tilbake. Han er velkommen. Politimannen i min favorittserie med mennesker, ulver og vampyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #123740 Del Skrevet 24. januar Maskinfører skrev (3 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå