Cid Skrevet 24. januar #123701 Del Skrevet 24. januar Nå er Hoppe storbonde i Farmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #123702 Del Skrevet 24. januar Cid skrev (2 minutter siden): Nå er han dagens middag 🍗 Cid skrev (1 minutt siden): Trodde du skrev pungen først 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123703 Del Skrevet 24. januar Nå rir hun på Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123704 Del Skrevet 24. januar Hesten Anton altså. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #123705 Del Skrevet 24. januar Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #123706 Del Skrevet 24. januar (endret) Maskinfører skrev (7 timer siden): Ja litt våken må man være ja da er det bare Av/på knappen da som funker eller Fleksnesmetoden 😀 ja vært oppi der jeg også heist det Norske flagget en 17 Mai ja jeg også 😀 usj regner her også hører jeg hoppe ☹️ Jeg har en mistanke om at menn flest sovner når hodet treffer puta; hva sier dere om den teorien...menn av forumet? KnekkeBørre skrev (7 timer siden): Grande!!! ❤️ Det minner meg om en dilemmas-tråd jeg snublet over tidligere. Spørsmålet var ; "Aldri drikke alkohol igjen mot 10 millioner i kontanter" Bitch! Jeg har 10 millioner i tomme ølbokser!! 😉 ...og et jysla digert uthus for å få plass til dem. Jeg hadde valgt de ti mill`ene må jeg si. DA hadde jeg blitt lykkelig da. KnekkeBørre skrev (7 timer siden): Jeg både tror og håper at Hoppe får en utrolig behagelig innsovning, etterfulgt av de mest underholdende drømmer i farger og knakende god lydkvalitet ❤️ Ordet innsovning høres så endelig ut. Har du hatt for mange Ole Lukkøyedråper i mitt siste vannglass i går? Jeg sovnet momentant i alle fall og ja, jeg sov dypt. Takk, men ikke øk dosen mer nå. Var akkurat passe. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Ja, det gjorde hun. Cid skrev (2 timer siden): Nå nakenbader hun sammen med Anton. Cids drømmer kretser stadig rundt visse temaer forstår vi. Noe av det mest spennende er at HOPPE driver på... lol Cid skrev (2 timer siden): Nå er han dagens middag 🍗 Ikke si sånn da. Lille fjørklumpen min. Fuglen altså. Ikke deg. Cid skrev (2 timer siden): Trodde du skrev pungen først 😜 Ja, du gjorde vel det du. 😛 Cid skrev (2 timer siden): Nå er Hoppe storbonde i Farmen. Aldri om hun hadde vært med på noe som helst med masse kamera over alt. Go Away You Pipl! Cid skrev (2 timer siden): Nå rir hun på Anton. Fyyyyyyyyyyy, Cid! Cid skrev (2 timer siden): Hesten Anton altså. Ro-ro-til-fiskeskjær! Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Ja, det stemmer nok også. Ville gjerne ha sovet mer, men nå er det dag og da må Hoppe opp. Morn-Morn alle sammen. Nye muligheter i overflod til rampestreker og hyggeligheter for alle. Endret 24. januar av Hoppetaujenta 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #123707 Del Skrevet 24. januar Denne hesten inni klippet; kommer den til oss eller går den fra oss? Jeg hadde rett her, men kan se begge muligheter. https://www.dagbladet.no/video/-videoen-splitter-internett/EOXeIq84 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. januar #123708 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Jeg har en mistanke om at menn flest sovner når hodet treffer puta; hva sier dere om den teorien...menn av forumet? ...og et jysla digert uthus for å få plass til dem. Jeg hadde valgt de ti mill`ene må jeg si. DA hadde jeg blitt lykkelig da. Ordet innsovning høres så endelig ut. Har du hatt for mange Ole Lukkøyedråper i mitt siste vannglass i går? Jeg sovnet momentant i alle fall og ja, jeg sov dypt. Takk, men ikke øk dosen mer nå. Var akkurat passe. Ja, det gjorde hun. Cids drømmer kretser stadig rundt visse temaer forstår vi. Noe av det mest spennende er at HOPPE driver på... lol Ikke si sånn da. Lille fjørklumpen min. Fuglen altså. Ikke deg. Ja, du gjorde vel det du. 😛 Aldri om hun hadde vært med på noe som helst med masse kamera over alt. Go Away You Pipl! Fyyyyyyyyyyy, Cid! Ro-ro-til-fiskeskjær! Ja, det stemmer nok også. Ville gjerne ha sovet mer, men nå er det dag og da må Hoppe opp. Morn-Morn alle sammen. Nye muligheter i overflod til rampestreker og hyggeligheter for alle. Kan bruke mange timer jeg på å sovne ☹️😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #123709 Del Skrevet 24. januar (endret) Maskinfører skrev (25 minutter siden): Kan bruke mange timer jeg på å sovne ☹️😊 Åhh...da tok jeg visst feil. Ligger du da og grubler, eller ser på tv/video/mobil? @Maskinfører Endret 24. januar av Hoppetaujenta 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123710 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Jeg har en mistanke om at menn flest sovner når hodet treffer puta; hva sier dere om den teorien...menn av forumet? ...og et jysla digert uthus for å få plass til dem. Jeg hadde valgt de ti mill`ene må jeg si. DA hadde jeg blitt lykkelig da. Ordet innsovning høres så endelig ut. Har du hatt for mange Ole Lukkøyedråper i mitt siste vannglass i går? Jeg sovnet momentant i alle fall og ja, jeg sov dypt. Takk, men ikke øk dosen mer nå. Var akkurat passe. Ja, det gjorde hun. Cids drømmer kretser stadig rundt visse temaer forstår vi. Noe av det mest spennende er at HOPPE driver på... lol Ikke si sånn da. Lille fjørklumpen min. Fuglen altså. Ikke deg. Ja, du gjorde vel det du. 😛 Aldri om hun hadde vært med på noe som helst med masse kamera over alt. Go Away You Pipl! Fyyyyyyyyyyy, Cid! Ro-ro-til-fiskeskjær! Ja, det stemmer nok også. Ville gjerne ha sovet mer, men nå er det dag og da må Hoppe opp. Morn-Morn alle sammen. Nye muligheter i overflod til rampestreker og hyggeligheter for alle. Mente en hest kalt Anton, æresord 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123711 Del Skrevet 24. januar Hoppe og englegutten Cid 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123712 Del Skrevet 24. januar 🍝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123713 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Denne hesten inni klippet; kommer den til oss eller går den fra oss? Jeg hadde rett her, men kan se begge muligheter. https://www.dagbladet.no/video/-videoen-splitter-internett/EOXeIq84 Så først at den gikk mot men så gikk den fra. Blir som med den blå kjolen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #123714 Del Skrevet 24. januar Cid skrev (8 minutter siden): Mente en hest kalt Anton, æresord 😇 Pffft! Det tror jeg ikke noe på. Jeg kjenner deg! Cid skrev (6 minutter siden): Hoppe og englegutten Cid 😇 Tøysegutten Cid ja. Cid skrev (5 minutter siden): 🍝 Neitakk. Jeg vil ha ordentlige mat til frokost. Hvordan ble det i går? Hyggelig pizza og mamsentreff eller? Cid skrev (4 minutter siden): Så først at den gikk mot men så gikk den fra. Blir som med den blå kjolen. Ja. En kan ikke helt får bestemt seg, for det bytter på...syns jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. januar #123715 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Åhh...da tok jeg visst feil. Ligger du da og grubler, eller ser på tv/video/mobil? @Maskinfører Hehe nei har alltid vært sånn 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123716 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Pffft! Det tror jeg ikke noe på. Jeg kjenner deg! Tøysegutten Cid ja. Neitakk. Jeg vil ha ordentlige mat til frokost. Hvordan ble det i går? Hyggelig pizza og mamsentreff eller? Ja. En kan ikke helt får bestemt seg, for det bytter på...syns jeg. Kommer Anton en tur ned til bua nå? Det var på søndag var godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. januar #123717 Del Skrevet 24. januar Hoppetaujenta er snill 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123718 Del Skrevet 24. januar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Hoppetaujenta er snill 😀 Og gift. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. januar #123719 Del Skrevet 24. januar Maskinfører skrev (1 time siden): Hehe nei har alltid vært sånn 😊 Huff...det lyder litt slitsomt ut. 🌹 Cid skrev (1 time siden): Kommer Anton en tur ned til bua nå? Det var på søndag var godt Å. Hehe...søndag. Ja, uka går fort og min hukommelse er på ferie. Innimellom. / Anton kommer i løpet av...jeg kan ikke si når, for det skal være en overraskelse. Et sjokk. Han har med seg sin favorittvenn/demon. Maskinfører skrev (17 minutter siden): Hoppetaujenta er snill 😀 Jo takk, det er meningen det da. Jeg tror at du også er et snilt og bra menneske. Cid skrev (13 minutter siden): Og absolutt ikke gift. Det stemmer. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. januar #123720 Del Skrevet 24. januar 🛖🔑🗝️🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå